Ads 468x60px

Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2022

Βήματα Υλοποίησης Απεργίας-Αποχής από Μέντορες/Συντονιστές ΚΑΙ την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας: ΑΠΕΡΓΙΑ- ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΜΕΝΤΟΡΕΣ ΚΑΙ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΟΥΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ /ΕΞΩΔΙΚΗ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ/ ΔΗΛΩΣΗ ΑΠΕΡΓΙΑΣ ΑΠΟΧΗΣ ΑΠΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΟΜΑΔΕΣ ΔΡΑΣΗΣ/ΔΗΛΩΣΗ-ΑΠΕΡΓΙΑΣ ΑΠΟΧΗΣ ΜΕΝΤΟΡΕΣ-ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ

    Γ΄ΕΛΜΕ- Θ                                                                                                       Θεσσαλονίκη 3/10/2022
Πρ. Κορομηλά 51
 τηλ. 6978300483/6977444398
e-mail: gelmeth3@gmail.com
http://3elmethess.blogspot.gr/
fb : Γ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

Ο ΑΓΩΝΑΣ  ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ


 ΑΠΕΡΓΙΑ- ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΜΕΝΤΟΡΕΣ ΚΑΙ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΟΥΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ 


 Κανείς - καμία μέντορας, ενδοσχολικός συντονιστής, υπεύθυνος εκπαιδευτικού ομίλου!


Απεργία – αποχή  από τις ομάδες δράσης, τον προγραμματισμό, 

την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας 



Η Γ ΕΛΜΕ-Θ, με απόφαση της ΓΣ στις 21/9 αποφάσισε απεργία –αποχή από μέντορες και ενδοσχολικούς συντονιστές που αποτελούν τη νέα ιεραρχική δομή για την εφαρμογή της ατομικής αξιολόγησης, ενώ κάλεσε τους εκπαιδευτικούς να μη δηλώσουν συμμετοχή στους εκπαιδευτικούς ομίλους του υπουργείου Παιδείας(η λειτουργία τους δεν είναι υποχρεωτική)  και να συνεχίσουν τις δράσεις και τα προγράμματα που κάνουν προς όφελος των μαθητών όπως γίνεται μέχρι σήμερα. 

Οι τρεις καινοτομίες, όπως τις αποκαλεί το ΥΠΑΙΘ εντάσσονται στη διαδικασία της αξιολόγησης τόσο του σχολείου, όσο και του κάθε εκπαιδευτικού χωριστά, στηρίζονται στην απλήρωτη επιπλέον εργασία, καταστρατηγούν το διδακτικό και εργασιακό ωράριο των εκπαιδευτικών. Επιδιώκουν την πολυδιάσπαση του συλλόγου διδασκόντων σε φατρίες και κυνηγούς μορίων, με υποσχέσεις για πιθανή «εξέλιξη» σε στελέχη της εκπαίδευσης ή μια καλή βάση στην ατομική αξιολόγηση. Αποτελούν άλλον ένα προθάλαμο της ατομικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών.  

Η Γ ΕΛΜΕ-Θ με βάση την απόφαση της  ΓΣ της προχώρησε στις προβλεπόμενες ενέργειες για την κήρυξη της απεργίας- αποχής από μέντορες και συντονιστές. Κατατέθηκε  σχετικό εξώδικο και παραδόθηκε από δικαστικό επιμελητή στο Υπουργείο Παιδείας και στις  ΔΔΕ ΔΥΤΙΚΗΣ και ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΘΕΣ\ΝΙΚΗΣ στις 30-9-2022 . Μετά την επίδοση του εξώδικου στο Υπουργείο η Απεργία – Αποχή, καθόλα νόμιμη, είναι  σε ισχύ 

Παρότι το ΥΠΑΙΘ για άλλη μια φορά κατέφυγε  στο μόνο δρόμο που γνωρίζει, των δικαστικών προσφυγών και διώξεων,  της βίας και της καταστολής, δεν μπόρεσε να ανακόψει τη μαζική αντίδραση και  συμμετοχή των εκπαιδευτικών  στην απεργία αποχή από μέντορες και συντονιστές.

 Στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση συνεχίζεται με μαζική συμμετοχή  μέσω της νέας απεργίας αποχής που κήρυξε η  ΑΔΕΔΥ και επεκτείνεται και στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με τις ΕΛΜΕ να παίρνουν αποφάσεις για απεργία αποχή μέσα από τις συλλογικές διαδικασίες τους .

Καθημερινά προστίθενται κι άλλες ΕΛΜΕ που αποφασίζουν απεργία αποχή και απαιτούν από την ΟΛΜΕ να καλέσει ΓΣ  Προέδρων για την κήρυξη απεργίας αποχής.

 Ήδη 22 ΕΛΜΕ έχουν κηρύξει απεργία αποχή : Γ΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης, Ε΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης, 

Α ΕΛΜΕ Θεσ/νίκης, Γ΄ ΕΛΜΕ Αθήνας, Α΄ ΕΛΜΕ Δυτικής  Αθήνας, Γ΄ ΕΛΜΕ Δυτικής Αθήνας,

Στ΄ ΕΛΜΕ Αθήνας, Β΄ ΕΛΜΕ Αθήνας, Α ΕΛΜΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ,ΕΛΜΕ Άνω Λιοσίων, 

ΕΛΜΕ Ικαρίας, ΕΛΜΕ Πειραιά, ΕΛΜΕ Σάμου, ΕΛΜΕ Κέρκυρας, ΕΛΜΕ Ηλείας, Α΄ ΕΛΜΕ Κυκλάδων,

Β΄ ΕΛΜΕ Έβρου, Α ΕΛΜΕ Κυκλάδων, ΕΛΜΕ Χανίων, ΕΛΜΕ Ηρακλείου,  ΕΛΜΕ Φωκίδας,


  • Τα βήματα για απεργία αποχή από Μέντορες – Συντονιστές

• Υπογράφουμε συλλογικά ή ατομικά τη δήλωση για απεργία αποχή από μέντορες και συντονιστές και την καταθέτουμε στο πρωτόκολλο του σχολείου.(επισυνάπτεται)

Παραμένουμε στις Συνεδριάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων και καλούμε τους συναδέλφους/τις συναδέλφισσες να μην δηλώσουν συμμετοχή για το θεσμό του Μέντορα/Συντονιστή.

Σημειώνουμε: Μέντορες/Συντονιστές δεν ορίζει ο Σύλλογος Διδασκόντων. Κατά συνέπεια, αν ορίσει ο Διευθυντής, δεν μπορεί να καταγραφεί σε Πρακτικό τίποτα, πέραν του γεγονότος ότι πραγματοποιήθηκε συζήτηση. Οι συνάδελφοι καλούνται να μην υπογράψουν τίποτε πέρα από αυτό. 

Συμμετοχή στην Απεργία-Αποχή δηλώνουν και οι συνάδελφοι/συναδέλφισσες που ορίστηκαν από το διευθυντή παρά τη θέλησή τους και όσοι δεν έχουν οριστεί Μέντορες/Συντονιστές, αλλά υποχρεώνονται να εκτελέσουν σχετικές εργασίες από τον Μέντορα/Συντονιστή που έχει οριστεί στο σχολείο τους ή εμπλέκονται με οποιονδήποτε τρόπο στη συγκεκριμένη διαδικασία. Επίσης, είναι προφανές ότι καλύπτονται και οι διευθυντές.

Καλούμε όσες και όσους συναδέλφους δεν έχουν ακόμη υπογράψει και όσα σχολεία δεν έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία συγκέντρωσης υπογραφών να την υλοποιήσουν άμεσα και με καθολική συμμετοχή. Εφόσον στην απεργία αποχή  συμμετέχει η πλειοψηφία του συλλόγου, αυτό πρέπει να γίνει σεβαστό και από τους διευθυντές  και από κάθε επίδοξο μέντορα ή συντονιστή. Σε αυτά τα σχολεία η συγκεκριμένη αξιολογική διαδικασία δεν μπορεί να προχωρήσει, αφού ακόμα κι αν οριστεί κάποιος, δεν υπάρχει εκπαιδευτικό σώμα διαθέσιμο για να συνεργαστεί, ενώ η απεργία αποχή καλύπτει κάθε συνάδελφο που δηλώνει συμμετοχή σ’ αυτήν  να μη συμμετέχει στις δράσεις του μέντορα και του συντονιστή. 


  • Για την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας και τις ομάδες δράσης.


Η Γ.Σ. επιβεβαίωσε τη συνέχιση της απεργίας αποχής της Γ ΕΛΜΕ-Θ  από την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας (ομάδες δράσης, προγραμματισμό). 

Η Απεργία Αποχή από την αξιολόγηση της μονάδας – συλλογικό προγραμματισμό που προκήρυξε πέρσι  η Γ΄ΕΛΜΕ-Θ με απόφαση ΓΣ  βρίσκεται σε πλήρη ισχύ και καλύπτει συνδικαλιστικά και νομικά τους συναδέλφους να μην προχωρήσουν σε καμία διαδικασία., όπως αποδείχθηκε και  πέρσι που κανείς συνάδελφος που συμμετείχε στην απεργία αποχή δεν είχε καμία συνέπεια.


Υπογράφουμε τη δήλωση για απεργία αποχή από την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας και τις ομάδες δράσης. Σε κάθε σχολείο που συγκεντρώνεται η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών που ανήκουν στη δύναμη του σχολείου, πρωτοκολλούμε τη συλλογική δήλωση και έτσι δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί η συνεδρίαση του συλλόγου και να συγκροτηθούν ομάδες δράσης, λόγω έλλειψης απαρτίας.  


Για οποιεσδήποτε πιέσεις που ασκούνται σε συναδέλφους σχετικά με την αξιολόγηση (μέντορες, συντονιστές, ομάδες δράσης) να απευθύνεστε και να ενημερώνετε το ΔΣ της ΕΛΜΕ.  



ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ,

ΤΑ ΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ

ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

 

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ          Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΓΙΑΝΝΑ ΛΑΘΗΡΑ       ΝΙΚΟΣ ΠΑΛΑΝΤΖΑΣ



ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΑΡΧΗΣ

ΕΞΩΔΙΚΗ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ


Της πρωτοβάθμιας συνδικαλιστικής οργάνωσης με την επωνυμία «Γ΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης», που εδρεύει στη Θεσσαλονίκη επί της οδού Προξένου Κορομηλά αριθμός 51 ((Τηλ/Fax: 2310-229389,6978300483 email: gelmeth3@gmail.com και εκπροσωπείται νόμιμα.

ΠΡΟΣ


  1. Την Υπουργό Παιδείας και θρησκευμάτων, που κατοικοεδρεύει στο Μαρούσι Αττικής, επί της οδού Ανδρέα Παπανδρέου αριθ. 37. 

  2. Την Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης που εδρεύει στη Θεσσαλονίκη, επί της οδού Κολοκοτρώνη, αριθμός 22, όπως εκπροσωπείται νόμιμα.

  3. Την Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης, που εδρεύει στη Θεσσαλονίκη, επί της οδού Σαπφούς αριθμός 44, όπως εκπροσωπείται νόμιμα.

******

Σε εκτέλεση της απόφασης της Γενικής Συνέλευσης της Γ΄ ΕΛΜΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

που ελήφθη στις 21-09-2022,

Αντιδρώντας:

Στις ρυθμίσεις της με αρ.ΥΑ Φ12/102913//ΓΔ4/2022 (ΦΕΚ Β΄ 4509/2022) υπουργικής απόφασης «Ενδοσχολικός Συντονιστής», η οποία εκδόθηκε κατ’ εφαρμογή και κατ’ εξουσιοδότηση των διατάξεων των άρθρων 92 και 103 του ν. 4823/2021, και στις ρυθμίσεις της με αρ. ΥΑ Φ12/102919/ΓΔ4/2022 «Παιδαγωγικός Σύμβουλος - Μέντορας στις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης» υπουργικής απόφασης, η οποία εκδόθηκε κατ’ εφαρμογή και κατ’ εξουσιοδότηση των διατάξεων των άρθρων 93 και 103 του ν. 4823/2021.

