Ads 468x60px

Τετάρτη 12 Μαΐου 2021

ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΜΑΖΙΚΟΥΣ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ. ΤΩΡΑ 16.000 ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ 3.000 ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΓΙΑ ΤΗΝ Β/ΘΜΙΑ ΕΚΠ/ΣΗ

 Γ΄ΕΛΜΕ- ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ                                                                           Θεσσαλονίκη 11/5/2021 

Πρ. Κορομηλά 51 τηλ. 6978300483                    

e-mail: gelmeth3@gmail.com

http://3elmethess.blogspot.gr/ 

fb  : Γ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης


ΟΙ ΕΞΑΓΓΕΛΛΟΜΕΝΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΕΜΠΑΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ 

ΚΑΙ ΠΕΡΙΓΕΛΟΥΝ ΤΙΣ  ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΩΝ


  • ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΜΑΖΙΚΟΥΣ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ

  • ΤΩΡΑ 16.000 ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ 3.000 ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΓΙΑ ΤΗΝ Β/ΘΜΙΑ ΕΚΠ/ΣΗ

Μετά από 11 ολόκληρα χρόνια αδιοριστίας , με ελάχιστους διορισμούς στην ειδική αγωγή , με τεράστια κενά στα σχολεία  και με τον αριθμό των αναπληρωτ(ρι)ών φέτος να έχει αγγίξει τους 50.000, η κυβέρνηση και το Υπ. Παιδείας μας εμπαίζουν για μια ακόμα χρονιά. Εξαγγέλλουν τη δρομολόγηση διορισμών- ψίχουλα : 5.250  στη γενική παιδεία για την πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση (και 10.500 μέσα στη διετία) που προαναγγέλθηκαν πριν δύο χρόνια κάτω από την πίεση  των μεγάλων αγώνων του εκπαιδευτικού κινήματος (Μάρτης του 2018, Ιανουάριος του 2019), με τη μαζική συμμετοχή των αναπληρωτών.

Οι 5.250 διορισμοί αποτελούν  σταγόνα στον ωκεανό σε σχέση με τις πραγματικές ανάγκες των σχολείων και των μαθητών. Οι αριθμοί το δείχνουν καθαρά: φέτος μόνο οι αναπληρωτές που προσλήφθηκαν ήταν 44.097,  οι 15.400 στη β/θμια  και οι συνταξιοδοτήσεις της τελευταίας δεκαετίας 47.000, 6.500 φέτος, οι  3.700 στη β\θμια.

Οι εξαγγελλόμενοι διορισμοί :

-δεν αντιστοιχούν και ούτε θα καλύψουν στο ελάχιστο τα χιλιάδες πραγματικά κενά σε εκπαιδευτικούς που δημιουργήθηκαν στα σχολεία λόγω της πολιτικής των περικοπών και λιτότητας στην παιδεία , της  δεκαετούς και πλέον αδιοριστίας, ,των  συνολικών  αποχωρήσεων – συνταξιοδοτήσεων ,της σωρείας αντιεκπαιδευτικών μέτρων που συστηματικά προωθήθηκαν από τις κυβερνήσεις( κατάργηση υπεύθυνων εργαστηρίων, αύξηση ωραρίου, μαζικές συγχωνεύσεις-καταργήσεις τμημάτων και σχολικών μονάδων, αύξηση των ορίων συνταξιοδότησης, κατάργηση υπεύθυνων βιβλιοθηκών-εργαστηρίων και της παράλληλης διδασκαλίας ανά τμήμα στις ξένες γλώσσες, εξοβελισμός ειδικοτήτων ΠΕ78, ΠΕ08, ΠΕ80, ΠΕ81, κ.ά., αύξηση του αριθμού μαθητών στην τάξη,)με αποτέλεσμα να  χαθούν χιλιάδες θέσεις εργασίας στα σχολεία με δυσμενείς συνέπειες στις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών και τα εργασιακά δικαιώματα των μονίμων και αναπληρωτών.

- δεν επαρκούν για να καλύψουν ούτε τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών που αυξήθηκαν κατακόρυφα λόγω της πολύμηνης διάρκειας της τηλεκπαίδευσης. 

-δεν διασφαλίζουν την απαραίτητη ομαλή λειτουργία των σχολείων με την έναρξη της χρονιάς, όπως   επιβεβαιώνουν οι φετινές  μαζικές προσλήψεις των αναπληρωτών. 

- προωθούν  την απόλυτη εφαρμογή του προσοντολογίου ,με το οποίο απαξιώθηκε το πτυχίο και η προϋπηρεσία χιλιάδων συναδέλφων και απογειώθηκε το ακριβοπληρωμένο κυνηγητό προσόντων και πιστοποιήσεων, με  χιλιάδες αναπληρωτ(ρι)ες εκτός πινάκων ή κατακρημνισμένους στους πίνακες -κινούμενη άμμο 

ΣΤΟ ΣΤΟΧΑΣΤΡΟ  Η ΣΤΑΘΕΡΗ ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΗ ΕΡΓΑΣΙΑ

Η κυβέρνηση της ΝΔ στα πλαίσια των κατευθύνσεων ΕΕ-ΟΟΣΑ εξαγγέλλει διορισμούς με το βλέμμα στραμμένο στην την ολική ελαστικοποίηση των σχέσεων εργασίας στην εκπαίδευση .

