Ads 468x60px

Τρίτη, 26 Φεβρουαρίου 2019

ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ

                                                           

Γ΄ ΕΛΜΕ - ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ                 Θεσσαλονίκη 25 /2/ 2019
Πρ. Κορομηλά 51 τκ 54622                                   
τηλ. Επικοινωνίας 6979850143


ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ


Με το υπ' αριθμόν έγγραφο 20116/Δ2/11-02-2019 έγγραφο της Διεύθυνσης Σπουδών, Προγραμμάτων και Οργάνωσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας, ζητείται από τους εκπαιδευτικούς του πρωινού ωραρίου να συμπληρώσουν δελτία περιγραφικής αξιολόγησης για τους μαθητές που παίρνουν μέρος στην Ενισχυτική Διδασκαλία. Ο υπεύθυνος του Σχολικού Κέντρου  Αντισταθμιστικής Εκπαίδευσης “λαμβάνει υπόψη του τα δελτία περιγραφικής αξιολόγησης στη σύνταξη της  ενδιάμεσης και της τελικής απολογιστικής έκθεσης αποτελεσμάτων  εφαρμογής της Ενισχυτικής Διδασκαλίας, που υποβάλει στη Σ.Ο.Δ.Α.Ε. της οικείας Δ.Δ.Ε.”
Τι δουλειά έχουν οι συνάδελφοι του πρωινού ωραρίου να αξιολογούν τους μαθητές τους, για την ανταπόκρισή τους στο Πρόγραμμα της Ενισχυτικής Διδασκαλίας, όπου είναι υπεύθυνος και  μάθημα κάνει άλλος εκπαιδευτικός;
Οι εκπαιδευτικοί του πρωινού ωραρίου αξιολογούν την πρόοδο των μαθητών τους έτσι και αλλιώς με τις συνήθεις διαδικασίες, στα πλαίσια του μαθήματός τους.
Φέτος, καλούνται για πρώτη φορά να συμπληρώσουν επιπλέον έντυπα, που θα χρησιμοποιηθούν για να συνταχθεί η Έκθεση για τα "αποτελέσματα εφαρμογής του Προγράμματος Ενισχυτικής Διδασκαλίας".
Αλλά τι πάει να πει τελικά "αποτελέσματα από την εφαρμογή της Ενισχυτικής Διδασκαλίας";
Πώς μπορούν να μετρηθούν τα "εκπαιδευτικά αποτελέσματα" και για ποιο σκοπό; Για να αξιολογηθούν έμμεσα και οι συνάδελφοι που συμμετέχουν σε αυτή; Και τι θα σημάνει, αν για το Υπουργείο τα "αποτελέσματα δεν είναι καλά"; Ότι απέτυχε η Ενισχυτική, το μάθημα και οι εκπαιδευτικοί που το έκαναν; Πώς θα "μετρηθεί" η πρόοδος π.χ. ενός παιδιού, που μία πάει και μία δεν πάει στην Ενισχυτική;
Εδώ δεν έχουμε  ακόμη μια προσπάθεια «εμπέδωσης της κουλτούρας της αξιολόγησης», αλλά τη μετατροπή των εκπαιδευτικών του δημόσιου σχολείου σε αξιολογητές των συναδέλφων τους των Σχολικών Κέντρων Αντισταθμιστικής Εκπαίδευσης, με εργαλείο τα μαθησιακά αποτελέσματα των μαθητών τους.
Κάτι τέτοιο είναι απαράδεκτο! Δεν έχουν καμία δουλειά οι εκπαιδευτικοί να μετατραπούν άμεσα η έμμεσα σε αξιολογητές της δουλειάς άλλων συναδέλφων. Δεν θα μετατραπούμε σε εργαλείο αξιολόγησης ατομικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών και του σχολείου, όπως επιθυμούν οι νεοφιλελεύθερες πολιτικές των κυβερνήσεων και του ΟΟΣΑ.
Απαιτούμε από το Υπουργείο να αποσύρει το συγκεκριμένο έγγραφο!
Καλούμε τους εκπαιδευτικούς να μην το συμπληρώσουν, καλύπτοντάς τους συνδικαλιστικά, με βάση τις αποφάσεις της ΕΛΜΕ για αποχή από κάθε διαδικασία αξιολόγησης.
                           
           Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
           Γιάννης Λαθήρας         Νίκος Παλάντζας



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - rss

Πρόσφατα άρθρα του ΑLFAVITA.GR