Ads 468x60px

Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2021

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ/ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ. ΑΠΕΡΓΙΑ-ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ/ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

 Γ΄ΕΛΜΕ- ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ                                                                           Θεσσαλονίκη 3/2/2021 

Πρ. Κορομηλά 51 τηλ. 6978300483                                  

e-mail: gelmeth3@gmail.com

http://3elmethess.blogspot.gr/ 

fb  : Γ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ/ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ. 

ΑΠΕΡΓΙΑ-ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ/ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ 


Η κυβέρνηση της ΝΔ και το ΥΠΑΙΘ, αντί να λάβει μέτρα υγειονομικής προφύλαξης για τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές και να ανοίξει τα σχολεία με ασφάλεια,  εδώ και μήνες επιτίθεται στη δημόσια εκπαίδευση, προωθώντας  αντιεκπαιδευτικά μέτρα και αντιδραστικές  αλλαγές με στόχο την πλήρη εμπορευματοποίηση και ιδιωτικοποίησή της και το συντριπτικό χτύπημα στα μορφωτικά δικαιώματα της νέας γενιάς .

 Μετά την ψήφιση του νόμου Κεραμέως, του νόμου για την Επαγγελματική Εκπαίδευση, την εξίσωση  των πτυχίων των κολεγίων με αυτά των δημόσιων πανεπιστημίων, το νομοσχέδιο για τα ΑΕΙ, ετοιμάζει  την άμεση έναρξη της αξιολόγησης ,εσωτερικής και εξωτερικής, της σχολικής μονάδας 

Με την δημοσίευση στις 20 Ιανουαρίου της Υπουργικής Απόφασης «Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο», η οποία αποτελεί εξειδίκευση του νόμου 4692/2020 (Κεραμέως), γίνεται προσπάθεια να ξεκινήσει η αξιολόγηση της σχολικής μονάδας ήδη μέσα στον Φλεβάρη του 2021, ενώ έχει ανακοινωθεί η κατάθεση στη Βουλή στο αμέσως επόμενο διάστημα νομοσχεδίου για τα κριτήρια αξιολόγησης του εκπαιδευτικού από τον ερχόμενο Σεπτέμβρη.

Η δημοσίευση του ΦΕΚ την παρούσα στιγμή δεν αποτελεί μια «ατυχή συγκυρία». Κυβέρνηση και Υ.ΠΑΙ.Θ επιδιώκουν εν μέσω πανδημίας , και με ένα μεγάλο μέρος των σχολείων να είναι ακόμα κλειστά, να επιβάλουν και να εμπεδώσουν την κουλτούρα και την πρακτική της αξιολόγησης, να προωθήσουν μέσω αυτής την ιδιωτικοποίηση και εμπορευματοποίηση του δημόσιου σχολείου, την κατηγοριοποίηση σχολείων και εκπαιδευτικών, το κλείσιμο σχολείων και τις απολύσεις. Ξεκινά με την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας, για να δημιουργήσει τετελεσμένα και  να ακολουθήσει αμέσως μετά και ως «ώριμο φρούτο» η ατομική αξιολόγηση του εκπαιδευτικού.

Ως Δ.Σ. της Γ ΕΛΜΕ-Θ επιβεβαιώνουμε τις προηγούμενες αποφάσεις μας και αποφάσεις των Γεν. Συνελεύσεων καθώς και την συνυπογραφή μας στο κοινό κείμενο των 77 Σ.Ε.Π.Ε. και ΕΛΜΕ ,στηρίζουμε την απόφαση της Γενικής Συνέλευσης των Προέδρων των ΕΛΜΕ (7/9/2020) και τις  αποφάσεις της ΑΔΕΔΥ για την  Αξιολόγηση (Με αφορμή τη νέα εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών  η ΑΔΕΔΥ με ανακοίνωσή της με το υπ’ αριθμ. πρωτ. 231/16-07-20 υπενθυμίζει ότι η απεργία αποχή από την αξιολόγηση συνεχίζεται.)

 Το Δ.Σ. της Γ΄ ΕΛΜΕ-Θ:

Δηλώνει την αντίθεσή του στους σχεδιασμούς για αξιολόγηση της σχολικής μονάδας και για ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. Η οποιαδήποτε απόπειρα εφαρμογής της αξιολόγησης χρειάζεται να βρει τον κλάδο ενωμένο και θωρακισμένο με το όπλο της απεργίας – αποχής.

  • Αποφασίζει απεργία – αποχή από τις διαδικασίες αξιολόγησης εκπαιδευτικών και αξιολόγησης / αυτοαξιολόγησης σχολικών μονάδων που προβλέπονται από τον νόμο 4692/2020 (ΦΕΚ 12 Ιουνίου 2020) που αφορούν αξιολόγηση και συγκεκριμένα τα άρθρα 33, 34, 35, 36 καθώς και τις εφαρμοστικές Υπουργικές Αποφάσεις (Απόφαση Αριθμ. 6603/ΓΔ4/20-01-2021).

  • Καλεί το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ να προχωρήσει στην υλοποίηση της απόφασης της Γενικής Συνέλευσης των Προέδρων των ΕΛΜΕ ,  7/9/2020, για απεργία – αποχή από τις διαδικασίες αξιολόγησης / αυτοαξιολόγησης του ν. 4692/2020. Να πάρει τώρα όλα τα απαραίτητα οργανωτικά μέτρα για προετοιμασία του κλάδου να δώσει με επιτυχία τη μάχη αυτή. 

  • Καλεί τους συλλόγους διδασκόντων και τους εκπαιδευτικούς να υλοποιήσουν τις αποφάσεις τις Γενικής Συνέλευσης των προέδρων των ΕΛΜΕ για την απεργία – αποχή από κάθε διαδικασία αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας και της μη συμμετοχής τους σε καμία ομάδα. 

  • Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ τις επόμενες μέρες θα στείλει αναλυτική ανακοίνωση για τις συνέπειες για το δημόσιο χαρακτήρα του σχολείου, τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών από την εφαρμογή της αυτοαξιολόγησης / αξιολόγησης σχολείων και εκπαιδευτικών, καθώς και όλα τα οργανωτικά μέτρα (αφίσα, σχέδιο απόφασης για συλλόγους διδασκόντων, εκδηλώσεις, γράμμα στους γονείς, κ.ά.)  προετοιμασίας του κλάδου για τη μάχη αυτή.


ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                           Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΓΙΑΝΝΑ ΛΑΘΗΡΑ                        ΝΙΚΟΣ ΠΑΛΑΝΤΖΑΣ

 


 

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - rss

Πρόσφατα άρθρα του ΑLFAVITA.GR