Ενώ γνωρίζει πολύ καλά πως οι αναπληρωτές αποτελούν εκπαιδευτικούς που καλύπτουν πάγιες ανάγκες του δημόσιου σχολείου, αναπληρώνοντας ουσιαστικά  κάθε χρόνο τον εαυτό τους,  επιδιώκει την ανατροπή της σχέσης ανάμεσα στη σταθερή και μόνιμη εργασία και την ελαστική και επισφαλή απασχόληση, υπέρ της δεύτερης.

 Το αποδεικνύει περίτρανα 

- η κατακόρυφη αύξηση του ποσοστού των συμβασιούχων σε σχέση με το μόνιμο προσωπικό  (2011-2012 το   ποσοστό των αναπληρωτών – ωρομισθίων αντιστοιχούσε στο 8% των μόνιμων εκπαιδευτικών, το 2015-2016 στο 14%,  τη φετινή σχολική χρονιά εκτινάχτηκε  στο 26%.) 

-η θέσπιση από την κυβέρνηση της Ν.Δ. των τρίμηνων συμβάσεων εργασίας,

- η επιλογή ωρομίσθιων εκπαιδευτικών από τις διευθύνσεις εκπαίδευσης,

 -η εκφρασμένη επιθυμία του ΥΠΑΙΘ και της Κεραμέως να χρησιμοποιήσουν επίσημα αναπληρωτές για τηλεκπαίδευση σε νησιά και απομακρυσμένα από τα μεγάλα αστικά κέντρα μέρη με άλλους εργασιακούς όρους.




 Η διεύρυνση της ελαστικής εργασίας και της μόνιμης επαναλαμβανόμενης αναπλήρωσης αποτελεί   συνειδητή επιλογή των κυβερνήσεων με σκοπό το χτύπημα εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών, την κατάργηση των μόνιμων σχέσεων εργασίας και την καθιέρωση ελαστικών σχέσεων εργασίας πολλών ταχυτήτων,, σύμφωνα με τις επιταγές  του ΟΟΣΑ και της ΕΕ. 

 Στο αγοραίο σχολείο που προωθούν, χρειάζονται και θέλουν εκπαιδευτικούς αναπληρωτές εργαζόμενους – λάστιχο, φθηνούς, ευέλικτους για τις ανάγκες της αγοράς, ανασφαλείς και αναλώσιμους , χωρίς εργασιακά και συνδικαλιστικά δικαιώματα. 

Οι αναπληρωτές καλύπτουν πάγιες και πραγματικές ανάγκες του σχολείου.

Να καλυφθούν τώρα όλα τα κενά με μόνιμους διορισμούς

Οι μαζικές προσλήψεις των αναπληρωτών τη φετινή χρονιά που έφτασαν τις 45.000 πανελλαδικά (42.500 πέρσι) σε όλη την εκπαίδευση και όλες τις δομές και αποτελούν το 26% του συνόλου των εκπαιδευτικών. Στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση ξεπέρασαν τις 15.400 (12.300 πέρσι), στη Θεσσαλονίκη τις 1092 (768 πέρσι) και αποτελούν το 16,60%  από το σύνολο των 6.577 εκπαιδευτικών.  Για τη στοιχειώδη λειτουργία του δημόσιου σχολείου του χρόνου θα απαιτηθεί να προσληφθούν δεκάδες χιλιάδες αναπληρωτές για μια ακόμη χρονιά, αντί η κάλυψη των κενών να γίνει με μαζικούς διορισμούς. Διεκδικούμε φέτος οι μόνιμοι διορισμοί στη δευτεροβάθμια να αντιστοιχούν στις προσλήψεις των αναπληρωτών που έγιναν φέτος (12.400 γενική παιδεία, 3.000 ειδική αγωγή) και τις συνταξιοδοτήσεις των εκπαιδευτικών (3.700) ώστε τα σχολεία το Σεπτέμβριο να έχουν όλους τους εκπαιδευτικούς στις θέσεις τους. Απαιτούμε διορισμούς στην ειδική αγωγή, γιατί είναι αναγκαίοι για τους μαθητές, αλλά και γιατί οι διορισμοί πρέπει να συνεχιστούν. Να γίνονται κάθε χρόνο και σε όλες τις δομές για να καλύπτουν όλες τις ανάγκες των μαθητών.

ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΜΕ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΑ

Οι  πρόσφατες νίκες του εκπαιδευτικού κινήματος από τη νικηφόρα απόκρουση σε πρώτη φάση της αξιολόγησης ως τη συντριπτική απονομιμοποίηση των εκλογών – παρωδία για τα Υπηρεσιακά Συμβούλια και το πάγωμα  της εισόδου της αστυνομίας στα πανεπιστήμια, αποτελούν πολύτιμη παρακαταθήκη στον αγώνα για μαζικούς μόνιμους διορισμούς, για να μην εφαρμοστούν τα αντιεκπαιδευτικά μέτρα της κυβέρνησης ,για την ανατροπή της  αντιεκπαιδευτικής πολιτικής της.  