Και Λαμβάνοντας υπόψιν:

  1. το γεγονός ότι οι ανωτέρω υπουργικές αποφάσεις συνιστούν μία ακόμη προσπάθεια της κυβέρνησης περί στοχοποίησης και αποδόμησης του δημόσιου σχολείου και αποψίλωσης των εργασιακών δικαιωμάτων και κεκτημένων των εκπαιδευτικών 

  2. ότι συγκεκριμένα οι θεσμοί του ενδοσχολικού συντονιστή και του παιδαγωγικού συμβούλου - μέντορα κατατείνουν στη διαμόρφωση ενός ενδοσχολικού δικτύου καθοδήγησης, ελέγχου και εποπτείας, ενός ιεραρχικού θεσμικού πλαισίου ατομικής αξιολόγησης, αλλά και στην ενίσχυση των μονοπρόσωπων οργάνων και την υποβάθμιση του συλλόγου διδασκόντων ως το κατεξοχήν διαχρονικά αρμόδιο όργανο για τη στοχοθεσία και υλοποίηση των δράσεων των σχολικών μονάδων, στην ενίσχυση της της γραφειοκρατίας και εντέλει την εμπέδωση κλίματος φόβου, ενώ καμία σχέση δεν έχουν με την υπηρέτηση των μορφωτικών και εκπαιδευτικών εν γένει δικαιωμάτων των μαθητών και την ενίσχυση της εκπαιδευτικής μονάδας στο σύνολό της

  3. ότι η Κυβέρνηση – Διοίκηση καμία πρωτοβουλία δεν έχει αναλάβει στην κατεύθυνση της αντιμετώπισης των διαχρονικών προβλημάτων που μαστίζουν το δημόσιο σχολείο και έχουν επιδεινωθεί έτι περαιτέρω την περίοδο της υγειονομικής και ευρύτερης οικονομικής κρίσης που βιώνουμε (τεράστια κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό και υλικοτεχνικές υποδομές, ελλιπή μέτρα προστασίας της υγείας των μαθητών, των οικογενειών τους και των εκπαιδευτικών, υποχρηματοδότηση, συγχωνεύσεις τμημάτων, υποχρεωτικές υπερωρίες, πολλαπλές εξετάσεις και εξεταστικό σύστημα για την εισαγωγή στα ΑΕΙ, κ.α.), τουναντίον επιμένει να μετακυλίει την ευθύνη διαμόρφωσης και λειτουργίας του σχολείου από το κράτος στους εκπαιδευτικούς.

  4. Ότι οι επίμαχες κανονιστικές ρυθμίσεις συνιστούν συνέχεια και εμβάθυνση της διαδικασίας αξιολόγησης της υπ’ 108906/ΓΔ4/10.9.2021 (ΦΕΚ Β΄ 4189) υπουργικής απόφασης που προσπάθησε με αυταρχικό τρόπο η Διοίκηση να επιβάλει το προηγούμενο διάστημα και συνθέτει 

  5. το παζλ της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής που θεσπίστηκε με τους νόμους 4692/2020 και 4823/2021, κρίση η οποία ενισχύεται από το γεγονός ότι ουδεμία πρωτοβουλία έλαβε η Διοίκηση για ουσιαστικό διάλογο με φορείς των εκπαιδευτικών και συλλογικότητες και ενώσεις γονέων για την επίτευξη κοινά αποδεκτών λύσεων προς όφελος του δημόσιου συστήματος παιδείας.

ΣΑΣ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΟΥΜΕ ΌΤΙ 

ΚΗΡΥΣΣΟΥΜΕ ΑΠΕΡΓΙΑ - ΑΠΟΧΗ α) από κάθε καθήκον, που σχετίζεται με τον ορισμό (άρ.3 της υπ’ αρ. Φ12/102913/ΓΔ4/2022 «Ενδοσχολικός Συντονιστής» Υπουργικής Απόφασης), την ανάθεση και στη συνέχεια άσκηση καθηκόντων και αρμοδιοτήτων εκ μέρους των Ενδοσχολικών Συντονιστών (όπως αυτά περιγράφονται στο άρ. 2 της ως άνω αποφάσεως) και εν γένει από κάθε διαδικασία, δραστηριότητα, αρμοδιότητα ή έργο, που συνδέεται ή σχετίζεται ή απορρέει από την ως άνω Υπουργική Απόφαση, β) από κάθε καθήκον, που σχετίζεται με τον ορισμό (άρ.3 της υπ’ αρ. Φ12/102919/ΓΔ4/2022 «Παιδαγωγικός Σύμβουλος - Μέντορας στις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης» Υπουργικής Απόφασης), την ανάθεση στη συνέχεια άσκηση καθηκόντων και αρμοδιοτήτων εκ μέρους των Ενδοσχολικών Συντονιστών (όπως αυτά περιγράφονται στο άρ. 2 της ως άνω αποφάσεως) και εν γένει από κάθε διαδικασία, δραστηριότητα, αρμοδιότητα ή έργο, που συνδέεται ή σχετίζεται ή απορρέει με την ως άνω Υπουργική Απόφαση.

