Ads 468x60px

Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2019

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 4/10: ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΜΕΡΑ ΔΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Γ΄ ΕΛΜΕ - ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ                                         ΘΕΣ\ΝΙΚΗ 2/10/ 2019
Πρ. Κορομηλά 51 τκ 54622                                   
  e-mail:  gelmeth3@gmail.com
τηλ. Επικοινωνίας 6978300483 


  ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ  4/10: ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΜΕΡΑ ΔΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

C:\Users\matina\Desktop\Γ ΕΛΜΕ ΑΠΟ  6-2019\6c3db-20180302_132920.jpg
ΤΙΜΑΜΕ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΜΕΡΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΒΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΞΑΝΑ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ!



ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ  ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΜΑΣ!

  • Μόνιμη σταθερή εργασία για όλους – Μαζικοί διορισμοί!
  • Διορισμό όλων των αναπληρωτών με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία.
  • Πλήρη εργασιακά-ασφαλιστικά-συνδικαλιστικά  δικαιώματα στους αναπληρωτές.
  • Αυξήσεις στους μισθούς και τις συντάξεις.
  • Δημόσιο, δωρεάν, ενιαίο 12χρονο σχολείο για όλα τα παιδιά!                                                                   

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΣΤΙΣ 1.30 Μ.Μ. ΣΤΟ Υ.ΜΑ.Θ.
(2ωρη διευκολυντική στάση εργασίας από την ΕΛΜΕ για τον πρωινό και τον απογευματινό κύκλο, 12πμ – 2μμ.
Για τα εσπερινά σχολεία όποιος επιθυμεί μπορεί να χρησιμοποιήσει την 3ωρη στάση της ΟΛΜΕ για το εσπερινό ωράριο )
 C:\Users\matina\Desktop\Γ ΕΛΜΕ ΑΠΟ  6-2019\workers_exploitation__shahid_atiqullah.jpeg
 Η κυβέρνηση της ΝΔ, παίρνοντας την σκυτάλη των αντιλαϊκών πολιτικών από τις προηγούμενες κυβερνήσεις, συνεχίζει και  κλιμακώνει την επίθεση ενάντια στα εργατικά, λαϊκά και δημοκρατικά δικαιώματα. 
Πακέτο αντεργατικών και αντισυνδικαλιστικών μέτρων, ευθεία επίθεση στη συλλογική δράση και οργάνωση των πρωτοβάθμιων σωματείων και στο δικαίωμα στην απεργία, μπαράζ των φοροελαφρύνσεων υπέρ των δυνάμεων του κεφαλαίου,  συνέχιση και γενίκευση των ιδιωτικοποιήσεων, αρπαγή της λαϊκής κατοικίας και περιουσίας, παγίωση του «δημόσιου χρέους» πάνω από το 170% του ΑΕΠ, αιματηρά πλεονάσματα, λιτότητα και φτώχεια διαρκείας για την κοινωνική πλειοψηφία ,προώθηση αντεργατικών αλλαγών στο σύστημα κοινωνικής ασφάλισης, ακόμα μεγαλύτερη  πρόσδεση της χώρας στους αμερικανονατοϊκούς σχεδιασμούς και μεγαλύτερη εμπλοκή της στους ανταγωνισμούς για τις πηγές και τους “δρόμους” της ενέργειας.
Στην εκπαίδευση η κυβέρνηση συνεχίζει την αντιεκπαιδευτική πολιτική, στα πλαίσια των κατευθύνσεων ΕΕ, κεφαλαίου, ΟΟΣΑ. Νέα ώθηση θα δώσουν στο  σχολείο της αγοράς οι επικείμενες, σε αντιδραστική κατεύθυνση, αλλαγές: το «Νέο Λύκειο» των λίγων κι εκλεκτών με ενίσχυση των ταξικών φραγμών σε εφαρμογή, με συντηρητικές αναδιπλώσεις στα γνωστικά περιεχόμενα, με εθνικό απολυτήριο, διπλές εξετάσεις στο τέλος της Γ ΄Λυκείου, τράπεζα θεμάτων, βάση το 10, η αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας με προγραμματισμό και αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου, η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού, το ΕΠΑΛ της μαθητείας και της φτηνής κατάρτισης,  αλλαγές στις εκπαιδευτικές δομές και  στην επιλογή στελεχών.
Ταυτόχρονα  οι πολιτικές της λιτότητας και των περικοπών είναι εδώ: μηδενικοί μόνιμοι διορισμοί, εργασιακή περιπλάνηση,  μονιμοποίηση της αναπλήρωσης, λειτουργία αυτόματου κόφτη τμημάτων με τα λεγόμενα ολιγομελή, σταδιακή συρρίκνωση σχολείων, καθεστώς καθήλωσης και  παγώματος στους μισθούς, νέες περικοπές με την εφαρμογή και του νέου αφορολόγητου ορίου, δουλειά μέχρι τα 67, εξευτελιστικές συντάξεις, ιδιωτικοποίηση της κοινωνικής ασφάλισης.

