Ads 468x60px

Τετάρτη 25 Οκτωβρίου 2023

Η αξιολόγηση δεν θα περάσει/Δήλωση Απεργίας-Αποχής/Ερωτήσεις και απαντήσεις για την ακύρωση της αξιολόγησης

 Γ΄ΕΛΜΕ- ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ                                                   Θεσσαλονίκη 24/10/2023 

Πρ. Κορομηλά 51 τηλ. 6978300483                                  

e-mail: gelmeth3@gmail.com

http://3elmethess.blogspot.gr/ 

fb  : Γ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης


Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ! 

ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΜΕ ΜΑΖΙΚΑ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΑΠΟΧΗ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΠΛΟ ΜΑΣ

ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΒΑΖΟΥΝ 

ΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΑΜΕ


Η νέα ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας επανέρχεται με νέα εγκύκλιο στην προσπάθεια εφαρμογής της αξιολόγησης για το έτος 2023-2024, παρά τη σαφή απονομιμοποίηση και απόρριψή της από τους εκπαιδευτικούς. Καθορίζει οι σύμβουλοι να ξεκινήσουν τις διαδικασίες αξιολόγησης και συνάντηση με τους αξιολογούμενους μέχρι 10/11/2023 και να έχουν εκκινήσει τη διαδικασία παρατήρησης της πρώτης διδασκαλίας των εκπαιδευτικών μέχρι 20/11/2023. 

Οι νεοδιόριστες/οι  θα αρχίσουν να λαμβάνουν προσωπικά email από τις δ/νσεις εκπαίδευσης. Πιθανά τις επόμενες μέρες  θα βρεθούν αντιμέτωπες/οι με τους αξιολογητές τους. Θα κληθούν σε συνάντηση για να καθοριστεί το πλαίσιο της αξιολόγησης (καθήκον σε εξωδιδακτικό χρόνο) και να καθοριστούν οι δυο διδακτικές ώρες που ο/η αξιολογητής/τρια θα μπει για να παρακολουθήσει το μάθημα τους.

Το Υπουργείο όχι μόνο παραπλάνησε πέρσι τους νεοδιόριστους δημιουργώντας τους την ψευδαίσθηση ότι θα μονιμοποιηθούν μόνο με την αξιολόγηση του πεδίου Α/Α1, αλλά συνεχίζει την απαράδεκτη πρακτική των εκβιασμών και  θέλει να τους χρησιμοποιήσει για να καταφέρει να επιβάλλει την αξιολόγηση σε όλους τους εκπαιδευτικούς. Αναφέρει ότι θα προχωρήσει η μονιμοποίησή τους αναδρομικά από το χρόνο συμπλήρωσης της διετίας, αντί της άμεσης εφαρμογής της σχετικής νομοθεσίας που δίνει τη δυνατότητα της άμεσης μονιμοποίησής τους μόλις συμπληρώνουν την διετία εργασίας στην εκπαίδευση.


Οι νεοδιόριστοι του 2020, 2021 και 2022 είναι μόνιμες και μόνιμοι!

Το υπουργείο ΠΑΡΑΝΟΜΑ δε μονιμοποιεί όσους ΑΥΤΟΔΙΚΑΙΑ έχουν κλείσει διετία

Η ΕΛΜΕ μας  με βάση τις αποφάσεις του κλάδου, με ισχυρό όπλο την απεργία αποχή, τις στάσεις εργασίας, τις κοινές παρεμβάσεις νεοδιόριστων και άλλων συναδέλφων μπλόκαραν τις  διαδικασίες της αξιολόγησης την περσινή χρονιά.  Τον μεγαλειώδη αγώνα ενάντια στην αξιολόγηση δεν μπορεί κανείς να τον αγνοήσει. Χρειάζεται να πιάσουμε το νήμα από την περσινή χρονιά και ο αγώνας όχι μόνο να συνεχιστεί και φέτος αλλά και να διευρυνθεί! 


Δεν θα επιτρέψουμε να εμπεδωθεί και να κατοχυρωθεί ως καθεστώς στην εκπαίδευση ότι όλοι/όλες με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο, νεοδιόριστοι και παλαιότεροι, θα γίνουμε σταθερά  «ημιμόνιμοι» υπό έλεγχο και υπό αίρεση. 

Γι’ αυτό δεν θα επιτρέψουμε σε κανέναν αξιολογητή να περάσει τις πόρτες των σχολείων μας.



Όλοι οι κύρια υπεύθυνοι για την ζοφερή κατάσταση του δημόσιου σχολείου  επιδιώκουν να παρουσιάζουν την αξιολόγηση ως ατομική υπόθεση του καθένα. Επιδιώκουν προσυνεννοήσεις, ακόμα και παρακολούθηση διδασκαλιών εν κρυπτώ, χωρίς την ενημέρωση των συλλόγων διδασκόντων και του σωματείου. Και ας ξέρουν πολύ καλά πως   η αξιολόγηση είναι υπόθεση όλων των συναδέλφων, όλου του κλάδου που με ομόφωνες αποφάσεις του , με μαζική συμμετοχή στην Απεργία- Αποχή, με τις στάσεις εργασίας και το σύνολο των κινητοποιήσεων του,  την  αντιπαλεύει στην Πράξη και στο Τώρα. 

Γιατί αν η αξιολόγηση προχωρήσει για τους νεοδιόριστους/ες και για όλο τον κλάδο, που το επόμενο διάστημα θα κληθεί να αξιολογηθεί στο σύνολό του, μια νέα κατάσταση θα διαμορφωθεί, που θα διαχωρίζει τους εκπαιδευτικούς. Η αξιολόγηση θα συνδεθεί άμεσα με τη μισθολογική μας εξέλιξη με ένα και μοναδικό κριτήριο: το αν είμαστε πειθήνιοι φορείς ενός ημι-δημόσιου σχολείου των χορηγών, της υποτέλειας και του διαχωρισμού σε «καλά» και «κακά» με διαφοροποιημένη κρατική χρηματοδότηση, ανάλογα με τις επιδόσεις των μαθητών μας. Η αξιολόγηση δεν οδηγεί στη μονιμοποίηση, αλλά σε ένα καθεστώς μόνιμης εργασιακής αστάθειας.

ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ-ΑΠΟΧΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΤΑΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 

ΣΤΑΜΑΤΑΜΕ ΠΑΝΤΟΥ ΤΟΥΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΕΣ!



Ο κλάδος ΟΜΟΦΩΝΑ στην ΓΣ των προέδρων των ΕΛΜΕ (11/2/2023) αποφάσισε τη συνέχιση της μάχης ενάντια στην ατομική αξιολόγηση με την απεργία-αποχή και τη δήλωση της ΟΛΜΕ με την οποία πέρσι  σταματήσαμε τους αξιολογητές. Είμαστε αποφασισμένες/οι να υπερασπιστούμε το δημόσιο σχολείο, τα παιδιά, τη δουλειά και τις ζωές μας! Θα συνεχίσουμε συλλογικά, μαχητικά και αποφασιστικά να σταματάμε την αξιολόγηση. Οι εκπαιδευτικοί δεν θα υποταχθούμε! 

Υλοποιούμε τις ομόφωνες αποφάσεις της ΓΣ των προέδρων των ΕΛΜΕ, ως εξής:

1) Ενημερώνουμε  άμεσα  την ΕΛΜΕ όταν μας έρθει ενημέρωση από τη διεύθυνση για την ατομική μας αξιολόγηση και τον αξιολογητή μας, τηλεφωνικά ή με email,  για να οριστεί η συνάντηση προσυνεννόησης. Δεν απαντάμε στο μήνυμα που μας έρχεται από τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης και δεν μπαίνουμε στην «ειδική» πλατφόρμα αξιολόγησης.

2) Υπογράφουμε (αν δεν το έχουμε ήδη κάνει) τη δήλωση συμμετοχής στην απεργία - αποχή της ΟΛΜΕ, την οποία συλλογικά πρωτοκολλούμε στο πρωτόκολλο του σχολείου. Η απεργία – αποχή καλύπτει σε όλες τις φάσεις τους/τις συναδέλφους από όλα τα εξωδιδακτικά καθήκοντα που σχετίζονται με την ατομική αξιολόγηση, όπως από τη συνάντηση με τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης, την ενημέρωση της Ψηφιακής Πλατφόρμας, την κατάθεση έκθεσης ατομικής αυτοαξιολόγησης, κλπ. 

Υπενθυμίζουμε ότι η αποχή των εκπαιδευτικών από συγκεκριμένα καθήκοντα προβλέπεται από τις διατάξεις του ν. 1264/1982, όπως αυτές έχουν ερμηνευτεί από τα αρμόδια Δικαστήρια (όλως ενδεικτικώς Διοικητικό Εφετείο 486/1995 κ.α.) και συνιστά απολύτως νόμιμη, συνταγματικά κατοχυρωμένη μορφή συνδικαλιστικής δράσης, αναγνωριζόμενη ως μορφή απεργίας η οποία καλύπτει τους/τις συμμετέχοντες/ουσες από κάθε πειθαρχική ευθύνη. Είναι συνταγματικό μας δικαίωμα και μπορούμε να την εφαρμόζουμε. Για αυτό άλλωστε κανείς εκπαιδευτικός που υλοποίησε την απεργία αποχή όλα τα προηγούμενα χρόνια δεν είχε καμία συνέπεια.

3) Δεν αναρτούμε τίποτα στον ηλεκτρονικό ατομικό φάκελο στην ψηφιακή πλατφόρμα. Ούτε αναρτούμε έκθεση αυτοαξιολόγησης. Η απεργία αποχή μας καλύπτει.

4) Όταν οριστούν τα ζευγάρια αξιολογητή αξιολογούμενου, ο αξιολογητής θα καλέσει σε συνάντηση προσυνεννόησης.  Απαντάμε ότι συμμετέχουμε στην απεργία αποχή από την ατομική αξιολόγηση με δήλωση που έχει κατατεθεί στο πρωτόκολλο του σχολείου μας και δεν πηγαίνουμε στη συνάντηση.

5) Εάν παρ' όλα αυτά, συνάδελφοι «μπουν» στην ειδική πλατφόρμα, τους καλούμε να μη συνεχίσουν  τη διαδικασία που προτείνουν οι αξιολογητές και να απαντήσουν ότι υλοποιούν τις αποφάσεις της ΟΛΜΕ και της ΕΛΜΕ και συμμετέχουν στην απεργία αποχή.

6) Αν ο σύμβουλος / αξιολογητής ορίσει συνάντηση, ενώ έχουμε δηλώσει  απεργία αποχή, υλοποιούμε τις στάσεις εργασίας μαζί με το σύλλογο διδασκόντων. Οι στάσεις εργασίας (μονόωρες, δίωρες, τρίωρες από την ΕΛΜΕ) γίνονται από τους συναδέλφους νεοδιόριστους την ημέρα που τους όρισαν να τους αξιολογήσουν, από το σύλλογο διδασκόντων του σχολείου και από άλλα σχολεία.

7) Ενημερώνουμε  άμεσα την ΕΛΜΕ, εάν ο αξιολογητής ορίσει συνάντηση για παρακολούθηση διδασκαλίας για να παρέμβουν  οι εκπρόσωποι των  ΕΛΜΕ και όλοι μαζί να σταματήσουμε τον αξιολογητή.

8) Αν οι νέοι αξιολογητές επιχειρήσουν κρυφά από το σύλλογο διδασκόντων να μπαίνουν στην τάξη, για να εξετάσουν το συνάδελφο νεοδιόριστο και να τον βαθμολογήσουν(!), δεν αδιαφορούμε.  Το σχολείο είναι δημόσιο και επομένως όλες οι δραστηριότητες που διαπερνούν τη λειτουργία του,  πρέπει να είναι σε γνώση όλων των μελών του συλλόγου διδασκόντων. Το σωματείο και οι σύλλογοι καθηγητών υπερασπίζουμε τις συλλογικές μας αποφάσεις. Κανείς επιθεωρητής στην τάξη.

