Ads 468x60px

Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2024

ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΑ ΤΗ ΜΑΧΗ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ. Δηλώσεις Α-Α από κάθε μορφή Αξιολόγησης

 


Γ΄ΕΛΜΕ- ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ                                                                                 Θεσσαλονίκη 8/9/2024 

Πρ. Κορομηλά 51 τηλ. 6978300483                                  

e-mail: gelmeth3@gmail.com

http://3elmethess.blogspot.gr/ 

fb  : Γ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης



ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΑ ΤΗ ΜΑΧΗ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

  • ΑΠΕΡΓΙΑ- ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΜΕΝΤΟΡΕΣ, ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΟΥΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ  ΚΑΙ  ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ (ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ\ ΟΜΑΔΕΣ ΔΡΑΣΗΣ)


  • ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ  ΑΓΩΝΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΤΟΜΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΑΠΕΡΓΙΑ ΑΠΟΧΗ, ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΗΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ


ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΣ!


Η νέα σχολική χρονιά ξεκινά με  ομοβροντία  μέτρων με κεντρική αιχμή την αξιολόγηση, που βαθαίνουν τη σκληρή αντιεκπαιδευτική πολιτική σε βάρος του δημόσιου σχολείου, των μαθητών και των εκπαιδευτικών: περικοπές\ συμπτύξεις τμημάτων και μετακινήσεις μαθητών (πάνω από 1000 τμήματα σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση συμπτύσσονται καταπατώντας τα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών),   χιλιάδες ακάλυπτα κενά. Σαρωτικές είναι και  αλλαγές του λεγόμενου «Ανοιχτού σχολείου» ,καθώς προωθούν την ιδιωτικοποίηση πλευρών του (επαγγελματικός προσανατολισμός, επιμόρφωση, σχολική βία, κ.ά.) και την τηλεκπαίδευση (ψηφιακό φροντιστήριο, ψηφιακό σχολείο, κ.ά.) σε βάρος των μορφωτικών αναγκών  των μαθητών που θα χτυπηθούν ακόμη περισσότερο και με νέες αλλαγές που ετοιμάζονται να προωθήσουν . (Εθνικό Απολυτήριο, επιλογή σχολείου από τους γονείς)

Την ίδια στιγμή ΥΠΑΙΘ και ΔΙΠΕ/ΔΙΔΕ επιδίδονται σε μπαράζ αυταρχισμού και εκβιασμών απέναντι σε απεργούς νεοδιόριστους και διευθυντ(ρι)ες/προϊσταμένες για τη συμμετοχή τους στην Απεργία-Αποχή, προσβάλλοντας ευθέως το δικαίωμα στην απεργία! 

Η απόφαση του διοικητικού εφετείου και η αυτοδίκαιη μονιμοποίηση των νεοδιόριστων αποτελεί νικηφόρο βήμα και δικαίωση της μάχης που δίνει σθεναρά και αποφασιστικά το εκπαιδευτικό κίνημα 3 χρόνια τώρα ενάντια στην αξιολόγηση! Μπροστά στη σθεναρή αντίσταση του κλάδου και τα νέα δεδομένα που δημιουργεί η θετική δικαστική απόφαση από το Εφετείο Αθηνών για τη μονιμοποίηση όλων των νεοδιόριστων, το ΥΠΑΙΘΑ, αντί να καλέσει τις Διευθύνσεις να προχωρήσουν στη μονιμοποίηση των νεοδιόριστων, χωρίς αξιολόγηση, εντείνει το κλίμα τρομοκρατίας με νέες απειλές, διώξεις και πειθαρχικά. Οι μαζικές συγκεντρώσεις στις ΔΔΕ είναι η απάντησή μας.

 Ο αγώνας κατά της αξιολόγησης  απαιτείται να συνεχιστεί και φέτος, αλλά και να διευρυνθεί η εναντίωσή μας! 


ΤΗ ΜΑΧΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΘΑ ΤΗ ΔΩΣΟΥΜΕ ΞΑΝΑ , ΜΑΖΙΚΑ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΑ !

Η αξιολόγηση έχει στόχο την κατηγοριοποίηση των εκπαιδευτικών και των σχολείων, την ενοχοποίηση τους  για όλα τα προβλήματα που οι αντιεκπαιδευτικές πολιτικές έφεραν στην εκπαίδευση, την πειθάρχηση – χειραγώγηση μας . Θα γίνει το μέσο για την εξοικονόμηση προσωπικού, την καθιέρωση καθεστώτος μόνιμης εργασιακής αστάθειας, την  υποταγή και τον πλήρη έλεγχο των εκπαιδευτικών στις εντολές της εξουσίας, την απομαζικοποίηση του δημόσιου σχολείου και σε συνδυασμό με την αυτονομία της σχολικής μονάδας θα οδηγήσει στην περαιτέρω ιδιωτικοποίηση ενός ημι-δημόσιου σχολείου των χορηγών, της υποτέλειας και του διαχωρισμού σε «καλά» και «κακά» με διαφοροποιημένη κρατική χρηματοδότηση, ανάλογα με τις επιδόσεις των μαθητών μας .


Η αυτοαξιολόγηση, όπως και οι  θεσμοί των ενδοσχολικών συντονιστών και μεντόρων προωθούν την κατηγοριοποίηση και τον ανταγωνισμό μεταξύ συναδέλφων/ισσών και σχολείων, επεκτείνοντας το εργασιακό μας ωράριο κι εντατικοποιώντας τη σχολική ζωή. Στρώνουν το έδαφος για την ατομική αξιολόγηση,  η οποία προβλέπεται να γίνει από τον Δ/ντή του σχολείου, τον σύμβουλο ειδικότητας και παιδαγωγικής ευθύνης. Όλοι αυτοί θα μπουν δυο φορές στην τάξη και θα βγάλουν συμπέρασμα για την επάρκεια ή μη των εκπαιδευτικών!! Το κομματικό όργιο στις επιλογές των διευθυντών με τα 20άρια στους “ημέτερους” κατά την αξιολόγησή τους, κάνει ξεκάθαρο το πόσο αντικειμενική και αξιοκρατική είναι αυτή η διαδικασία.


  • Καλωσορίζουμε τους/τις νεοδιόριστους/ες συναδέλφους/ισσες, μόνιμους/ες και αναπληρωτές/τριες, και τους/τις καλούμε να συσπειρωθούν στο σωματείο μέσα από τα οποίο θα μπορέσουμε όλοι/ες μαζί ενωμένοι/ες να δώσουμε τους δύσκολους αγώνες που  είναι μπροστά μας. Το αμέσως επόμενο διάστημα είναι κρίσιμο· πρέπει να ανατραπεί η πολιτική της λιτότητας και να υπάρξουν πραγματικές αυξήσεις, να μπει ανάχωμα στην πολιτική διάλυσης του δημόσιου σχολείου, να διεκδικήσουμε μαζικούς διορισμούς και να μπλοκαριστεί η αξιολόγηση, για ακώλυτη μονιμοποίηση όλων των νεοδιόριστων χωρίς αξιολόγηση.


ΌΧΙ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ.  ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ Ν.4823/21 ΚΑΙ 4692/20.

 ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ!

Η απεργία αποχή  που κήρυξε η Γ΄ ΕΛΜΕ-Θ  από την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας (προγραμματισμός, ομάδες δράσης), από μέντορες- ενδοσχολικούς συντονιστές και από την ατομική αξιολόγηση 

 ισχύει και συνεχίζεται.


Να καταργηθεί η ατομική αξιολόγηση:   Συνεχίζουμε τη συλλογή υπογραφών για απεργία – αποχή σε κάθε Σύλλογο Διδασκόντων! Υπογράφουμε όλοι, μόνιμοι και αναπληρωτές, παλιοί και νέοι την απεργία αποχή (δηλώσεις Γ΄ΕΛΜΕ -Θ και ΑΔΕΔΥ ) από την ατομική αξιολόγηση. Σήμερα είναι οι νεοδιόριστοι, αύριο είναι ο καθένας από μας. Αν αξιολογητής επιχειρήσει να μπει στην τάξη, δηλώνουμε συμμετοχή στις στάσεις εργασίας που συνεχίζει να προκηρύσσει η ΟΛΜΕ (από 5/9 έως 4/10). Η Γ ΕΛΜΕ-Θ   κηρύσσει στάσεις εργασίας (μονόωρες, δίωρες, τρίωρες από 5/9 έως 30/9). 


  • Κανείς εκπαιδευτικός να μην αποδεχτεί τον ορισμό του ως παιδαγωγικός σύμβουλος-μέντορας ή ενδοσχολικός συντονιστής: Να μην αποδεχτούν καμία συμμετοχή σε αυτό το ιεραρχικό θεσμικό πλαίσιο ατομικής αξιολόγησης είτε ως μέντορες/συντονιστές είτε ως «κατώτεροι» στην αξιολογική ιεραρχία. Στις καθιερωμένες συνεδριάσεις των συλλόγων μπορεί κάποιοι διευθυντές να  τις εμφανίσουν ως κάποια συνήθη καθήκοντα τρέχοντας και πριν ακόμη από τις προθεσμίες του υπουργείου. Κανένας διευθυντής να μην ορίσει μέντορες και συντονιστές. Τις επόμενες  μέρες γίνονται ΓΣ από ΟΛΜΕ και ΕΛΜΕ, εξάλλου η εγκύκλιος δίνει χρονικά περιθώρια. Υπενθυμίζουμε ότι η συμμετοχή στους εκπαιδευτικούς ομίλους δεν είναι υποχρεωτική, ούτε ο ηλεκτρονικός φάκελος, ενώ μέντορες και ενδοσχολικούς συντονιστές, σύμφωνα με την εγκύκλιο, ορίζει ο διευθυντής και  όχι ο σύλλογος, όπως προσπάθησαν πέρσι να εμφανίσουν κάποιοι διευθυντές για να εξωραΐσουν το ρόλο τους. Η απεργία αποχή  που κήρυξε η Γ ΕΛΜΕ-Θ  από μέντορες και συντονιστές σε Γενική Συνέλευση ισχύει και συνεχίζεται. Εφόσον στην απεργία αποχή  συμμετέχει η πλειοψηφία του συλλόγου, αυτό πρέπει να γίνει σεβαστό και από τους διευθυντές  και από κάθε  επίδοξο μέντορα ή συντονιστή. Σε αυτά τα σχολεία η συγκεκριμένη αξιολογική διαδικασία δεν μπορεί να προχωρήσει, αφού ακόμα κι αν οριστεί κάποιος, δεν υπάρχει εκπαιδευτικό σώμα διαθέσιμο για να συνεργαστεί, ενώ η απεργία αποχή καλύπτει κάθε συνάδελφο που δηλώνει συμμετοχή σ’ αυτήν  να μη συμμετέχει στις δράσεις του μέντορα και του συντονιστή 

Το σωματείο μας, η Γ ΕΛΜΕ-Θ, όπως και άλλες ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ με διαδικασίες που προβλέπονται από το καταστατικό μας με συλλογικές αποφάσεις  έχει προκηρύξει την απεργία αποχή από την αυτοαξιολόγηση (προγραμματισμός – ομάδες δράσης), καθώς και από την αξιολόγηση (μέντορες – συντονιστές). Η απεργία αποχή και από τις δύο αυτές διαδικασίες εφαρμόστηκε από την ΕΛΜΕ, σχολεία και εκπαιδευτικούς που ανήκουν στη δύναμη της Γ΄ ΕΛΜΕ-Θ, επίσης εφαρμόστηκε και σε άλλες ΕΛΜΕ, χωρίς καμία συνέπεια για κανέναν εκπαιδευτικό που συμμετείχε και δήλωσε  απεργία αποχή. (Σας αποστέλλουμε τη δήλωση απεργίας αποχής, για όσους συναδέλφους δεν έχουν υπογράψει).   

 Τα βήματα για απεργία αποχή από Μέντορες – Συντονιστές

  • Υπογράφουμε συλλογικά ή ατομικά τη δήλωση για απεργία αποχή από μέντορες και συντονιστές και την καταθέτουμε στο πρωτόκολλο του σχολείου.

  • Παραμένουμε στις Συνεδριάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων και καλούμε τους συναδέλφους/τις συναδέλφισσες να μην δηλώσουν συμμετοχή για το θεσμό του Μέντορα/Συντονιστή.

  • Μέντορες/Συντονιστές δεν ορίζει ο Σύλλογος Διδασκόντων. Κατά συνέπεια, αν ορίσει ο Διευθυντής, δεν μπορεί να καταγραφεί σε Πρακτικό, πέραν του γεγονότος ότι πραγματοποιήθηκε συζήτηση. Οι συνάδελφοι καλούνται να μην υπογράψουν τίποτε πέρα από αυτό. 

  • Συμμετοχή στην Απεργία-Αποχή δηλώνουν και οι συνάδελφοι/συναδέλφισσες που ορίστηκαν από το διευθυντή παρά τη θέλησή τους και όσοι δεν έχουν οριστεί Μέντορες/Συντονιστές, αλλά υποχρεώνονται να εκτελέσουν σχετικές εργασίες από τον Μέντορα/Συντονιστή που έχει οριστεί στο σχολείο τους ή εμπλέκονται με οποιονδήποτε τρόπο στη συγκεκριμένη διαδικασία. Επίσης, είναι προφανές ότι καλύπτονται και οι διευθυντές. 

Καλούμε όσες και όσους συναδέλφους δεν έχουν ακόμη υπογράψει και όσα σχολεία δεν έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία συγκέντρωσης υπογραφών να την υλοποιήσουν άμεσα. Τους καλούμε να υπογράψουν απεργία αποχή και από μέντορες και ενδοσχολικούς συντονιστές. 

Καμία σχολική μονάδα, κανένας σύλλογος διδασκόντων να μην προχωρήσει στον προγραμματισμό και στη συγκρότηση ομάδων δράσης: Η απεργία αποχή  που κήρυξε η Γ ΕΛΜΕ-Θ  από την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας (προγραμματισμός, ομάδες δράσης) ισχύει και συνεχίζεται.  Υπογράφουμε τη δήλωση για απεργία αποχή από την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας και τις ομάδες δράσης. Σε κάθε σχολείο που συγκεντρώνεται η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών που ανήκουν στη δύναμη του σχολείου, πρωτοκολλούμε τη συλλογική δήλωση και έτσι δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί η συνεδρίαση του συλλόγου και να συγκροτηθούν ομάδες δράσης, λόγω έλλειψης απαρτίας.  


ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΑ ΜΑΖΙΚΑ !

ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ! 

ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ

                                                        Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                          Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

                                                     ΓΙΑΝΝΑ ΛΑΘΗΡΑ                                  ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΠΕΤΗΣ



ΔΗΛΩΣΗ

Με την παρούσα δηλώνουμε ότι συμμετέχουμε στην απεργία- αποχή που έχει προκηρύξει η Γ΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης , με την υπ΄αριθμόν 2139 γ΄έκθεση επιδόσεως, από κάθε διαδικασία ή ενέργεια που συνδέεται  

με την άσκηση των καθηκόντων μας που αφορούν στις διαδικασίες συλλογικού προγραμματισμού  και υλοποίησης του εκπαιδευτικού έργου, εσωτερικής αξιολόγησης / αυτοαξιολόγησης  και εξωτερικής αξιολόγησης των σχολικών μονάδων που προβλέπονται από τις διατάξεις της υπ’ αριθ. 108906/ΓΔ4/10.9.2021 (ΦΕΚ Β΄ 4189) απόφασης της Υφυπουργού Παιδείας  και Θρησκευμάτων και κάθε άλλης κανονιστικής πράξεως που εκδόθηκε ή θα εκδοθεί κατ’ εφαρμογή και κατ’ εξουσιοδότηση των άρθρων 33, 34, 35 και 36 ν.4692/2020 και των άρθρων 56 έως 83 και 97 ν.4823/2021

Οι ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ 

ΔΉΛΩΣΗ

Οι κάτωθι υπογεγραμμένοι εκπαιδευτικοί του δηλώνουμε δια της παρούσας, ότι συμμετέχουμε στην προκηρυχθείσα  από 21-9-2022 εκ μέρους της Γ΄ ΕΛΜΕ-Θεσσαλονίκης απεργία – αποχή, , με την υπ΄αριθμόν 3665 εκθεση επίδοσης . Συγκεκριμένα, δυνάμει της ως άνω προκηρυχθείσας απεργίας, απέχουμε:

(α) από κάθε καθήκον, που σχετίζεται με τον ορισμό (άρ.3 της υπ’ αρ. Φ12/102913/ΓΔ4 «Ενδοσχολικός Συντονιστής» Υπουργικής Απόφασης), την άσκηση καθηκόντων και αρμοδιοτήτων εκ μέρους των Ενδοσχολικών Συντονιστών (όπως αυτά περιγράφονται στο άρθρο 2 της ως άνω αποφάσεως) και εν γένει από κάθε διαδικασία, δραστηριότητα, αρμοδιότητα ή έργο, που συνδέεται ή σχετίζεται ή απορρέει από την ως άνω Υπουργική Απόφαση.

(β) από κάθε καθήκον, που σχετίζεται με τον ορισμό (άρ.3 της υπ’ αρ. Φ12/102919/ΓΔ4 «Παιδαγωγικός Σύμβουλος - Μέντορας στις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης» Υπουργικής Απόφασης), την άσκηση καθηκόντων και αρμοδιοτήτων εκ μέρους των Παιδαγωγικών Συμβούλων - Μεντόρων(όπως αυτά περιγράφονται στο άρθρο 2 της ως άνω αποφάσεως) και εν γένει από κάθε διαδικασία, δραστηριότητα, αρμοδιότητα ή έργο, που συνδέεται ή σχετίζεται ή απορρέει με την ως άνω Υπουργική Απόφαση.

Σημειώνεται, ότι η ως άνω απεργία- αποχή των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που εκπροσωπεί η Γ ΕΛΜΕ-Θεσσαλονίκης από συγκεκριμένες ενέργειες προβλέπεται από τις διατάξεις του ν.1264/1982, όπως αυτές έχουν ερμηνευτεί από τα αρμόδια Δικαστήρια (όλως ενδεικτικώς Δ.Εφ. 486/1995 κ.α.) και συνιστά απολύτως νόμιμη μορφή συνδικαλιστικής δράσης, αναγνωριζόμενη ως μορφή απεργίας. Η δε συμμετοχή μας στην εν λόγω απεργία αποτελεί νόμιμο δικαίωμα έκαστου εξ ημών, που απορρέει από την συνταγματικά κατοχυρωμένη συνδικαλιστική ελευθερία κάθε εργαζόμενου. 

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ

ΔΗΛΩΣΗ

Με την παρούσα δηλώνουμε ότι συμμετέχουμε στην απεργία- αποχή που έχει προκηρύξει η Γ΄ΕΛΜΕ-Θ  στις 20/3/2024,  από κάθε διαδικασία ή ενέργεια που συνδέεται με την άσκηση των καθηκόντων μας που αφορούν στις διαδικασίες της ατομικής αξιολόγησης που προβλέπονται από τις διατάξεις των 9950/ΓΔ5/27-1-2023, 118891/ΓΔ5/23-10-2023 και την μεταγενέστερη 41539/ΓΔ5/ 17-1-2024 και κάθε άλλης κανονιστικής πράξεως που εκδόθηκε ή θα εκδοθεί κατ’ εφαρμογή και κατ’ εξουσιοδότηση των άρθρων 33, 34, 35 και 36 ν.4692/2020 και των άρθρων 56 εώς 83 και 97 ν.4823/2021 και σχετίζονται με όλα τα εξωδιδακτικά καθήκοντα σχετικά με την ατομική αξιολόγηση (συναντήσεις με Συμβούλους Εκπαίδευσης και Διευθυντές\τριες σχολείων, ενημέρωση ατομικού φακέλου, κατάθεση έκθεσης αυτοαξιολόγησης κ.τ.λ.). 

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ


                                                                         


 

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - rss

Πρόσφατα άρθρα του ΑLFAVITA.GR