Σημειώνεται, ότι η ως άνω αποχή των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που εκπροσωπούμε, από συγκεκριμένες ενέργειες, προβλέπεται από τις διατάξεις του ν.1264/1982, όπως αυτές έχουν ερμηνευτεί από τα αρμόδια Δικαστήρια (όλως ενδεικτικώς Δ. Εφ. 486/1995 κ.α.) και συνιστά απολύτως νόμιμη μορφή συνδικαλιστικής δράσης, αναγνωριζόμενη ως μορφή απεργίας.

ΚΑΙ ΖΗΤΟΥΜΕ

  1. Την παύση κάθε διαδικασίας που σχετίζεται με την εφαρμογή των υπ’ αρ. Φ12/102913/ΓΔ4/2022 «Ενδοσχολικός Συντονιστής» και υπ’ αρ. 102919/ΓΔ4/2022 «Παιδαγωγικός Σύμβουλος - Μέντορας στις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης» Υπουργικών Αποφάσεων της Υπουργού και της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων (ΦΕΚ Β΄ 4509/2022), και

  2. τη διαβούλευση άλλως συζήτηση σχετικά με τα προβλήματα του δημόσιου σχολείου και των εκπαιδευτικών (διδακτικά κενά, μαζικοί μόνιμοι διορισμοί, συγχωνεύσεις τμημάτων, υποχρεωτικές υπερωρίες, πολλαπλές εξετάσεις και εξεταστικό σύστημα για την εισαγωγή στα ΑΕΙ, κ. ά.), την αντιμετώπιση των διαχρονικών προβλημάτων στην παιδεία (υποχρηματοδότηση, κτηριακή υποδομή και εγκαταστάσεις, αντισταθμιστική διδασκαλία, υπολειτουργία εκπαιδευτικών δομών για τα παιδιά των προσφύγων και των μεταναστών, κ.ά.), τη λήψη ουσιαστικών μέτρων προστασίας της υγείας μαθητών, γονιών, εκπαιδευτικών και λόγω της αύξησης των κρουσμάτων κορονοϊού (λιγότεροι μαθητές στα τμήματα, μαζικές προσλήψεις προσωπικού καθαριότητας, ψυχολόγων και υγειονομικού προσωπικού, δωρεάν τεστ και καθημερινές ιχνηλατήσεις στα σχολεία με ευθύνη του ΕΟΔΥ, κ.ά.) και την ενίσχυση του εκπαιδευτικού έργου (ουσιαστικές αρμοδιότητες στους συλλόγους διδασκόντων, οικονομική και εκπαιδευτική αναβάθμιση των εκπαιδευτικών, ετήσια επιμόρφωση, κ.ά.).

ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ

Σας γνωστοποιούμε ότι από την κοινοποίηση της παρούσας  μέχρι και την ικανοποίηση των αιτημάτων μας και την παύση κάθε διαδικασίας που σχετίζεται με την εφαρμογή των υπ’ αρ. Φ12/102913/ΓΔ4 «Ενδοσχολικός Συντονιστής» και υπ’ αρ. 102919/ΓΔ4 «Παιδαγωγικός Σύμβουλος - Μέντορας στις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης» Υπουργικών Αποφάσεων της Υπουργού και της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, κηρύσσεται απεργία - αποχή όλων των εκπαιδευτικών που ανήκουν στη δύναμη της Γ΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης και καλύπτονται συνδικαλιστικά από την Γ΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης, από κάθε ενέργεια, που   συνδέεται με την εφαρμογή των ως άνω διαδικασιών.  

Αρμόδιος δικαστικός επιμελητής εντέλλεται να επιδώσει νόμιμα την παρούσα σε όσους αυτή απευθύνεται, προς γνώση τους και για τις νόμιμες συνέπειες, αντιγράφοντας ολόκληρη την παρούσα στην έκθεση επιδόσεώς του.


Θεσσαλονίκη 21 Σεπτεμβρίου 2022Εκπροσωπώντας την απόφαση της Γενικής Συνέλευσης και το Δ.Σ. της Γ΄ΕΛΜΕ-Θ 

                                                                

                             

                                                            

                       ΔΗΛΩΣΗ

Με την παρούσα δηλώνουμε ότι συμμετέχουμε στην απεργία- αποχή που έχει προκηρύξει η Γ΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης , με την υπ΄αριθμόν 2139 γ΄έκθεση επιδόσεως, από κάθε διαδικασία ή ενέργεια που συνδέεται  με την άσκηση των καθηκόντων μας που αφορούν στις διαδικασίες συλλογικού προγραμματισμού  και υλοποίησης του εκπαιδευτικού έργου, εσωτερικής αξιολόγησης / αυτοαξιολόγησης  και εξωτερικής αξιολόγησης των σχολικών μονάδων που προβλέπονται από τις διατάξεις της υπ’ αριθ. 108906/ΓΔ4/10.9.2021 (ΦΕΚ Β΄ 4189) απόφασης της Υφυπουργού Παιδείας  και Θρησκευμάτων και κάθε άλλης κανονιστικής πράξεως που εκδόθηκε ή θα εκδοθεί κατ’ εφαρμογή και κατ’ εξουσιοδότηση των άρθρων 33, 34, 35 και 36 ν.4692/2020 και των άρθρων 56 έως 83 και 97 ν.4823/2021

Οι ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ 



                                                                  ΔΗΛΩΣΗ

Οι κάτωθι υπογεγραμμένοι εκπαιδευτικοί του δηλώνουμε δια της παρούσας, ότι συμμετέχουμε στηνπροκηρυχθείσα εκ μέρους της        Γ΄ ΕΛΜΕ-Θεσσαλονίκης απεργία – αποχή.

Συγκεκριμένα, δυνάμει της ως άνω προκηρυχθείσας απεργίας, απέχουμε:

(α) από κάθε καθήκον, που σχετίζεται με τον ορισμό (άρ.3 της υπ’ αρ. Φ12/102913/ΓΔ4 «Ενδοσχολικός Συντονιστής» Υπουργικής Απόφασης), την άσκηση καθηκόντων και αρμοδιοτήτων εκ μέρους των Ενδοσχολικών Συντονιστών (όπως αυτά περιγράφονται στο άρθρο 2 της ως άνω αποφάσεως) και εν γένει από κάθε διαδικασία, δραστηριότητα, αρμοδιότητα ή έργο, που συνδέεται ή σχετίζεται ή απορρέει από την ως άνω Υπουργική Απόφαση.

(β) από κάθε καθήκον, που σχετίζεται με τον ορισμό (άρ.3 της υπ’ αρ. Φ12/102919/ΓΔ4 «Παιδαγωγικός Σύμβουλος - Μέντορας στις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης» Υπουργικής Απόφασης), την άσκηση καθηκόντων και αρμοδιοτήτων εκ μέρους των Παιδαγωγικών Συμβούλων - Μεντόρων(όπως αυτά περιγράφονται στο άρθρο 2 της ως άνω αποφάσεως) και εν γένει από κάθε διαδικασία, δραστηριότητα, αρμοδιότητα ή έργο, που συνδέεται ή σχετίζεται ή απορρέει με την ως άνω Υπουργική Απόφαση.

Σημειώνεται, ότι η ως άνω απεργία- αποχή των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που εκπροσωπεί η Γ ΕΛΜΕ-Θεσσαλονίκης από συγκεκριμένες ενέργειες προβλέπεται από τις διατάξεις του ν.1264/1982, όπως αυτές έχουν ερμηνευτεί από τα αρμόδια Δικαστήρια (όλως ενδεικτικώς Δ.Εφ. 486/1995 κ.α.) και συνιστά απολύτως νόμιμη μορφή συνδικαλιστικής δράσης, αναγνωριζόμενη ως μορφή απεργίας. Η δε συμμετοχή μας στην εν λόγω απεργία αποτελεί νόμιμο δικαίωμα έκαστου εξ ημών, που απορρέει από την συνταγματικά κατοχυρωμένη συνδικαλιστική ελευθερία κάθε εργαζόμενου. 

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ




                                                                          

                             









                                                                          

                             





 

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - rss

Πρόσφατα άρθρα του ΑLFAVITA.GR