Κανένας μόνος, καμία μόνη απέναντι στους αξιολογητές!


9) Επισημαίνουμε ότι σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή, ακόμη και αν συμμετέχουμε  στην αξιολόγηση, μπορούμε να υπογράψουμε την απεργία αποχή και να σταματήσει η διαδικασία της αξιολόγησης. 


Οργάνωνουμε τον αγώνα μας 


  •   Τρίτη 31/10, 2.30μμ, στο 2ο Γυμνάσιο Συκεών προχωράμε σε ενεργοποίηση/ συνάντηση της επιτροπής αγώνα της ΕΛΜΕ κατά της αξιολόγησης. 

  • Τετάρτη 1/11: διαδικτυακή σύσκεψη – ενημέρωση της ΕΛΜΕ με νεοδιόριστους 2020, 2021, 2022, 2023.

Link https://meet.jit.si/gelmethes

  • Τετάρτη 15/11, ημέρα εκδίκασης των προσφυγών των νεοδιόριστων συναδέλφων-ισσών για τη μονιμοποίηση τους, πανελλαδική κινητοποίηση στις ΔΔΕ και στα ΠΥΣΔΕ, ώστε να εκδώσουν πράξεις μονιμοποιήσεων των νεοδιόριστων.

Θα μας βρουν ξανά  απέναντι συλλογικά, μαζικά, μαχητικά! Θα ακυρώσουμε και θα μπλοκάρουμε την αξιολόγηση όπως χιλιάδες συνάδελφοι και συναδέλφισσες σε όλη την χώρα μέχρι τώρα! 

           Κανένας μόνος, καμία μόνη απέναντι στους αξιολογητές!

Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-ΔΙΑΛΥΣΗ των σχολείων και της εργασιακής μας ζωής δε θα περάσει.


ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ ΤΗΣ Γ΄ΕΛΜΕ-Θ


Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                           Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΓΙΑΝΝΑ ΛΑΘΗΡΑ                ΕΥΔΟΞΙΑ ΘΕΟΔΩΡΙΔΟΥ



ΔΗΛΩΣΗ ΑΠΕΡΓΙΑΣ ΑΠΟΧΗΣ ΑΠΟ ΑΤΟΜΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ


Με την παρούσα δηλώνουμε ότι συμμετέχουμε στην απεργία-αποχή που έχει

προκηρύξει η ΟΛΜΕ, από κάθε ενέργεια που συνδέεται με το σύστημα αξιολόγησης, το

οποίο προωθείται εκ μέρους του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και πιο

συγκεκριμένα από τις διαδικασίες που προβλέπονται από τον νόμο 4823/21 και

καθώς και από την Υπουργική Απόφαση 9950/ΓΔ5 ΦΕΚ 388/27-1-2023 «Ρύθμιση

ειδικότερων και λεπτομερειακών θεμάτων σχετικά με την αξιολόγηση των

εκπαιδευτικών και των μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού

Βοηθητικού Προσωπικού της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης,

καθώς και τη διαδικασία διενέργειάς της» και σχετίζονται με όλα τα

εξωδιδακτικά καθήκοντα σχετικά με την ατομική αξιολόγηση (συναντήσεις με

Συμβούλους Εκπαίδευσης, ενημέρωση ατομικού φακέλου, κατάθεση έκθεσης

αυτοαξιολόγησης κ.τ.λ.).


ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ



Ερωτήσεις και απαντήσεις για την ακύρωση της αξιολόγησης


  • Ποιες είναι οι πρώτες ενέργειες που πρέπει να κάνω;

Να δηλώσω άμεσα απεργία-αποχή (εάν δεν το έχω ήδη κάνει) υπογράφοντας την αντίστοιχη δήλωση της ΟΛΜΕ ή της ΠΟΣΕΠΕΕΑ (για το ΕΕΠ και το ΕΒΠ) και να την πρωτοκολλήσω.

