Ads 468x60px

Πέμπτη 1 Φεβρουαρίου 2024

ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΓΣΤΗΣ Γ΄ΕΛΜΕ-Θ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΤΟΜΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ (31/1/2024 )

 

Γ΄ΕΛΜΕ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ                                                                            Θεσσαλονίκη 31/1/2024 

Πρ. Κορομηλά 51 τηλ. 6978300483                                  

e-mail: gelmeth3@gmail.com

http://3elmethess.blogspot.gr/ 

fb  : Γ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης


ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ  ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΤΗΣ Γ ΕΛΜΕ-Θ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΤΟΜΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ (31-1-2024)

ΝΑ ΣΗΜΑΝΕΙ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ!

ΟΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΤΟ ΠΕΔΙΟ Α2 ΝΑ ΠΕΣΟΥΝ ΣΤΟ ΚΕΝΟ



ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ! ΌΧΙ ΣΤΟΝ ΑΤΟΜΙΚΟ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ

ΌΛΟΙ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ!  ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΑΠΕΡΓΙΑ ΑΠΟΧΗ, ΤΟ ΙΣΧΥΡΟ ΜΑΣ ΟΠΛΟ!


Συνολική επίθεση κατά των εκπαιδευτικών  εξαπολύει το υπουργείο και η κυβέρνηση για να επιβάλει την αξιολόγηση, που όπως αναγνωρίζουν “δεν προχωράει όπως πρέπει”, ξεκινώντας  την αξιολόγηση και στο πεδίο Α2 από τους διευθυντές, όχι μόνο για τους νεοδιόριστους, αλλά για όλους, ενώ προανήγγειλαν και άνοιγμα  του πεδίου Β για αξιολόγηση από διευθυντές και συμβούλους των σχολείων.


Το ΥΠΑΙΘΑ δεν κατάφερε να υποτάξει τον κλάδο που αγωνίζεται και να προχωρήσει την αξιολόγηση. Στις τηλε-διαλέξεις που οργάνωσε με τη συμμετοχή όλων των αξιολογητών (σύμβουλοι, διευθυντές σχολείων, διευθυντές εκπαίδευσης, διευθυντές περιφέρειας, κ.ά.), όπως  το ίδιο αποκάλυψε, με βάση τα αριθμητικά στοιχεία που κατατέθηκαν, η αξιολόγηση δεν προχώρησε με βάση τα χρονοδιαγράμματα που το ίδιο έθεσε και η μεγάλη πλειοψηφία των νεοδιόριστων δεν παίρνει μέρος στην ατομική αξιολόγηση. Επανέρχεται και για να δημιουργήσει όρους τετελεσμένων ότι η αξιολόγηση προχωράει, οργανώνει την αξιολόγηση νεοδιόριστων και άλλων συναδέλφων στο πεδίο Α2 που μπορεί να γίνεται ανεξάρτητα ή και ταυτόχρονα από την αξιολόγηση στο πεδίο Α1 που ξεκίνησε πέρσι. Με την ταυτόχρονη διαδικασία που προωθεί το ΥΠΑΙΘΑ επιδιώκει το προχώρημα της αξιολόγησης των νεοδιόριστων και όλων των εκπαιδευτικών.  Επιβεβαιώνει ότι η αξιολόγηση δεν θα γίνεται μόνο στους νεοδιόριστους, αλλά και σε όλους τους συναδέλφους.

Οι διευθυντές σχολείων με οδηγίες του ΥΠΑΙΘΑ ξεκινούν

αξιολογήσεις νεοδιόριστων αλλά και όλων των συναδέλφων

Η απόφαση του ΥΠΑΙΘΑ να ενεργοποιήσει το στάδιο Α2 της ατομικής αξιολόγησης του ν. 4823/21 αποτελεί τομή ,όχι μόνο για την εξέλιξη της επίθεσης στα εργασιακά δικαιώματα και το δημόσιο σχολείο, αλλά κυρίως για την τεράστια αλλαγή που επιφέρει στη λειτουργία του σχολείου, στον ρόλο και τη θέση των εκπαιδευτικών και των διοικητικών στελεχών. Με την ενεργοποίηση του Α2 ο/η διευθυντής/ντρια μετατρέπεται σε διοικητικό και παιδαγωγικό αξιολογητή που ελέγχει, κρίνει, παρακολουθεί, καταγράφει, παρατηρεί, και τελικά βαθμολογεί τους εκπαιδευτικούς του σχολείου! Με τον τρόπο αυτό αποκτά δικαιώματα επιτήρησης κι ελέγχου, δικαιώματα που δεν είχε ως τώρα.  Η εξέλιξη αυτή δεν αφορά τις δυο φορές που καλείται να παρακολουθήσει το διδασκαλία του εκπαιδευτικού αλλά το σύνολο της καθημερινής λειτουργίας της/του εκπαιδευτικού σε όλες τις αρμοδιότητες της/του. Δεν αποτελεί μόνο τον αξιολογητή της/του για τις διοικητικές υποχρεώσεις (ωράριο, εφημερίες κλπ) αλλά τον αξιολογητή για την παιδαγωγική κι εκπαιδευτική πράξη της/του. Ο 4823/21 και η ενεργοποίηση του Α2 μεταλλάσσει πλήρως το σχολείο. Καταργείται η όποια παιδαγωγική ελευθερία του εκπαιδευτικού είχε απομείνει, δημιουργείται ένα πρωτοφανές αντιδημοκρατικό πλαίσιο. Το στάδιο Α2 της αξιολόγησης ακυρώνει πλήρως την παιδαγωγική επιστημονική και κοινωνική μας υπόσταση και αναγάγει σε κριτή της τον διευθυντή/ντρια .

Το νέο σχολείο που πασχίζουν να επιβάλλουν είναι μια εξεταστική αρένα με προϊσταμένους φόβητρο, συναδέλφους ανταγωνιστές και εκπαιδευτικούς ανασφαλείς και με σκυμμένο κεφάλι.


Η κυβέρνηση για να τροφοδοτήσει την ολομέτωπη επίθεσή της σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης που είναι σε εξέλιξη με μπαράζ αντιεκπαιδευτικών μέτρων (Ιδιωτικά ΑΕΙ, Αλλαγές στην τεχνική εκπαίδευση με κυρίαρχο το ρόλο των δυνάμεων της αγοράς, Εθνικό απολυτήριο, Ελεύθερη επιλογή σχολείου, ΑΣΕΠ, κ.ά.) χρησιμοποιεί και την αξιολόγηση, η οποία άμεσα συνδέεται και τροφοδοτεί την αντιλαϊκή και αντιεκπαιδευτική πολιτική της ιδιωτικοποίησης  - εμπορευματοποίησης της δημόσιας εκπαίδευσης που προωθούν με μεγάλη ένταση αυτήν την περίοδο.

Η αντεπίθεση όμως του κινήματος για την ανατροπή των αντιεκπαιδευτικών μέτρων άρχισε και συνεχίζεται, όπως επιβεβαιώνουν τα μαζικά πανεκπαιδευτικά συλλαλητήρια σε όλη τη χώρα που γίνονται κάθε Πέμπτη ενάντια στην ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης και την κατάργηση του άρθρου 16,  για αυτό και επιδιώκουν να καλλιεργήσουν κλίμα ανασφάλειας, ομηρίας και αυταρχισμού και μέσω της αξιολόγησης.

Στη μάχη της αξιολόγησης χρησιμοποιούν όλο το οπλοστάσιό τους. Εκβιάζουν τους νεοδιόριστους με τη μονιμοποίησή τους. Επαναλαμβάνουν τις γνωστές απειλές περί συνεπειών όσων δεν συμμετέχουν στην αξιολόγηση για να διαμορφώνουν κλίμα εκφοβισμού ώστε να κάμψουν τις  αγωνιστικές διαθέσεις των συναδέλφων για συνέχιση του αγώνα  κατά της αξιολόγησης και να υποχωρήσουν οι νεοδιόριστοι.  Ο αυταρχισμός του ΥΠΑΙΘΑ ξανά στην ημερήσια διάταξη για να ανακόψουν τους αγώνες του κλάδου, παρόλο που γνωρίζουν ότι είναι αναφαίρετο το συνδικαλιστικό μας δικαίωμα της απεργίας αποχής, την οποία οι εκπαιδευτικοί υλοποιούμε με βάση την ομόφωνη απόφαση του κλάδου (ΓΣ προέδρων ΕΛΜΕ 11/2/2023 )


Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ!  ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΜΑΣ ΘΑ ΤΗΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ!

Σε αυτή την κρίσιμη φάση, με τον αγώνα του κλάδου να μπαίνει σε κρίσιμη καμπή και με τις μεγάλες παρακαταθήκες που δημιουργήσαμε σταματώντας τους συμβούλους / αξιολογητές  με ισχυρό το όπλο της απεργίας αποχής, οφείλουμε όλοι να σταθούμε δίπλα στους νεοδιόριστους, αλλά και σε άλλους συναδέλφους που το υπουργείο θέλει να χρησιμοποιήσει ενάντια στις συλλογικές και ομόφωνες αποφάσεις του κλάδου για να περάσει η ατομική αξιολόγηση. Τώρα μπορούμε να τους σταματήσουμε για να μην προχωρήσει η   κατηγοριοποίηση σχολείων και εκπαιδευτικών, το χτύπημα εργασιακών δικαιωμάτων, το καθεστώς άνισων αμοιβών στους εκπαιδευτικούς. Η προσπάθειά τους να μετατρέψουν τους εκπαιδευτικούς σε πειθήνιους φορείς ενός ημι-δημόσιου σχολείου των χορηγών,  και του διαχωρισμού σε «καλά» και «κακά» με διαφοροποιημένη κρατική χρηματοδότηση, ανάλογα με τις επιδόσεις των μαθητών μας, σε ένα καθεστώς μόνιμης εργασιακής αστάθειας, δεν πρέπει να περάσει. Οι διευθυντές αξιολογητές πλέον, θα επεκτείνουν τις παρεμβάσεις τους στο εκπαιδευτικό μας έργο σε κάθε ώρα της σχολικής ζωής, με στόχο να μας μετατρέψουν σε υπάκουους δούλους με ολέθριες συνέπειες για τη μόρφωση των μαθητών μας και τα εργασιακά μας δικαιώματα. Οι εκπαιδευτικοί δεν θα υποταχθούμε!


ΥΛΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΙΣ ΟΜΟΦΩΝΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΟΛΜΕ ΚΑΙ ΕΛΜΕ

1) Στηρίξουμε τις αποφάσεις της ΕΛΜΕ και την ομόφωνη απόφαση του κλάδου (ΓΣ των προέδρων των ΕΛΜΕ 11/2/2023). Υπογράφουμε όλοι τη δήλωση της ΟΛΜΕ για  απεργία αποχή από την αξιολόγηση.

2) Η απεργία αποχή καλύπτει σε όλες τις φάσεις από όλα τα εξωδιδακτικά καθήκοντα που σχετίζονται με την ατομική αξιολόγηση, συνάντηση με τον αξιολογητή, ενημέρωση ψηφιακής πλατφόρμας, έκθεση αυτοαξιολόγησης κλπ, ενώ, αν αξιολογητής ορίσει ημέρα για να μπει στην τάξη μας καλυπτόμαστε με τις στάσεις εργασίας της ΟΛΜΕ (τρίωρες) και της ΕΛΜΕ (μονόωρες, δίωρες, τρίωρες). Ενημερώνουμε την ΕΛΜΕ για τις συναντήσεις που βάζουν οι αξιολογητές για να τους σταματήσουμε όλοι μαζί.

3) Όταν οι διευθυντές / αξιολογητές επιχειρούν να μπουν στην τάξη όλος ο σύλλογος με στάση εργασίας να είναι στο πλευρό του συναδέλφου που θέλει να αξιολογήσει.

4) Καλούμε τους διευθυντές να υπογράψουν την δήλωση της Απεργίας Αποχής από την αξιολόγηση. Να υπερασπίσουν το δημόσιο δωρεάν σχολείο, την ισότητα και την δικαιοσύνη στους συλλόγους διδασκόντων.

5) Δεν "μπαίνουμε" στην ειδική πλατφόρμα αξιολόγησης για να μην ενεργοποιηθεί η διαδικασία της ατομικής αξιολόγησης.

7) Εάν παρ’ όλα αυτά συνάδελφοι «μπουν» στην ειδική πλατφόρμα, τους καλούμε να μη συνεχίσουν  τη διαδικασία που προτείνεται από το σύστημα. Δε γράφουμε τίποτα, μας καλύπτει η απεργία αποχή.

8) Δεν αναρτούμε τίποτα στον ηλεκτρονικό ατομικό φάκελο στην ψηφιακή πλατφόρμα.

9) Όταν μας καλέσει ο διευθυντής / αξιολογητής σε συνάντηση προσυνεννόησης και αν επιμείνει, δεν συμμετέχουμε, μας καλύπτει η απεργία αποχή.

10) Αν ο διευθυντής / αξιολογητής ορίσει συνάντηση, ενώ έχουμε δηλώσει  απεργία αποχή, υλοποιούμε τις στάσεις εργασίας και καλούμε το σύλλογο διδασκόντων να σταθεί δίπλα μας.

11) Ενημερώνουμε  άμεσα την ΕΛΜΕ, εάν ο διευθυντής / αξιολογητής  κλείσει ραντεβού για παρακολούθηση διδασκαλίας.

12) Αν οι νέοι αξιολογητές επιχειρήσουν κρυφά από το σύλλογο διδασκόντων να μπαίνουν στην τάξη, για να εξετάσουν νεοδιόριστο ή άλλο συνάδελφο και να τον βαθμολογήσουν(!), δεν αδιαφορούμε. Το σχολείο είναι δημόσιο και επομένως όλες οι δραστηριότητες που διαπερνούν τη λειτουργία του,  πρέπει να είναι σε γνώση όλων των μελών του συλλόγου διδασκόντων. Το σωματείο και οι σύλλογοι καθηγητών υπερασπίζουμε τις συλλογικές μας αποφάσεις. Κανείς επιθεωρητής στην τάξη.

Απευθυνόμαστε  στους  νεοδιόριστους και τους νεότερους συναδέλφους να μην επιτρέψουμε την κατηγοριοποίηση σχολείων και εκπαιδευτικών. Να μην επιτρέψουμε το ξεκίνημα της άρσης της μονιμότητας για όλους.

Καλούμε  όλους τους συναδέλφους  να στηρίξουμε τις αποφάσεις της ΕΛΜΕ και της ΟΛΜΕ και να υπερασπιστούμε τα θεμελιώδη εργασιακά μας δικαιώματα. Να αντισταθούμε στην υποταγή, στην καλλιέργεια του φόβου και της εργασιακής ανασφάλειας.

Ο πανεκπαιδευτικός αγώνας που δίνει ο κλάδος να  ενισχυθεί τώρα με αποφάσεις πολύμορφου αποφασιστικού αγώνα διαρκείας με ΓΣ που θα έχουν καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη  του αγώνα και θα συμβάλλουν στην ενίσχυση του αναγκαίου πανεκπαιδευτικού μετώπου με συντονισμό των σωματείων μας με το φοιτητικό κίνημα που ανυποχώρητα αγωνίζεται παρά την τρομοκρατία και τους εκβιασμούς. Το σύνθημα ή αυτοί ή εμείς αποκτά νέα διάσταση για να ανατρέψουμε την επίθεση που δεχόμαστε.

ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ! ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ! ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ!


Η ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΗΣ Γ΄ΕΛΜΕ-Θ(31-1-2024)







0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - rss

Πρόσφατα άρθρα του ΑLFAVITA.GR