  • Το σύνολο των κενών μετά τη δεύτερη φάση προσλήψεων των αναπληρωτών για όλες τις ειδικότητες και όλες τις δομές που λειτουργούν στο σχολείο στη Δυτική και την Ανατολική Θεσσαλονίκη είναι εκατοντάδες. Μόνο στην Δυτική Θεσσαλονίκη για να καλυφθούν όλα τα κενά όλων των ειδικοτήτων και όλων των δομών  απαιτούνται 275 αναπληρωτές. Πανελλαδικά τα κενά είναι περισσότερα από 2.500 χιλιάδες. 
  • Με την εφαρμογή του νόμου Γαβρόγλου στα Λύκεια είναι ραγδαία η αύξηση του αριθμού των λεγόμενων ολιγομελών τμημάτων και  γενικευμένη πλέον η αντιπαιδαγωγική εφαρμογή των συνδιδασκαλιών που είναι εκατοντάδες σε όλη τη χώρα. Από τα 139 λεγόμενα ολιγομελή που ενέκρινε το υπουργείο στα ΓΕΛ της Δυτικής Θεσσαλονίκης, τα 72 είναι συνδιδασκαλίες μαθημάτων!  Η ίδια κατάσταση και στα σχολεία της Ανατολικής Θεσσαλονίκης. Τα ολιγομελή ήδη βαραίνουν το τοπίο στη λειτουργία των ΕΠΑΛ για την εξοικονόμηση καθηγητών με τη μετακίνησή τους στα ΙΕΚ και τη λειτουργία της μαθητείας. 
  • Ο νόμος έκτρωμα των απολύσεων, το προσοντολόγιο της πιο σκληρής τιμωρητικής αξιολόγησης, της ανθρωποφαγίας και της απαξίωσης των δικαιωμάτων που απορρέουν από το πτυχίο και τα χρόνια δουλειάς, είναι στρωμένο χαλί για την κυβέρνηση της ΝΔ η οποία προτάσσει και γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και προωθεί την αξιολόγηση/αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας και των εκπαιδευτικών είτε με τον ψηφισμένο νόμο του ΣΥΡΙΖΑ είτε με νέο νόμο.

C:\Users\matina\Desktop\Γ ΕΛΜΕ ΑΠΟ  6-2019\epanastasi-360x250.jpg
 «ΟΣΟ  ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΕΚΟΝΤΑΙ ΟΡΘΙΟΙ,
 ΟΙ ΛΑΟΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΓΟΝΑΤΙΣΟΥΝ» 
 ( σύνθημα από πρόσφατη απεργία Χιλιανών εκπαιδευτικών)

Η επίθεση που δεχόμαστε  δεν πρόκειται ούτε να ανακοπεί ούτε να σταματήσει, αν  δεν ξαναβγούμε αποφασιστικά στο δρόμο ,για να ακυρώσουμε τα σχέδια τους, να ανατρέψουμε τις αντιλαϊκές πολιτικές κυβερνήσεων,  ΕΕ και κεφαλαίου, να διεκδικήσουμε το σχολείο και τη ζωή που μας αξίξει! 
ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ!
  • Μαζικοί μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών! Άμεσος διορισμός/ Μονιμοποίηση τώρα ΟΛΩΝ των αναπληρωτών, αποκλειστικά με βάση το πτυχίο και ολόκληρη την προϋπηρεσία! Κατάργηση του νόμου 4589/19 – όχι στον γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ
  • Πλήρης εξίσωση προς τα πάνω των  εργασιακών, ασφαλιστικών και συνδικαλιστικών δικαιωμάτων με αυτά των μονίμων 
  • Αυξήσεις στους μισθούς και τις συντάξεις. Κανείς κάτω από 1000 ευρώ καθαρά. Επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού. Επαναφορά των Μ.Κ. 
  • Nα δοθούν οργανικές θέσεις στα τμήματα ένταξης. Να εγκριθούν τώρα όλες οι αιτήσεις των σχολείων για τη δημιουργία νέων τμημάτων ένταξης.
  • Να δημοσιοποιούνται όλα τα κενά στις τοποθετήσεις των αναπληρωτών .Να γίνουν όλοι οι αναπληρωτές πλήρους ωραρίου με βάση τις προτάσεις των συναδέλφων προς τη ΔΔΕ.  
  • Να λειτουργήσει τώρα η Πρόσθετη και η Ενισχυτική διδασκαλία και σε όλα τα σχολεία. 
  • 20 μαθητές στο τμήμα, 15 στις ομάδες προσανατολισμού, 10 στα εργαστήρια.
  • Επαναφορά του ωραρίου στα προ του ΄13 επίπεδα
  • Να κατοχυρωθεί η ελεύθερη επιλογή των μαθητών στις Ξένες γλώσσες. Να επανέλθει η παράλληλη διδασκαλία.
  • Ουσιαστική μείωση των μαθητών στα τμήματα  που φοιτούν παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες
  • Ουσιαστική ένταξη όλων των προσφυγόπουλων και των παιδιών μεταναστών στην πρωινή σχολική    ζώνη με τη λειτουργία επαρκών τμημάτων υποδοχής όπου αυτά φοιτούν. Άμεση πρόσληψη αναπληρωτών.
  • Όχι στην αυτοαξιολόγηση – αξιολόγηση σχολείων και εκπαιδευτικών. Απεργία – αποχή από κάθε διαδικασία της.
  • Όχι στο Νέο Λύκειο των κανόνων της αγοράς και των εξεταστικών φραγμών. Όχι στα ΕΠΑΛ της υποβαθμισμένης εκπαίδευσης, της μαθητείας και της φτηνής κατάρτισης.  

ΔΗΜΟΣΙΟ, ΔΩΡΕΑΝ, ΕΝΙΑΙΟ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ 12ΧΡΟΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΜΕ ΔΙΧΡΟΝΗ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ
    Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                            Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΓΙΑΝΝΑ ΛΑΘΗΡΑ                                            ΝΙΚΟΣ ΠΑΛΑΝΤΖΑΣ


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - rss

Πρόσφατα άρθρα του ΑLFAVITA.GR