  • Τα στελέχη του ΥΠΑΙΘ δηλώνουν ότι είναι πειθαρχικό αδίκημα η άρνηση της αξιολόγησης που επισύρει πειθαρχικές διώξεις και κρατήσεις μισθού. Ισχύει; Επίσης, μήπως κινδυνεύω να στοχοποιηθώ;

Σε καμία περίπτωση. Από την πρώτη στιγμή του αγώνα μας, το Υπουργείο κατέφυγε σε απειλές, εκβιασμούς και ποικίλους εκφοβισμούς. Μια μεγάλη μερίδα συμβούλων αλλά και κάποιοι διευθυντές σχολικών μονάδων αναπαρήγαγαν αυτό το κρεσέντο εκφοβισμού. Ότι οι αναπληρωτές κινδυνεύουν να απολυθούν, να μην επαναπροσληφθούν, ότι δε θα μπορούν να μετατεθούν οι νεοδιόριστοι, ότι η Απεργία Αποχή είναι παράνομη, ότι είναι πειθαρχικό αδίκημα, ότι και οι διευθυντές σχολείων κινδυνεύουν με διώξεις, ότι δεν θα ξαναγίνουν διευθυντές και άλλα πολλά. Στην ίδια τακτική καταφεύγουν από το 1997 που έχουν ψηφιστεί νόμοι για την αξιολόγηση αλλά ουδέποτε εφαρμόστηκαν. Η αλήθεια είναι ότι κανείς και καμία όλα αυτά τα 26 χρόνια δεν διώχθηκε ούτε στοχοποιήθηκε για τη συμμετοχή του/της στον αγώνα ενάντια στην αξιολόγηση. Αντίθετα, υπενθυμίζουμε ότι οι αναπληρωτές μας που συμμετείχαν στην Απεργία Αποχή του Αριστοτέλη από την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας διορίστηκαν κανονικά το καλοκαίρι του 2022 και του 2023, οι μεταθέσεις έγιναν κανονικότατα, διευθυντ(ρι)ες που συμμετείχαν στην ίδια Απεργία Αποχή του σωματείου έγιναν ξανά διευθυντές (όσοι το επέλεξαν) και φυσικά δικαιώθηκαν όλες και όλοι από το υπηρεσιακό συμβούλιο.

  • Είναι νόμιμη μορφή η Απεργία-Αποχή (στο εξής Α/Α); Οι επαναλαμβανόμενες στάσεις εργασίας;

Η αποχή των εκπαιδευτικών από συγκεκριμένα καθήκοντα προβλέπεται από τις διατάξεις του ν.1264/1982, όπως αυτές έχουν ερμηνευτεί από τα αρμόδια Δικαστήρια (όλως ενδεικτικώς Δ.Εφ. 486/1995 κ.α.) και συνιστά απολύτως νόμιμη, συνταγματικά κατοχυρωμένη μορφή συνδικαλιστικής δράσης, αναγνωριζόμενη ως μορφή απεργίας η οποία καλύπτει τους συμμετέχοντες από κάθε πειθαρχική ευθύνη. Επισυνάπτουμε και σχετική γνωμοδότηση της νομικής συμβούλου της ομοσπονδιας.  Το ίδιο ισχύει και για τις στάσεις εργασίας.

  • Τι απαντάμε εάν σταλεί email από τον αξιολογητή;

Με την παρούσα (αριθμός πρωτοκόλλου …… εδώ να γράφεται ο αριθμός πρωτοκόλλου της ομαδικής δήλωσης συμμετοχής στην Απεργία – Αποχή στο κάθε σχολείο) δηλώνω ότι συμμετέχω στην απεργία-αποχή που έχει προκηρύξει η ΟΛΜΕ (ή ΠΟΣΕΕΠΕΑ για ΕΒΠ-ΕΕΠ), από κάθε ενέργεια που συνδέεται με το σύστημα αξιολόγησης, το οποίο προωθείται εκ μέρους του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και πιο συγκεκριμένα από τις διαδικασίες που προβλέπονται από τον νόμο 4823/21 και καθώς και από την Υπουργική Απόφαση 9950/ΓΔ5 ΦΕΚ 388/27-1-2023 «Ρύθμιση ειδικότερων και λεπτομερειακών θεμάτων σχετικά με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και τη διαδικασία διενέργειάς της».

Δε γράφουμε τίποτα επιπλέον ως απάντηση κι εδώ σταματάει η επικοινωνία μας με τον αξιολογητή. Καλό είναι το απαντητικό αυτό μήνυμα να κοινοποιηθεί και στο Σχολείο και στο ΔΣ της ΕΛΜΕ 

  • Δεν «μπαίνουμε» στην ειδική πλατφόρμα αξιολόγησης. Δε συμπληρώνουμε τον ηλεκτρονικό φάκελο.  

  • Ανήκω στο ΕΕΠ ή στο ΕΒΠ, πως θα αντιμετωπίσω μόνος/η μου τον αξιολογητή;

Κανένας και καμία δεν θα μείνει μόνη. Η ΕΛΜΕ αλλά και οι συνάδελφοι κάθε σχολείου θα είναι έξω από αυτό, στο πλευρό του αξιολογούμενου, στην πρώτη γραμμή κάθε μπλοκαρίσματος αξιολόγησης. Ο αγώνας μας είναι συλλογικός και όχι ατομικός.

 

  • Η Α/Α έχει κρατήσεις από τον μισθό μου;

Όχι, δεν έχει. Για να συμβεί κάτι τέτοιο θα έπρεπε να μπορεί να υπολογιστεί το χρονικό διάστημα που απείχε κάποιος, πράγμα αδύνατο. Ποτέ έως τώρα δεν επιχειρήθηκε να επιβληθούν κρατήσεις, αντίστοιχες για παράδειγμα με τις στάσεις εργασίας.

 

  • Υπογράφουμε στο σχολείο που έχουμε οργανική ή και σε όσα σχολεία συμπληρώνουμε    ωράριο;

Υπογράφουμε σε όλα τα σχολεία που υπηρετούμε.

  •  Πότε κάνουμε Α/Α και πότε στάση εργασίας;

Η απεργία – αποχή της  ΔΟΕ και της ΠΟΣΕΠΕΕΑ καλύπτει σε όλες τις φάσεις τους/τις συναδέλφους από όλα τα εξωδιδακτικά καθήκοντα που σχετίζονται με την ατομική αξιολόγηση, όπως: από τη συνάντηση με τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης, την ενημέρωση της Ψηφιακής Πλατφόρμας, τον ηλεκτρονικό φάκελο, την υποβολή έκθεσης ατομικής αυτοαξιολόγησης κλπ. Όταν συμμετέχουμε στην Απεργία- Αποχή βρισκόμαστε στο σχολείο μας και παρέχουμε το πλήρες εκπαιδευτικό μας έργο ως συνήθως. Στάση εργασίας δηλώνουμε όταν θα έρθει ο/η σύμβουλος για αξιολόγηση μέσα στην τάξη να παρακολουθήσει μάθημα. Για τη στάση εργασίας δεν ενημερώνουμε παρά μόνο όταν καταφθάσει ο αξιολογητής στο σχολείο.  Στις επισκέψεις που προηγούνται και σε οποιαδήποτε άλλη επαφή με τον αξιολογητή, μας καλύπτει η Α/Α. 

Σε περίπτωση που ο αξιολογητής ορίσει μόνος του μέρα και ώρα που θα επισκεφθεί το σχολείο;

 Προκειμένου να αντιμετωπιστεί συλλογικά από όλες/όλουςτις/τους συναδέλφισσες/ους το κομμάτι της «παρατήρησης της διδασκαλίας» και να γίνει συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το σχολείο που θα πάει ο αξιολογητής, το ΔΣ τηςΟΛΜΕ έχει προκηρύξει 3ωρες στάσεις εργασίας στο πλαίσιο της αποτροπής της υλοποίησης του ν.4823/21 και της ΥΑ 9950/ΓΔ5/27-01-23 (παρακολούθηση μαθημάτων από αξιολογητέςκλπ) και θα συνεχίζει να προκηρύσσει στάσεις εργασίας για όσο διάστημα διαρκούν αυτές οι διαδικασίες. Ενημερώνουμε άμεσα το ΔΣ, με οποιονδήποτε τρόπο, εάν ο «αξιολογητής» προσπαθήσει να κλείσει ραντεβού για παρακολούθηση διδασκαλίας. 