Αιτήματα - διεκδικήσεις 

  • Μαζικοί μόνιμοι διορισμοί με βάση το πτυχίο και όλη την προϋπηρεσία που θα καλύπτουν τις πραγματικές ανάγκες των σχολείων. Μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών που έχουν μία σύμβαση εργασίας.

  • 16.000 μόνιμοι διορισμοί στη γενική παιδεία και 3.000 στην ειδική αγωγή για την Β/θμια Εκπ/ση για να μπορούν τα σχολεία να λειτουργήσουν και να καλύψουν τις στοιχειώδεις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών.

  • Αποκατάσταση της κανονικής ροής διορισμών κάθε χρόνο βάσει συνταξιοδοτήσεων και νέων αναγκών

  • Κατάργηση του νόμου της διαίρεσης και της σφαγής των αναπληρωτών, του νόμου Γαβρόγλου (4589/19 - προσοντολόγιο). Όχι στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Κατάργηση των ποινών για τους συναδέλφους που παραιτούνται. Εδώ και τώρα λύση για τους απορριφθέντες λόγω παράβολου και άλλων αποκλεισμών

  • Να μπει τέλος στις ελαστικές σχέσεις και στις αδιαφανείς τοποθετήσεις. Να καταργηθούν οι τρίμηνες συμβάσεις στους αναπληρωτές και οι προσλήψεις αναπληρωτών από τους Διευθυντές Εκπαίδευσης.

  • Εξίσωση δικαιωμάτων αναπληρωτών και μονίμων. Πλήρη εργασιακά, συνταξιοδοτικά και συνδικαλιστικά δικαιώματα στους αναπληρωτές.  

  • 15 μαθητές στο τμήμα για διασφαλιστούν μέτρα προστασίας της υγείας μαθητών, εκπαιδευτικών και 10 στα εργαστήρια!

  • Να μειωθεί το ωράριο των εκπαιδευτικών και να επανέλθει στα προ του 2013 επίπεδα.

  • Μείωση του ορίου συνταξιοδότησης.. Σύνταξη στα 30 χρόνια δουλειάς χωρίς όριο ηλικίας

  • Να λειτουργήσει η ενισχυτική διδασκαλία με την έναρξη της χρονιάς σε όλα τα σχολεία και με διορισμένους εκπαιδευτικούς που θα συμβάλλουν στην κάλυψη των μορφωτικών αναγκών που δημιουργήθηκαν λόγω τηλεκπαίδευσης.

  • Να επανέλθουν στα σχολεία οι ειδικότητες που εξοβελίστηκαν με τα νέα αναλυτικά προγράμματα.

  • Κατάργηση των αντιεκπαιδευτικών μέτρων που ψηφίστηκαν μέσα στην πανδημία (ν. 4692/20, ν.4763/20 για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση, ν. 4777/21)

 




ΑΜΕΣΕΣ  ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ-ΔΡΑΣΕΙΣ

-Παράσταση  διαμαρτυρίας την Παρασκευή 14/5 στη Διεύθυνση Εκπαίδευσης στις 2.00 μ.μ.   

-Παρασκευή 21/5  ,συγκέντρωση  στη  Θεσσαλονίκη  από κοινού με τις ΕΛΜΕ των γύρω νομών και τους συλλόγους ΠΕ, στις 1.00 μ.μ. .Κηρύσσουμε 3ωρη στάση εργασίας 11.00 π.μ. με 2.00 μ.μ. . Καλούμε την ΟΛΜΕ να κηρύξει συμπληρωματική στάση εργασίας.

-Συνάντηση συντονισμού των ΕΛΜΕ και των Συλλόγων Π.Ε., καθώς και ΕΛΜΕ της περιοχής. Η μέρα θα προσδιοριστεί μετά από συνεννόηση με τις ΕΛΜΕ και τους Συλλόγους Π.Ε. 

--Αφίσα της ΕΛΜΕ- πανό στα σχολεία.


Γενική Συνέλευση της Γ΄ΕΛΜΕ-Θ, την  Πέμπτη  20/5, στις 7.00 μ.μ., στην αυλή του 1ου ΓΕΛ ΣΥΚΕΩΝ

για να συζητήσουμε όλα τα ζητήματα που απασχολούν τον κλάδο (διορισμοί, αντιεκπαιδευτικά μέτρα, νομοσχέδιο για τα εργασιακά, κ.ά.) και να διαμορφώσουμε αγωνιστικό πρόγραμμα



ΜΑΖΙΚΟΙ ΜΟΝΙΜΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΤΩΡΑ!

ΜΟΝΙΜΗ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!


ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                           Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΓΙΑΝΝΑ ΛΑΘΗΡΑ                        ΝΙΚΟΣ ΠΑΛΑΝΤΖΑΣ








 

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - rss

Πρόσφατα άρθρα του ΑLFAVITA.GR