Γ΄ΕΛΜΕΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ Θεσσαλονίκη 6/2/2024
Πρ. Κορομηλά 51 τηλ. 6978300483
e-mail: gelmeth3@gmail.com
http://3elmethess.blogspot.gr/
fb : Γ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης
ΠΕΜΠΤΗ 8/2: ΌΛΕΣ /ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΝΕΟ ΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ , 12Μ.Μ ΣΤΗΝ ΚΑΜΑΡΑ
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑ!
ΌΧΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ, ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ, ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ!
ΝΑ ΜΗΝ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ!
ΠΟΛΥΜΟΡΦΟΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΤΩΡΑ!
( κυλιόμενη στάση εργασίας της ΕΛΜΕ από 1 ως 3 ώρες στο διάστημα 11πμ - 2μμ,
ανάλογα με το πρόγραμμα κάθε συναδέλφου)
Χαιρετίζουμε τους/τις χιλιάδες φοιτητ(ρι)ες, μαθητ(ρι)ες, εκπαιδευτικούς και εργαζόμενους/ες στην Αθήνα και σε άλλες μεγάλες πόλεις της χώρας που έδωσαν αγωνιστικό παρόν στα μεγάλα πανεκπαιδευτικά συλλαλητήρια που πραγματοποιήθηκαν για 4η συνεχή εβδομάδα.
Ο αγώνας ενάντια στα ιδιωτικά ΑΕΙ και την ιδιωτικοποίηση – επιχειρηματικοποίηση της εκπαίδευσης δυναμώνει. Το φοιτητικό κίνημα όχι μόνο δεν υποχωρεί αλλά ορθώνει μεγάλα εμπόδια στα σχέδια της κυβέρνησης. Ο αυταρχισμός και η καταστολή, η λασπολογία απέναντι στη νεολαία και η παραπληροφόρηση των ΜΜΕ πέφτει στο κενό. Τα ΜΑΤ στις σχολές και στις διαδηλώσεις, οι φασιστικές επιθέσεις σε μαθήτριες/μαθητές που πρωτοστατούν σε καταλήψεις, οι εισαγγελείς, οι πρυτάνεις, οι κάθε είδους απειλές (απώλεια εξαμήνου, ηλεκτρονικές εξετάσεις κλπ) που επιστρατεύουν για να σπάσουν τις καταλήψεις όχι μόνο δεν πετυχαίνουν την υποχώρηση του κινήματος αλλά αντίθετα αυξάνονται οι διαδηλώσεις και οι καταλήψεις στις σχολές όλης της χώρας.
Ο αγώνας των φοιτητών είναι ελπιδοφόρος για όλο το εργατικό λαϊκό κίνημα, διαμορφώνει όρους νίκης και πρέπει να πάρει πανεκπαιδευτικά, πανεργατικά, παλλαϊκά χαρακτηριστικά. Με την πετυχημένη και μαχητική απογευματινή διαδήλωση στις 5\2 στην Αθήνα φοιτητές/τριες και εργαζόμενοι/ες έστειλαν μήνυμα κλιμάκωσης και γενίκευσης του αγώνα και κοινής πάλης ενάντια στην κυβερνητική επίθεση, με αιχμή τα ιδιωτικά πανεπιστήμια.
ΟΧΙ ΣΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ
Το νομοσχέδιο για την ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων αποτελεί τομή στα πλαίσια της αντιδραστικής εκπαιδευτικής αναδιάρθρωσης- που με απροκάλυπτο κυνισμό παραβιάζει το άρθρο 16 του συντάγματος και στοχεύει πλήρη εμπορευματοποίηση- επιχειρηματικοποίηση του δημόσιου πανεπιστημίου. Καταργείται επί της ουσίας η αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν τριτοβάθμια εκπαίδευση. Πλήττει καίρια το δικαίωμα στη μόρφωση , στρέφοντας ακόμα περισσότερο στην επιχειρηματική λογική τα δημόσια πανεπιστήμια, αυξάνονται οι ταξικοί φραγμοί .Η παιδεία αντιμετωπίζεται ως εμπορικό προϊόν και όχι ως κοινωνικό αγαθό που οφείλει να παρέχεται δημόσια και δωρεάν σε όλες και όλους. Οδηγεί στην παραπέρα υποβάθμιση των πτυχίων και των συνθηκών σπουδών. Ανοίγει το δρόμο για την υποβάθμιση του πτυχίου και των επαγγελματικών δικαιωμάτων χιλιάδων αποφοίτων αλλά και των μόνιμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών. Θα πλήξει τόσο στο επίπεδο γνώσεων των μαθητών\τριων μας, όσο και τη διαπαιδαγώγησή τους, καλλιεργώντας τη λογική που θα αντιλαμβάνεται το σχολείο αποκλειστικά ως μια διεκπεραιωτική λειτουργία, παροχής απολυτηρίων-διαβατηρίων προς την τριτοβάθμια για όσους έχουν να πληρώσουν, μετατρέποντας τα σχολεία σε παιδοφυλακτήρια, όπου οι εκπαιδευτικοί-υπάλληλοι θα έχουν απωλέσει εντελώς τον παιδαγωγικό τους ρόλο.
ΟΧΙ ΣΧΟΛΕΙΟ «ΑΝΟΙΧΤΟ» ΣΤΙΣ ΟΡΕΞΕΙΣ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΩΝ, «ΚΛΕΙΣΤΟ»
ΣΤΑ ΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΗΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ
ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Αξιολόγηση-κατηγοριοποίηση σχολείων και εκπαιδευτικών, επαγγελματική εκπαίδευση βορά στις δαγκάνες του κεφαλαίου και της αγοράς, εθνικό απολυτήριο συνδεδεμένο με τη σκληρή εφαρμογή της Τράπεζας Θεμάτων ελεύθερη επιλογή σχολείων, διαγωνισμός ΑΣΕΠ- υβριδικό σύστημα διορισμών, ΕΒΕ με 40.000 νέους και νέες εκτός από τα δημόσια ΑΕΙ, αποτελούν ενιαία επιχείρηση αλλαγής του DNA του δημόσιου σχολείου. Βασικό κριτήριο της κυβέρνησης με βάση τον ΟΟΣΑ και την ΕΕ είναι η εμπορευματοποίηση και ιδιωτικοποίηση λειτουργιών του και η σταδιακή αποσύνδεση της υποχρέωσης του κράτους της χρηματοδότησης των σχολείων ανάλογα με τις ανάγκες τους, αλλά η σύνδεσή της με την ανταπόκριση των σχολείων στα κριτήρια της αξιολόγησης και η κατηγοριοποίηση των σχολείων.
Αναδεικνύεται έτσι, ο ενιαίος τρόπος με τον οποίο επιχειρεί τη μετάλλαξη του δημόσιου σχολείου και πανεπιστημίου δίνοντας τα βορρά στο κεφάλαιο και στις «ανάγκες» της αγοράς.
ΚΛΙΜΑΚΩΣΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ!
Τα τελευταία δύο χρόνια οι εκπαιδευτικοί δίνουμε έναν μεγάλο και σοβαρό αγώνα σε ολόκληρη τη χώρα ενάντια στην αξιολόγηση. Ο αγώνας μας είναι αγώνας απέναντι στο σύνολο των αντιδραστικών μεταρρυθμίσεων που έχουν συντελεστεί όλα τα προηγούμενα χρόνια από την πλευρά της διεκδίκησης αποκλειστικά δημόσιας και δωρεάν εκπαίδευσης, δημόσιου Πανεπιστημίου και σχολείου που θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες της νέας γενιάς, με εργασιακά δικαιώματα και κοινωνικές διεκδικήσεις έξω από τα δεσμά του κεφαλαίου και των κερδών του.
Ο αγώνας για αποκλειστικά δημόσιο και πραγματικά δωρεάν πανεπιστήμιο χωρίς αποκλεισμούς και κόφτες, πτυχία με αξία και δουλειά με δικαιώματα είναι αγώνας όλων μας και πρέπει τώρα να διευρυνθεί το μέτωπο και να κλιμακωθεί με την συμμετοχή του εκπαιδευτικού και όλου του εργατικού κινήματος .Να διευρυνθεί το μέτωπο με τη συμμετοχή των εργαζόμενων και όλου του λαού μαζί με τη νεολαία με σχέδιο, επιμονή και διάρκεια, με απεργίες, συλλαλητήρια , διαδηλώσεις για:
• Να μην περάσουν τα ιδιωτικά ΑΕΙ και συνολικά η ιδιωτικοποίηση-εμπορευματοποίηση και επιχειρηματικοποίηση της εκπαίδευσης.
• Για κοινωνικά αγαθά αποκλειστικά δημόσια για όλο το λαό. Να ακυρωθούν οι ιδιωτικοποιήσεις και η κερδοφορία των επιχειρηματικών ελίτ στην πλάτη του λαού και με την εκμετάλλευση των αναγκών για Υγεία, Νερό, ενέργεια, ρεύμα, καύσιμα, μεταφορές, κατοικία κλπ
• Για να σταματήσει η λεηλασία του εισοδήματος για πραγματικές αυξήσεις σε μισθούς και συντάξεις ενάντια στην ακρίβεια, τη λιτότητα, τη φτώχεια και τη λεηλασία του δημόσιου πλούτου με τις ιδιωτικοποιήσεις για ζωή με αξιοπρέπεια και δικαιώματα για όλους ενάντια στη κερδοφορία των οικονομικά ισχυρών και την προκλητική αύξηση του πλούτου που φέρνει η πολιτική της κυβέρνησης της ΕΕ και του κεφαλαίου.
Σ ΄αυτήν την κατεύθυνση αποφασίσαμε και προτείνουμε άμεσα βήματα κλιμάκωσης του αγώνα :
Συμμετέχουμε στις μεγαλειώδεις κινητοποιήσεις – δράσεις φοιτητών – σπουδαστών ,στις συγκεντρώσεις, σε όλα τα πανεκπαιδευτικά συλλαλητήρια.
Κήρυξη ΤΩΡΑ ΑΠΕΡΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ! Πέμπτη στις 15 και 16 Φεβρουαρίου με συγκεντρώσεις σε όλες τις πόλεις και τη δεύτερη ημέρα πανελλαδική συγκέντρωση στην Αθήνα και νέο γύρο ΓΣ αμέσως μετά.
ΠΑΝΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΠΑΛΛΑΪΚΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ (ενδεικτική ημερομηνία Δευτέρα 12/2 στην Καμάρα στις 6μμ). Απευθύνουμε κάλεσμα στις φοιτητικές καταλήψεις και το συντονιστικό των συνελεύσεων – καταλήψεων, σε όλα τα εργατικά σωματεία να το συνδιοργανώσουμε .
ΝΑ ΚΗΡΥΧΤΕΙ ΤΩΡΑ ΠΑΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ μαζί με τη νεολαία, τους αγρότες και όλους τους/τις αγωνιζόμενους/ες που είναι στο δρόμο σε ένα κοινό μέτωπο για την ανατροπή της αντιεκπαιδευτικής και αντιλαϊκής, ληστρικής και φιλοπόλεμης πολιτικής της κυβέρνησης της ΕΕ και του κεφαλαίου. Καλούμε την ΑΔΕΔΥ να μεταφέρει την απεργία της 28ης Φλεβάρη σε πιο κοντινή ημερομηνία με στόχο τη συμβολή όλου του εργατικού κινήματος στον αγώνα των φοιτητών. Την ώρα που το φοιτητικό κίνημα είναι στους δρόμους, ενώνουμε τους αγώνες μας, ενάντια στα ιδιωτικά ΑΕΙ και συνολικά τις ιδιωτικοποιήσεις στα κοινωνικά αγαθά, για ουσιαστικές αυξήσεις στους μισθούς κόντρα στη λιτότητα και την ακρίβεια και τα προκλητικά κέρδη του κεφαλαίου
Να δώσουμε όλες μας τις δυνάμεις για την υπεράσπιση της δημόσιας δωρεάν παιδείας για όλους που στην προμετωπίδα της θα έχει τις ανάγκες και τα δικαιώματα των νέων ανθρώπων για μια ολοκληρωμένη μόρφωση και ζωή αξιοβίωτη.
Όλοι και όλες στον αγώνα
για την ολόπλευρη μόρφωση όλων των παιδιών στο δημόσιο σχολείο, για δωρεάν σπουδές στο δημόσιο πανεπιστήμιο και πτυχία με αξία!
Για τα δικαιώματά μας στο μισθό, στην εργασία, σε αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση!
Για την ανατροπή της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής κυβέρνησης , ΕΕ,ΟΟΣΑ.
ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΓΙΑΝΝΑ ΛΑΘΗΡΑ ΕΥΔΟΞΙΑ ΘΕΟΔΩΡΙΔΟΥ