  • Τι θα γίνει με τη μονιμοποίησή μου εάν δεν αξιολογηθώ; Δεν είναι πρόβλημα να παραμείνω δόκιμος/η;

Το υπουργείο ΠΑΡΑΝΟΜΑ δε μονιμοποιεί όσους ΑΥΤΟΔΙΚΑΙΑ έχουν κλείσει διετία, σε πολλές περιοχές με ανάκληση των μονιμοποιήσεών τους. Η ΔΟΕ έχει προσφύγει δικαστικά ήδη για το ζήτημα. Η πρώτη εκδίκαση για τις/τους νεοδιόριστες/ους της Α’ Αθήνας γίνεται στις 15/11. Οι ΕΛΜΕ  έχουμε αντιδράσει με επαναλαμβανόμενες κινητοποιήσεις στις διευθύνσεις. Καμιά/Κανείς να μην πέσει στην παγίδα πως με την οικειοθελή συμμετοχή του/της στην αξιολόγηση διασφαλίζει τη θέση του/της Τις οριστικές μονιμοποιήσεις θα τις κερδίσουμε, με την αντίδραση στην αξιολόγηση, όχι με την παράδοσή μας! Ποτέ άλλοτε δεν ξανάγινε αυτός ο εκβιασμός στο παρελθόν, τώρα συμβαίνει, στα πλαίσια της αξιολόγησης.

 Γιατί α) Και να ολοκληρωθεί η Α’ φάση (Α1) ΔΕΝ θα εκδοθούν οι διαπιστωτικές πράξεις μονιμοποίησης. Πρέπει να ολοκληρωθεί η διαδικασία (Α2 και Β). Πρόκειται συνεπώς για κοροϊδία και ξεκάθαρο εκβιασμό. β) Η υλοποίηση των αντιεκπαιδευτικών σχεδιασμών δεν θα έχει σαν αποτέλεσμα να γίνουν οι δόκιμοι, μόνιμοι (έτσι και αλλιώς η μονιμότητα αφορά και τους δόκιμους), αλλά να γίνουμε τελικά όλοι, δόκιμοι, εις το διηνεκές! Η διαδικασία επαναλαμβάνεται κάθε 2 και 4 χρόνια αντίστοιχα!.Η αξιολόγηση δεν οδηγεί στη μονιμοποίηση αλλά σε ένα καθεστώς μόνιμης εργασιακής αστάθειας

  • Ποιο είναι το χειρότερο πράγμα που μπορώ να πάθω αν δεν αξιολογηθώ;

Το χειρότερο που μπορεί να πάθει όποιος/α δεν αξιολογηθεί είναι να παραμείνει δόκιμος. Πρόκειται για μια δημοσιοϋπαλληλική εκκρεμότητα πράγματι. Χωρίς καμία επίπτωση στην εργασιακή σχέση (μονιμότητα) ή τη μισθολογική εξέλιξη. Το χειρότερο όμως που μπορεί να πάθει όποιος συμμετέχει είναι να κριθεί μη ικανοποιητικός και να τον στείλουν ξανά για επιμόρφωση. Ήδη κατά δήλωσή του προέδρου του ΙΕΠ το σχετικό υλικό «επιμόρφωσης» για τους μη ικανοποιητικούς είναι έτοιμο! 

  • Στην περίπτωση όπου ο/η σύμβουλος ενημερώσει ότι θα έρθει να γνωριστεί μαζί μας αλλά χωρίς να αξιολογήσει τι κάνουμε;

Ειδοποιούμε σε κάθε περίπτωση το ΔΣ και την επιτροπή αγώνα. Η γνωριμία σε ατομικό επίπεδο μόνο στην ατομική αξιολόγηση παραπέμπει. Εάν πρόκειται για ολόκληρο τον Σύλλογο Διδασκόντων, οπωσδήποτε πρέπει να ειδοποιηθεί το ΔΣ και να του ξεκαθαρίσουμε την πλήρη αντίθεσή μας με την αξιολόγηση και σε κάθε περίπτωση πως οποιαδήποτε αναφορά στην αξιολόγηση δεν θα γίνει αποδεκτή. 

  • Ενημερώθηκα ότι στις περιοχές που έχουν επιλεγεί οι νέοι σύμβουλοι, όσοι αξιολογητές πηγαίνουν στα σχολεία και πέφτουν σε συναδέλφους που απέχουν, ζητούν να καταγραφεί η απεργία-αποχή σε πρακτικό και να υπογραφεί από τον συνάδελφο που απέχει ή ζητούν να καταγραφεί στο βιβλίο σχολικής ζωής ή τους λένε ότι έκλεισε ο φάκελός τους κλπ. Πώς πρέπει να κινηθώ σε αντίστοιχες περιπτώσεις; Υπάρχει κάποιος κίνδυνος σε αυτές τις κινήσεις;

Δεν προβλέπεται από καμία διάταξη κάτι από τα παραπάνω. Πρόκειται για μια ακόμα αυθαίρετη και υστερόβουλη τακτική που έχει χρησιμοποιηθεί στην επαρχία. Ενημερώνονται για τη συμμετοχή μας στην απεργία αποχή η οποία είναι νόμιμη και διασφαλίζει τους συμμετέχοντες. Στο πρακτικό του Συλλόγου Διδασκόντων (ΣΔ) καταγράφονται οι αποφάσεις του ΣΔ και υπογράφονται από όλες/όλους τις/τους παρούσες/όντες. Η απεργία-αποχή, όπως και η συμμετοχή σε απεργίες, στάσεις εργασίας κλπ. δεν τίθενται ως θέμα συζήτησης στον ΣΔ. Επομένως κανένα τέτοιο πρακτικό δεν μπορεί να γραφτεί. Στο Ημερολόγιο Σχολικής Ζωής καταχωρούνται στοιχεία της καθημερινής ζωής της σχολικής μονάδας και καταγράφονται με χρονολογική σειρά όλα τα στοιχεία, γεγονότα, συμβάντα που αναφέρονται στη σχολική ζωή και τη λειτουργία του σχολείου όπως εκδηλώσεις, συνεργασία με φορείς, έκτακτη απουσία εκπαιδευτικού, έκτακτη αλλαγή εφημερίας κ.λπ. - Άρα δεν γράφονται «όλα», κυρίως όχι η απεργία. Η απεργία-αποχή καταγράφεται στο πρωτόκολλο του σχολείου. Εάν κάποιος σχολικός σύμβουλος ζητήσει αντίγραφο της δήλωσης απεργίας-αποχής θα πρέπει να το πράξει εγγράφως. Αμέσως ενημερώνουμε το ΔΣ του Συλλόγου.

  • Σε περίπτωση που βγει παράνομη η Α/Α , τι θα γίνει μετά;

 Ο αγώνας θα συνεχιστεί σε κάθε περίπτωση. Η Γ΄ΕΛΜΕ-Θ έχει αποφασίσει να προχωρήσει στην άμεση κήρυξη Απεργίας – Αποχής από την ατομική αξιολόγηση, σε περίπτωση που το υπουργείο πάει στα δικαστήρια και βγάλει παράνομη την Απεργία – Αποχή. Καλούμε την ΟΛΜΕ, την ΑΔΕΔΥ, τις ΕΛΜΕ να πάρουν αντίστοιχες αποφάσεις

ΚΑΝΕΝΑΣ/ΚΑΜΙΑ ΜΟΝΟΣ/Η

ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ! ΘΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ!






 







0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - rss

Πρόσφατα άρθρα του ΑLFAVITA.GR