Γ΄ΕΛΜΕΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ Θεσσαλονίκη 23/1/2024
Πρ. Κορομηλά 51 τηλ. 6978300483
e-mail: gelmeth3@gmail.com
http://3elmethess.blogspot.gr/
fb : Γ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης
ΌΛΟΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ! Η ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ!
ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΛΙΜΑΚΩΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ
ΔΕ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΝΑ ΜΠΕΙ ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ!
Όλοι-ες την Πέμπτη 25 Γενάρη 2024 στο πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο
στις 12.00 στην Καμάρα
Τρίωρη στάση εργασίας από την ΟΛΜΕ , 11πμ έως 2μμ
Απέναντι στην έκρηξη του φοιτητικού- εκπαιδευτικού κινήματος και τα εξαιρετικά μαζικά συλλαλητήρια, η κυβέρνηση για άλλη μια φορά καταφεύγει στον αυταρχισμό και την καταστολή για να ανακόψει την οργή και τον αγώνα της νεολαίας. ( επιθέσεις των ΜΑΤ, επιχείρηση εισβολής τους στο πανεπιστήμιο, δεκάδες περιστατικά τρομοκράτησης των μαθητών ακόμα και με επέμβαση της αστυνομίας και προσαγωγές τους ).
Συνεχίζουμε με νέα πανεκπαιδευτική κινητοποίηση την Πέμπτη 25/1 .Συμμετέχουμε αποφασιστικά και μαζικά στο πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο στην Καμάρα.
ΟΧΙ ΣΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ
Η ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων μας αφορά!Η Γ΄ΕΛΜΕ-Θ έχει τοποθετηθεί από την πρώτη στιγμή για το θέμα αυτό και συμμετείχε στο συλλαλητήριο 11/1.
https://3elmethess.blogspot.com/2024/01/blog-post.html
Το νομοσχέδιο για την ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων αποτελεί τομή στα πλαίσια της αντιδραστικής εκπαιδευτικής αναδιάρθρωσης- που με απροκάλυπτο κυνισμό παραβιάζει το άρθρο 16 του συντάγματος και στοχεύει πλήρη εμπορευματοποίηση- επιχειρηματικοποίηση του δημόσιου πανεπιστημίου. Καταργείται επί της ουσίας η αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν τριτοβάθμια εκπαίδευση. Πλήττει καίρια το δικαίωμα στη μόρφωση , στρέφοντας ακόμα περισσότερο στην επιχειρηματική λογική τα δημόσια πανεπιστήμια, αυξάνονται οι ταξικοί φραγμοί .Η παιδεία αντιμετωπίζεται ως εμπορικό προϊόν και όχι ως κοινωνικό αγαθό που οφείλει να παρέχεται δημόσια και δωρεάν σε όλες και όλους. Οδηγεί στην παραπέρα υποβάθμιση των πτυχίων και των συνθηκών σπουδών. Ανοίγει το δρόμο για την υποβάθμιση του πτυχίου και των επαγγελματικών δικαιωμάτων χιλιάδων αποφοίτων αλλά και των μόνιμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών. Θα πλήξει τόσο στο επίπεδο γνώσεων των μαθητών\τριων μας, όσο και τη διαπαιδαγώγησή τους, καλλιεργώντας τη λογική που θα αντιλαμβάνεται το σχολείο αποκλειστικά ως μια διεκπεραιωτική λειτουργία, παροχής απολυτηρίων-διαβατηρίων προς την τριτοβάθμια για όσους έχουν να πληρώσουν, μετατρέποντας τα σχολεία σε παιδοφυλακτήρια, όπου οι εκπαιδευτικοί-υπάλληλοι θα έχουν απωλέσει εντελώς τον παιδαγωγικό τους ρόλο.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΙΣ ΔΑΓΚΑΝΕΣ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Την ίδια στιγμή με διαδικασίες fast-track η κυβέρνηση ψήφισε νέο νόμο-τερατούργημα, που χαρίζει απλόχερα τη δημόσια Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση στις δυνάμεις της αγοράς, του μικρού και μεγάλου κεφαλαίου. Με τα ευαγγέλια της Ευρωπαϊκής Ένωσης, του ΟΟΣΑ, του Συνδέσμου Ελλήνων Βιομηχάνων και των εργοδοτικών ενώσεων, τρία χρόνια μετά τον νόμο Κεραμέως για τις μεταγυμνασιακές Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης και την κατηγοριοποίηση των σχολείων με βάση την αξιολόγηση, ανοίγει διάπλατα ο δρόμος για την εμπορευματοποίηση και έμμεση ιδιωτικοποίηση των ΕΠΑΛ, βάζοντας λουκέτο σε ολόκληρα σχολεία και τινάζοντας στον αέρα οργανικές θέσεις συναδέλφων! Οι απόφοιτοι/ες μαθητές/τριες μας των ΕΠΑΛ θα είναι οι ακόμη πιο φθηνοί και αναλώσιμοι εργαζόμενοι! που στο όνομα της μαθητείας και της κάλυψης των αναγκών της τοπικής και γενικής αγοράς θα μετατρέπει τη γνώση σε εμπόρευμα και τη σταθερή και μόνιμη εργασία σε ευέλικτη και ελαστική εργασία σε ένα πεδίο ακόμη βαθύτερης εκμετάλλευσης.
https://3elmethess.blogspot.com/2024/01/blog-post_11.html
«ΑΝΟΙΧΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ» ΣΤΗΝ ΟΡΕΞΕΙΣ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΩΝ, «ΚΛΕΙΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
ΣΤΑ ΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΗΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ
ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Συγχρόνως κυβέρνηση και Υπουργείο επιχειρούν μέσω της επιβολής να προωθήσουν την αξιολόγηση και κατηγοριοποίηση σχολείων και εκπαιδευτικών ,ανοίγουν και την πλατφόρμα για το πεδίο Α2 της ατομικής αξιολόγησης. Ξεκινά από εδώ και πέρα μια περίοδος με τους/τις διευθυντές/ντριες να καλούνται από το ΥΠΑΙΘΑ να πάρουν τον ρόλο του αξιολογητή των συναδέλφων/ισσών τους και να βρεθούν απέναντί τους.
Αξιολόγηση-κατηγοριοποίηση σχολείων και εκπαιδευτικών, επαγγελματική εκπαίδευση βορά στις δαγκάνες του κεφαλαίου και της αγοράς, εθνικό απολυτήριο συνδεδεμένο με τη σκληρή εφαρμογή της Τράπεζας Θεμάτων ελεύθερη επιλογή σχολείων, διαγωνισμός ΑΣΕΠ- υβριδικό σύστημα διορισμών, ΕΒΕ με 40.000 νέους και νέες εκτός από τα δημόσια ΑΕΙ, αποτελούν ενιαία επιχείρηση αλλαγής του DNA του δημόσιου σχολείου. Βασικό κριτήριο της κυβέρνησης με βάση τον ΟΟΣΑ και την ΕΕ είναι η εμπορευματοποίηση και ιδιωτικοποίηση λειτουργιών του και η σταδιακή αποσύνδεση της υποχρέωσης του κράτους της χρηματοδότησης των σχολείων ανάλογα με τις ανάγκες τους, αλλά η σύνδεσή της με την ανταπόκριση των σχολείων στα κριτήρια της αξιολόγησης και η κατηγοριοποίηση των σχολείων.
Αναδεικνύεται έτσι, ο ενιαίος τρόπος με τον οποίο επιχειρεί τη μετάλλαξη του δημόσιου σχολείου και πανεπιστημίου δίνοντας τα βορρά στο κεφάλαιο και στις «ανάγκες» της αγοράς.
ΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΟΛΥΜΟΡΦΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ
ΣΤΟ ΜΙΣΘΟ, ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ,
ΣΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ!
Ο αγώνας μας είναι αγώνας απέναντι στο σύνολο των αντιδραστικών μεταρρυθμίσεων που έχουν συντελεστεί όλα τα προηγούμενα χρόνια από την πλευρά της διεκδίκησης αποκλειστικά δημόσιας και δωρεάν εκπαίδευσης, δημόσιου Πανεπιστημίου και σχολείου που θα ανταποκρίνεται στις μορφωτικές ανάγκες της νέας γενιάς και στη χειραφέτηση της εργασίας έξω από τα δεσμά του κεφαλαίου και των κερδών του, από την πλευρά της υπεράσπισης των εργασιακών δικαιωμάτων μας, των συνδικαλιστικών μας δικαιωμάτων και ελευθεριών.
ΚΛΙΜΑΚΩΣΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ!
Το εκπαιδευτικό κίνημα, οι φοιτητικοί σύλλογοι, τα εκπαιδευτικά σωματεία , οι μαθητές ξεκινήσαμε ήδη τον κοινό μας αγώνα ενάντια στους σχεδιασμούς της κυβέρνησης , που πρέπει να συνεχιστεί και να κλιμακωθεί με σχέδιο, επιμονή και διάρκεια, με απεργίες, συλλαλητήρια , διαδηλώσεις. Σ ΄αυτήν την κατεύθυνση αποφασίσαμε και προτείνουμε άμεσα βήματα κλιμάκωσης του αγώνα :
Συμμετέχουμε στις μεγαλειώδεις κινητοποιήσεις – δράσεις φοιτητών – σπουδαστών ,στις συγκεντρώσεις, σε όλα τα πανεκπαιδευτικά συλλαλητήρια.
Κήρυξη ΤΩΡΑ ΑΠΕΡΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ! Καλούμε τις Ομοσπονδίες των εκπαιδευτικών να προχωρήσουν στην άμεση κήρυξη της.
ΠΑΝΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΠΑΛΛΑΪΚΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ (ενδεικτική ημερομηνία Τρίτη 30/1 στην Καμάρα στις 6μμ). Απευθύνουμε κάλεσμα στις φοιτητικές καταλήψεις και το συντονιστικό των συνελεύσεων – καταλήψεων, σε όλα τα εργατικά σωματεία να το συνδιοργανώσουμε .
Να συνεχίσουμε τον αγώνα με συντονισμό των σωματείων μας και κλιμάκωση με ΓΣ που θα αποφασίσουν 48ωρη απεργία στις 15 και 16/2 με συγκεντρώσεις σε όλες τις πόλεις και πανελλαδική συγκέντρωση τη δεύτερη ημέρα της απεργίας. Καλούμε την ΟΛΜΕ να συγκαλέσει τώρα ΓΣ ΕΛΜΕ και ΓΣ προέδρων.
Πανεργατική απεργία στις αρχές Φλεβάρη, με προοπτική κλιμάκωσης του αγώνα. Την ώρα που το φοιτητικό κίνημα είναι στους δρόμους, ενώνουμε τους αγώνες μας, ενάντια στα ιδιωτικά ΑΕΙ και συνολικά τις ιδιωτικοποιήσεις στα κοινωνικά αγαθά, για ουσιαστικές αυξήσεις στους μισθούς κόντρα στη λιτότητα και την ακρίβεια και τα προκλητικά κέρδη του κεφαλαίου!.
Να δώσουμε όλες μας τις δυνάμεις για την υπεράσπιση της δημόσιας δωρεάν παιδείας για όλους που στην προμετωπίδα της θα έχει τις ανάγκες και τα δικαιώματα των νέων ανθρώπων για μια ολοκληρωμένη μόρφωση και ζωή αξιοβίωτη.
Όλοι και όλες στον αγώνα
για την ολόπλευρη μόρφωση όλων των παιδιών στο δημόσιο σχολείο, για δωρεάν σπουδές στο δημόσιο πανεπιστήμιο και πτυχία με αξία!
Για τα δικαιώματά μας στο μισθό, στην εργασία, σε αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση!
Για την ανατροπή της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής κυβέρνησης , ΕΕ,ΟΟΣΑ.
ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΓΙΑΝΝΑ ΛΑΘΗΡΑ ΕΥΔΟΞΙΑ ΘΕΟΔΩΡΙΔΟΥ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου