Η έκτακτη Γ.Σ. της Γ΄ΕΛΜΕ-Θ , παρά τη μεθόδευση ματαίωσης της από το διευθυντή του 1ου ΓΕΛ Συκεών, πραγματοποιήθηκε την Τρίτη , 3-10-2023, στον αύλειο χώρο του 1ου ΓΕΛ ΣΥΚΕΩΝ και αποφάσισε τα εξής:
Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΝΔ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΚΑΙ ΒΑΘΑΙΝΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ
Τρεις μήνες μετά τις εκλογές και η νέα κυβέρνηση της ΝΔ και το «επιτελικό» κράτος τους άφησε τον Αύγουστο να καεί η μισή χώρα, τον Σεπτέμβρη να αφεθεί στο έλεος των πλημμυρών , ενώ ακόμα πιο επικίνδυνη αποδεικνύεται η αντεργατική και αντιλαϊκή πολιτική της .
Η παραπέρα ιδιωτικοποίηση - εμπορευματοποίηση των κοινωνικών αγαθών, η πλήρης εγκατάλειψή τους και η παράδοσή τους στα επιχειρηματικά συμφέροντα, έγινε φανερή στις πυρκαγιές και τις πλημμύρες με την καταστροφή της φύσης και της λαϊκής περιουσίας, καθώς και την απώλεια ανθρώπινων ζωών.
Η ακρίβεια καλπάζει και η κυβέρνηση απογειώνει την εργοδοτική αυθαιρεσία και προχωρεί σε νέα επίθεση στα δικαιώματα των εργαζομένων και τα σωματεία με νέο αντεργατικό νόμο σύγχρονης σκλαβιάς (6ημερη εργασία, 13ωρη απασχόληση, συμβάσεις μηδενικού ωραρίου, ποινικοποίηση με φυλάκιση και πρόστιμο για περιφρούρηση απεργίας).
Οι 800.000 πλειστηριασμοί και οι υπέρογκες αυξήσεις των ενοικίων απειλούν τη λαϊκή κατοικία.
Με το νέο μισθολόγιο των Δ.Υ. και τις αυξήσεις-κοροϊδία, από 40-50 ευρώ, δηλ. 1,5 ευρώ τη μέρα κατά μέσο όρο από 1-1-2024 (Υ.Ε στα 656 ευρώ και Π.Ε 873 καθαρά), επιχειρεί να ξεμπερδεύει οριστικά με τις διεκδικήσεις των εργαζομένων για ουσιαστικές αυξήσεις. Παράλληλα με το βάθεμα της ψαλίδας μεταξύ υπαλλήλων και στελεχών (αύξηση του επιδόματος θέσης) επιχειρεί να διαμορφώσει τη νέα “εργατική αριστοκρατία” που θα χρησιμοποιηθεί για να εξασφαλίσει την στήριξή τους στην αντιδραστική μετάλλαξη του Δημοσίου και την αξιολόγηση.
Η πολιτική της κυβέρνησης της Ν.Δ., της ΕΕ, και του κεφαλαίου , βάζει πάνω από όλα το κέρδος των λίγων , δε μετράει η ζωή των πολλών. Η «ανάπτυξη» τους, η λεηλασία φύσης και ανθρώπων, σκορπά φτώχεια και θάνατο.
ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΛΛΑΞΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Στην εκπαίδευση η έναρξη της σχολικής χρονιάς μας βρίσκει αντιμέτωπους με τη νέα επέλαση, για να ολοκληρωθεί η αντιεκπαιδευτική αναδιάρθρωση. Αδιαπραγμάτευτο το αντιδραστικό νομοθετικό πλαίσιο της Κεραμέως και των προηγούμενων κυβερνήσεων και προώθηση όλων των αντιδραστικών αναδιαρθρώσεων που εκκρεμούν, ώστε η εκπαίδευση να μπει στην υπηρεσία του νέου επενδυτικού - αναπτυξιακού - οικονομικού μοντέλου στα πλαίσια του ταμείου ανάκαμψης.
Οικονομικός στραγγαλισμός της δημόσιας εκπαίδευσης, ελάχιστοι διορισμοί, κατά πολύ μειωμένες προσλήψεις αναπληρωτών, χιλιάδες κενά σε βάρος των αναγκών σχολείων και μαθητών, μείωση της χρηματοδότησης των σχολικών επιτροπών και του προϋπολογισμού για την παιδεία. Ελεύθερη επιλογή σχολείου. Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για νέες προσλήψεις εκπαιδευτικών. Εθνικό απολυτήριο με συνυπολογισμό του για την εισαγωγή τριτοβάθμια εκπαίδευση. Νέα αντιεκπαιδευτικά νομοσχέδια για Επαγγελματική Εκπαίδευση και κατάρτιση, ειδική αγωγή. Ψηφιοποίηση και χρήση νέων τεχνολογιών και συσκευών όχι σαν εποπτικά μέσα, αλλά σαν περιεχόμενο της εκπαίδευσης με ταυτόχρονη υποβάθμιση της ολοκληρωμένης γνώσης. Επιχείρηση επιβολής του 30ωρου εργασίας στα σχολεία με προφορικές οδηγίες των ΔΙΔΕ Θες/νίκης και με τη βοήθεια πρόθυμων διευθυντών, προσπάθεια η καταστρατήγησης των εργασιακών δικαιωμάτων μας και δημιουργίας κλίματος ασφυκτικού ελέγχου, φόβου και υποταγής. Παράλληλα, επιβολή ενός αυταρχικού πλαισίου και προσπάθεια τρομοκράτησης, μέσω των πειθαρχικών διώξεων, των εκπαιδευτικών που αγωνίζονται ενάντια στην πολιτική της κυβέρνησης που απαξιώνει και διαλύει και τη δημόσια εκπαίδευση
Η κυβέρνηση, εναρμονιζόμενη με την ΕΕ, τον ΟΟΣΑ και τις επιταγές του κεφαλαίου, επιδιώκει να επιβάλει μια πολιτική που στόχο έχει την αλλαγή του DNA του δημόσιου σχολείου, να εισάγει στη λειτουργία του ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια, να διαμορφώσει ένα καθεστώς απόλυτου ελέγχου της παιδαγωγικής λειτουργίας και σταδιακής κατάργησης των παιδαγωγικών ελευθεριών, πράγμα που θα οδηγήσει στην επιδείνωση των συνθηκών εργασίας των εκπαιδευτικών. Δεν είναι τυχαίο ότι από τις πρώτες έγνοιες της είναι η λειτουργία ιδιωτικών πανεπιστημίων, παρά τη συνταγματική απαγόρευση.
Η ΕΛΠΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ, ΣΤΟΥΣ ΜΑΖΙΚΟΥΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ.
Οι εργαζόμενοι και οι εκπαιδευτικοί με τους αγώνες μας μπορούμε να αλλάξουμε τα δεδομένα. Απέναντι στη συνολική επίθεση κυβέρνησης/αστικού πολιτικού συστήματος, Ε.Ε, κεφαλαίου στο σύνολο της δημόσιας εκπαίδευσης, να υπερασπιστούμε ατομικά και συλλογικά τα δικαιώματά μας ,να ενισχύουμε τη συλλογική δράση και τη συμμετοχή μας στις διαδικασίες του συνδικαλιστικού κινήματος.
Να απαντήσουμε επιθετικά και συνολικά με ενιαίο, συνεκτικό, αγωνιστικό πρόγραμμα πάλης για την εκπαίδευση, την εργασία, τη φτώχεια, τη δημοκρατία στα σχολεία και τα Πανεπιστήμια, για εκπαιδευτικούς μαθητές φοιτητές και εργαζόμενους και με κοινό πανεκπαιδευτικό αγωνιστικό βηματισμό.
ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙΣ - ΑΙΤΗΜΑΤΑ
Αυξήσεις στους μισθούς. 1200 ευρώ καθαρά πρώτος μισθός στους νεοδιόριστους και αντίστοιχες αυξήσεις σε όλα τα ΜΚ. Ακώλυτη μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη. Καμία σύνδεση της αξιολόγησης με το μισθό.
Αυξήσεις στις συντάξεις. Να σταματήσει το απαξιωτικό καθεστώς των «έναντι» στις συντάξεις. Διπλασιασμό του εφάπαξ.
Να καλυφθούν όλα τα κενά στη β φάση προσλήψεων αναπληρωτών και σε όλες τις εκπαιδευτικές δομές (γενική παιδεία, ειδική αγωγή, ενισχυτική, ΕΠΑΛ, τάξεις υποδοχής, ΔΥΕΠ, σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας).
Μόνιμοι μαζικοί διορισμοί εκπαιδευτικών. Τώρα 20.000 χιλιάδες για φέτος μόνιμους διορισμούς στη Β/θμια, όσες είναι οι προσλήψεις των αναπληρωτών κάθε χρόνο.
Μονιμοποίηση ΟΛΩΝ των αναπληρωτών που έχουν έστω και μία σύμβαση, αποκλειστικά με το πτυχίο και ολόκληρη την προϋπηρεσία. Όχι στο προσοντολόγιο και σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ.
Κατάργηση των νόμων 4823/2021 και 4692/20 περί αξιολόγησης – αυτοαξιολόγησης, που κατηγοριοποιούν σχολεία και συναδέλφους. Παιδαγωγική ελευθερία και δημοκρατία στο σχολείο, ισοτιμία μεταξύ των σχολείων και των συναδέλφων. Να καταργηθούν οι υπουργικές αποφάσεις για τους μέντορες, ενδοσχολικούς συντονιστές και εκπαιδευτικούς ομίλους.
Ενισχυτική και πρόσθετη διδασκαλία από την αρχή της χρονιάς σε όλα τα Γυμνάσια, τα ΓΕΛ και τα ΕΠΑΛ που θα καλύψει και μορφωτικές ανάγκες των μαθητών που δημιούργησε η πανδημία.
20 μαθητές στο τμήμα, 15 στις ομάδες προσανατολισμού, 10 στα εργαστήρια
Πλήρη σύνταξη στα 30 χρόνια και χωρίς όριο ηλικίας Κατάργηση του ν. Κατρούγκαλου και όλων των αντιασφαλιστικών νόμων.
Όχι στο σχολείο της αγοράς και των ταξικών φραγμών. Κατάργηση εξεταστικών πλεγμάτων (ΕΒΕ, Τράπεζα Θεμάτων, PISA).
Όχι στις παραβιάσεις εργασιακών δικαιωμάτων στα σχολεία (ωράριο, εφημερίες, αναπληρώσεις, κ.ά.)
Όλες οι κατηγορίες των τοποθετήσεων για μονίμους και αναπληρωτές με κριτήρια διαφάνειας και ισοτιμίας. Να σταματήσουν οι παρατυπίες της Διεύθυνσης και του κομματικά ελεγχόμενου ΠΥΣΔΕ.
Να σταματήσουν οι ταχύρυθμες τηλεπιμορφώσεις-διαλέξεις. Ουσιαστική ετήσια επιμόρφωση για όλους.
Επαναφορά του ωραρίου στα προ του 2013 επίπεδα.
Όχι στις ιδιωτικοποιήσεις. Δημόσια αγαθά το ηλεκτρικό ρεύμα, το νερό, η ενέργεια.
Να μειωθούν οι τιμές στα βασικά είδη και στην ενέργεια. Κατάργηση του ΦΠΑ στα είδη πρώτης ανάγκης και του ειδικού φόρου στην ενέργεια. Πλαφόν στις τιμές ρεύματος, πετρελαίου, φυσικού αερίου.
Όχι στην καταστολή και την επίθεση στα δημοκρατικά και συνδικαλιστικά δικαιώματα και την απεργία. Καμία δίωξη των αγωνιζόμενων συναδέλφων. Τα σωματεία μας δεν θα εφαρμόσουν τους ν. Χατζηδάκη και Γεωργιάδη. Παλεύουμε για την ανατροπή και κατάργησή τους!
Ενιαίο δωδεκάχρονο δημόσιο δωρεάν υποχρεωτικό σχολείο των όλων, των ίσων και των διαφορετικών και δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή με στόχο τη βαθιά και ολοκληρωμένη γνώση, την καλλιέργεια της κριτικής σκέψης.
Ειρήνη και Φιλία των Λαών! Αγωνιζόμαστε για να σταματήσει ο πόλεμος στην Ουκρανία! ,η εισβολή της Ρωσίας και κάθε επέμβαση των ΗΠΑ – ΝΑΤΟ – ΕΕ! Καμία εμπλοκή της χώρας μας! Να κλείσουν όλες οι βάσεις! Έξω από ΝΑΤΟ – ΕΕ!
• Ανατροπή της πολιτικής κυβέρνησης – ΕΕ – ΟΟΣΑ – Κεφαλαίου.
ΑΠΟΦΑΣΤΙΚΟΣ ΠΟΛΥΜΟΡΦΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ
Απαντάμε στην εφ’ όλης της ύλης αντιεκπαιδευτική και αντεργατική επίθεση με διεκδικήσεις που λύνουν προβλήματα στο δημόσιο σχολείο και καλύπτουν τις πραγματικές ανάγκες των εκπαιδευτικών. Με μορφές πάλης ανυποχώρητου αγώνα διαρκείας και Γ.Σ. που θα καθορίζουν κάθε φορά την εξέλιξη του αγώνα. Καταθέτουμε πρόγραμμα δράσης πολύμορφου ανυποχώρητου αγώνα με ημερομηνία λήξης το τέλος της χρονιάς που θα περιλαμβάνει και τις εξετάσεις, θα είναι ανοιχτό στις εξελίξεις και θα καθορίζεται από τις Γ.Σ.
Ο αγώνας μας επιδιώκουμε να πάρει πανεκπαιδευτικά χαρακτηριστικά, με πρόγραμμα κοινών διεκδικήσεων και μορφών πάλης με την πρωτοβάθμια εκπαίδευση ,με πρωτοβουλίες για την ανάπτυξη πανεκπαιδευτικού μετώπου με φοιτητές, μαθητές, γονείς, με κινητοποιήσεις και απεργίες σε όλη την Παιδεία και με Πανεργατική διεύρυνση.
Στα πλαίσια του αποφασιστικού αγώνα διαρκείας αποφασίζουμε και προτείνουμε
σε ΟΛΜΕ, ΔΟΕ, ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ τα εξής αγωνιστικά βήματα και δράσεις:
• Πέμπτη 5/10/2023, παγκόσμια ημέρα του εκπαιδευτικού. Πανεκπαιδευτικά συλλαλητήρια και εκδηλώσεις από ΟΛΜΕ και ΕΛΜΕ. Συγκέντρωση στη Θεσ/νίκη στις 2.00 μ.μ. στο ΥΜΑΘ.
• Τρίτη 24/10/2023 προτείνουμε πανελλαδική μέρα δράσης ενάντια στις διώξεις, την καταστολή και τον αυταρχισμό με συγκεντρώσεις στις πόλεις. Συγκέντρωση στη Θεσσαλονίκη στις 6.30 μ.μ. Άγαλμα Βενιζέλου.
• Οργάνωση δράσεων, παραστάσεων και συγκεντρώσεων σε ΔΔΕ, ΠΔΕ, ΥΜΑΘ, με τα βασικά αιτήματα για διορισμούς/αναπληρωτές/διαφάνεια, ισότητα στις τοποθετήσεις μονίμων και αναπληρωτών και για να καλυφθούν όλα τα κενά. Μπλοκάρισμα οποιασδήποτε προσπάθειας υποχρεωτικών μετακινήσεων, συμπτύξεων τμημάτων, συγχωνεύσεων, με συγκεντρώσεις και καταλήψεις σε Διευθύνσεις και Περιφέρεια. Κινητοποιήσεις σε ΔΔΕ και ΠΥΣΔΕ, ώστε να εκδώσουν πράξεις μονιμοποιήσεων των νεοδιόριστων .Συνάντηση συντονισμού ΕΛΜΕ, ΣΕΠΕ για την υλοποίηση του προγράμματος αγώνα και για άλλες δράσεις και πρωτοβουλίες των σωματείων μας στην πόλη τη Δευτέρα 23/10/2023 στις 6.30 μ.μ. στην ΕΔΟΘ
• Παρασκευή 27/10/2023 στις 2.30 μ.μ. συγκέντρωση στο ΥΜΑΘ για αποκατάσταση αδικιών για συναδέλφους από διαθεσιμότητα (επιστροφή του 25% του μισθού τους που παράνομα παρακρατήθηκε για δύο χρόνια, καθώς και για να προσμετρηθεί το αντίστοιχο ποσό στις συντάξιμες αποδοχές τους).
• Πρώτο απεργιακό βήμα με 24ωρη απεργία και με συγκεντρώσεις σε όλες τις πόλεις Παρασκευή 3/11. Αν η ΟΛΜΕ δεν αποφασίσει απεργία, στη Θεσ/νίκη να προχωρήσουμε σε πανεκπαιδευτική συγκέντρωση, 6.30μμ, Άγαλμα Βενιζέλου. Νέες Γ. Σ. των ΕΛΜΕ και ΓΣ προέδρων με πρόταση της ΟΛΜΕ για κλιμάκωση του αγώνα.
• Συγκρότηση επιτροπής αγώνα σε όλες τις ΕΛΜΕ για την καλύτερη οργάνωση των απεργιακών βημάτων.
• Δεύτερο απεργιακό βήμα 48ωρη απεργία 30/11-1/12 με συγκεντρώσεις την πρώτη ημέρα σε όλες τις πόλεις και πανελλαδική πανεκπαιδευτική συγκέντρωση στην Αθήνα. Η ΟΛΜΕ και οι ΕΛΜΕ να καλύψουν τα έξοδα μετακίνησης των συναδέλφων και να οργανώσουν τη συμμετοχή τους.
• Νέες Γενικές Συνελεύσεις των ΕΛΜΕ και Γ.Σ. προέδρων για εκτίμηση, συνέχιση και κλιμάκωση του αγώνα.
Πρωτοβουλίες αγωνιστικού συντονισμού με τις συλλογικότητες και τα σωματεία στις γειτονιές για τα θέματα της ακρίβειας, τους μισθούς, τις εξώσεις και τους πλειστηριασμούς. Για να δημιουργήσουμε ένα πλατύ αγωνιστικό μέτωπο για πανεργατικό και απεργιακό αγώνα για την ανατροπή της αντιλαϊκής επίθεσης – για να ικανοποιηθούν οι ανάγκες και τα αιτήματα των εργαζόμενων για Παιδεία, Υγεία, εργασία – δημοκρατία, στέγη, την ενέργεια, το νερό
Για την επιτυχία του αγώνα συμμετέχουμε και προωθούμε το συντονισμό των πρωτοβάθμιων εκπαιδευτικών σωματείων. ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ συμμετέχοντας και ενισχύοντας πρωτοβουλίες κοινής δράσης, όπως για απεργία - αποχή από την αξιολόγηση, Σ΄αυτήν την κατεύθυνση ως Γ΄ΕΛΜΕ-Θ παίρνουμε πρωτοβουλία οργάνωσης πανελλαδικής σύσκεψης συντονισμού των πρωτοβάθμιων εκπαιδευτικών σωματείων ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ την Τετάρτη 11 Οκτώβρη , με σχετική ανακοίνωση-πρόσκληση που θα σταλεί άμεσα στα σωματεία
Πιο συγκεκριμένα για την αξιολόγηση:
ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΣ! ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΜΕ – ΔΕΝ ΥΛΟΠΟΙΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ, ΚΑΘΙΣΤΟΥΜΕ ΑΝΕΝΕΡΓΕΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ
Η νέα ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ επιμένει στην αξιολόγηση, παρά τη σαφή απονομιμοποίησή της. Δώσαμε όλη την προηγούμενη περίοδο, παρόλες τις απειλές και τις προσφυγές στα δικαστήρια, σημαντικές μάχες για να μην εφαρμοστούν όλες οι διαδικασίες αξιολόγησης (ομάδες δράσης, μέντορες, συντονιστές, ατομική αξιολόγηση νεοδιόριστων συναδέλφων). Τον μεγαλειώδη αγώνα ενάντια στην αξιολόγηση δεν μπορεί κανείς να τον αγνοήσει. Χρειάζεται και τώρα να πιάσουμε το νήμα από την περσινή χρονιά και ο αγώνας να συνεχιστεί και φέτος, αλλά και να διευρυνθεί η εναντίωσή μας στην αξιολόγηση!
Συνεχίζουμε τον αγώνα για να σταματήσουμε την αξιολόγηση με ισχυρό το όπλο της απεργίας αποχής για όλες τις διαδικασίες της. Η μάχη κατά της αξιολόγησης είναι ενιαία και πρέπει να δοθεί σε όλες τις φάσεις και διαδικασίες της αξιολόγησης, χωρίς ταλαντεύσεις και υποχωρήσεις, για να τη σταματήσουμε!
Η αυτοαξιολόγηση, όπως και οι θεσμοί των ενδοσχολικών συντονιστών και μεντόρων, στρώνουν το έδαφος για την ατομική αξιολόγηση, η οποία προβλέπεται να γίνει από τον Δ/ντή του σχολείου, τον σύμβουλο ειδικότητας και παιδαγωγικής ευθύνης. Όλοι αυτοί θα μπουν δυο φορές στην τάξη και θα βγάλουν συμπέρασμα για την επάρκεια ή μη των εκπαιδευτικών!! Το κομματικό όργιο στις επιλογές των διευθυντών με τα 20άρια στους “ημέτερους” κατά την αξιολόγησή τους, κάνει ξεκάθαρο το πόσο αντικειμενική και αξιοκρατική είναι αυτή η διαδικασία.
• Να καταργηθεί η ατομική αξιολόγηση: Συνεχίζουμε τη συλλογή υπογραφών για απεργία – αποχή σε κάθε Σύλλογο Διδασκόντων! Υπογράφουμε όλοι, μόνιμοι και αναπληρωτές, την απεργία αποχή της ΟΛΜΕ από την ατομική αξιολόγηση. Σήμερα είναι οι νεοδιόριστοι, αύριο είναι ο καθένας από μας. Αν αξιολογητής επιχειρήσει να μπει στην τάξη, δηλώνουμε συμμετοχή στις στάσεις εργασίας που συνεχίζει να προκηρύσσει η ΟΛΜΕ. Η Γ ΕΛΜΕ κηρύσσει στάσεις εργασίας (μονόωρες, δίωρες, τρίωρες) από 1/10 έως 31/10.
• Το σωματείο μας, η Γ΄ΕΛΜΕ-Θ, όπως και άλλες ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ ,με διαδικασίες που προβλέπονται από το καταστατικό μας, με συλλογικές αποφάσεις και Γενικές Συνελεύσεις έχει προκηρύξει την απεργία αποχή από την αυτοαξιολόγηση (προγραμματισμός – ομάδες δράσης), καθώς και από την αξιολόγηση (μέντορες – συντονιστές). Η απεργία αποχή και από τις δύο αυτές διαδικασίες εφαρμόστηκε από την ΕΛΜΕ, σχολεία και εκπαιδευτικούς που ανήκουν στη δύναμη της Γ΄ ΕΛΜΕ-Θ, επίσης εφαρμόστηκε και σε άλλες ΕΛΜΕ, χωρίς καμία συνέπεια για κανέναν εκπαιδευτικό που συμμετείχε και δήλωσε απεργία αποχή. Η απεργία αποχή που κήρυξε η Γ ΕΛΜΕ-Θ από την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας (προγραμματισμός, ομάδες δράσης) καθώς και από τους ιεραρχικούς θεσμούς της αξιολόγησης (μέντορες – συντονιστές). ισχύει και συνεχίζεται. Επιβεβαιώνουμε και με τη σημερινή ΓΣ την συνέχιση της .
Κανείς εκπαιδευτικός να μην αποδεχτεί τον ορισμό του ως μέντορας ή συντονιστής: Να παραιτηθούν όλοι όσοι ορίστηκαν από τους Διευθυντές σχολείων και κανείς να μην αποδεχθεί καμία συμμετοχή σε αυτό το ιεραρχικό θεσμικό πλαίσιο ατομικής αξιολόγησης. Εφόσον στην απεργία αποχή συμμετέχει η πλειοψηφία του συλλόγου, αυτό πρέπει να γίνει σεβαστό και από τους διευθυντές και από κάθε επίδοξο μέντορα ή συντονιστή. Σε αυτά τα σχολεία η συγκεκριμένη αξιολογική διαδικασία δεν μπορεί να προχωρήσει, αφού ακόμα κι αν οριστεί κάποιος, δεν υπάρχει εκπαιδευτικό σώμα διαθέσιμο για να συνεργαστεί, ενώ η απεργία αποχή καλύπτει κάθε συνάδελφο που δηλώνει συμμετοχή σ’ αυτήν. Υπενθυμίζουμε ότι η συμμετοχή στους εκπαιδευτικούς ομίλους δεν είναι υποχρεωτική, ούτε ο ηλεκτρονικός φάκελος.
• Για την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας (προγραμματισμός, ομάδες δράσης), Καμία σχολική μονάδα, κανένας σύλλογος διδασκόντων να μην προχωρήσει στον προγραμματισμό και στη συγκρότηση ομάδων δράσης: υπογράφουμε τη δήλωση για απεργία αποχή από την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας και τις ομάδες δράσης. Σε κάθε σχολείο που συγκεντρώνεται η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών που ανήκουν στη δύναμη του σχολείου, πρωτοκολλούμε τη συλλογική δήλωση και έτσι δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί η ειδική συνεδρίαση του συλλόγου και να συγκροτηθούν ομάδες δράσης λόγω έλλειψης απαρτίας.
• Σε νέες δηλώσεις συμμετοχής στην απεργία-αποχή σχολείων, συντονιστών, μεντόρων ,ατομική αξιολόγηση και πρωτοκόλλησή τους, χρειάζεται να προχωρήσουν μόνο όσες/όσοι εκπαιδευτικοί δεν είχαν υπογράψει την περσινή σχολική χρονιά και όσες/όσοι άλλαξαν σχολείο λόγω μετάθεσης, απόσπασης ή νέας τοποθέτησης αναπληρωτών.
Καλούμε όσες και όσους συναδέλφους δεν έχουν ακόμη υπογράψει και όσα σχολεία δεν έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία συγκέντρωσης υπογραφών να την υλοποιήσουν άμεσα.
• Καλούμε και τις υπόλοιπες ΕΛΜΕ να προκηρύξουν απεργία αποχή από όλες τις μορφές αξιολόγησης και την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας.
• Καλούμε την ΟΛΜΕ και τη ΓΣ προέδρων να προχωρήσει άμεσα στην κήρυξη ενιαία απεργίας – αποχής από την αξιολόγηση (ν.4823/21 και ν.4692/2020 και τις εγκυκλίους εφαρμογή τους) και τις εγκυκλίους εφαρμογής της για τους μέντορες –συντονιστές (ΦΕΚ 4509/Β/25-8-2022), καθώς και για την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας (ΦΕΚ Β΄ 4189 υπ’ αριθ. 108906/ΓΔ4/10.9.2021).
• Η Γ΄ΕΛΜΕ-Θ για άλλη μια φορά αποφασίζει να προχωρήσει στην άμεση κήρυξη Απεργίας – Αποχής από την ατομική αξιολόγηση, σε περίπτωση που το υπουργείο πάει στα δικαστήρια και βγάλει παράνομη την Απεργία – Αποχή. Καλούμε την ΟΛΜΕ, την ΑΔΕΔΥ, τις ΕΛΜΕ να πάρουν αντίστοιχες αποφάσεις.
Ενεργοποίηση- διεύρυνση της επιτροπής αγώνα της Γ΄ΕΛΜΕ-Θ. Συντονισμός ΣΕΠΕ-ΕΛΜΕ.
Οργάνωση απεργιακού ταμείου για ενίσχυση των απεργών.
Σύσκεψη – συνάντηση της ΕΛΜΕ με νεοδιόριστους 2020, 2021, 2022, 2023, τη Δευτέρα 30/10/2023.
ΓΙΑ ΜΙΑ ΖΩΗ ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΚΑΙΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ,
ΣΕ ΕΝΑ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΩΡΕΑΝ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΟΛΗ ΤΗ ΓΝΩΣΗ.
ΘΕΣ/ΝΙΚΗ 3-10-2023
Η ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΗΣ Γ΄ΕΛΜΕ
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου