Ads 468x60px

Τετάρτη, 1 Ιουλίου 2020

ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΚΛΗΘΕΙ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΕΞΟΣΤΡΑΚΙΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ:ΠΕΜΠΤΗ 2-7: 11.30πμ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ στο ΥΜΑΘ 1μμ στην ΕΔΟΘ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ ΕΛΜΕ-Θ – ΕΝΩΣΕΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ

Γ΄ΕΛΜΕ  ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ                                                                       Θεσσαλονίκη 1/7/2020 
Πρ. Κορομηλά 51 τηλ. 6978300483                                  
e-mail: gelmeth3@gmail.com
fb  : Γ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης
ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΚΛΗΘΕΙ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΕΞΟΣΤΡΑΚΙΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.
ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

ΠΕΜΠΤΗ 2-7:
 11.30πμ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ  στο ΥΜΑΘ 
1μμ στην ΕΔΟΘ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ ΕΛΜΕ-Θ – ΕΝΩΣΕΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ  

  • ΝΑ ΑΝΑΚΛΗΘΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΩΡΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΩΡΑ!
  • ΌΧΙ ΣΤΟΝ ΕΞΟΣΤΡΑΚΙΣΜΟ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ.
  • ΝΑ ΜΗ ΧΑΘΕΙ ΚΑΜΙΑ ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ 
ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ, ΚΑΝΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ! 

https://selidodeiktis.edu.gr/wp-content/uploads/2019/04/education-as-a-product-218x150.png
Η κυβέρνηση της Ν./Δ. προχωρά ολοταχώς στην υλοποίηση του αντιεκπαιδευτικού νομοσχεδίου που πρόσφατα ψήφισε. Με την προσφιλή  αυταρχική του τακτική και τη μέθοδο του «σοκ και δεος», το Υπουργείο Παιδείας ανακοίνωσε νέα ωρολόγια προγράμματα Γυμνασίων και Λυκείων για τη νέα σχολική χρονιά(αλλαγές στα Ωρολόγια Προγράμματα Ημερησίου και Εσπερινού Γυμνασίου 2020-2021 - ΦΕΚ Ιούνιος 2020) 

Τα ωρολόγια προγράμματα που ανακοινώθηκαν,  εξαφανίζουν μαθήματα και ολόκληρους επιστημονικούς κλάδους, αποτελούν ευθεία βολή στα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών καθώς τινάζουν στον αέρα οργανικές θέσεις ,  αφήνοντας πλήθος συναδέλφους με ελλειμματικό ή ακόμη και μηδενικό διδακτικό ωράριο, πλήττουν ακόμη περισσότερο τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών.

Οι κλάδοι των εκπαιδευτικών Κοινωνικών, Οικονομικών, Πολιτικών και Νομικών Επιστημών και Καλλιτεχνικής παιδείας ουσιαστικά και τυπικά αφανίζονται από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση!
  • Οι κοινωνικές επιστήμες εξαφανίζονται από την Β΄και Γ΄ ΓΕΛ και μειώνονται οι ώρες στην Α΄ Λυκείου. Στο Γυμνάσιο, το μάθημα της Οικιακής Οικονομίας  γίνεται μονόωρο και μόνο  για την Α’ Τάξη. Η προοπτική εξαφάνισης και κατάργησης του είναι πια παραπάνω από εμφανής! Για το Υπουργείο, οι μαθητές δεν χρειάζεται να γνωρίζουν όσα τους αφορούν ως κοινωνικά και πολιτικά όντα!
  • Όλα τα μαθήματα καλλιτεχνικής παιδείας καταργούνται από το λύκειο και μένουν ως μονόωρα στο  γυμνάσιο τα εικαστικά και η μουσική. Εξαφανίζουν ό,τι έχει να κάνει με την τέχνη και τον πολιτισμό. Εκτός  από την καλλιέργεια, τη γνώση και την αισθητική που θα στερείται ο μαθητής του Λυκείου, στερείται και τη διδασκαλία των Καλλιτεχνικών Μαθημάτων, Ελεύθερο Σχέδιο και Γραμμικό Σχέδιο, που αφορούν εξεταζόμενα  μαθήματα στις Πανελλήνιες Εξετάσεις! και πλέον η μόνη πηγή διδασκαλίας τους θα είναι τα φροντιστήρια! Οι υποψήφιοι αυτών των σχολών  θα οδηγηθούν αναγκαστικά  στην παραπαιδεία και την ιδιωτική εκπαίδευση και οι γονείς τους θα πρέπει να βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη https://selidodeiktis.edu.gr/wp-content/uploads/2020/06/%CE%91%CE%BB%CE%B1%CE%B2%CE%AD%CF%81%CE%B1%CF%82-2-%CE%91%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%AE-265x198.jpg
  • Με την κατάργηση της Γεωλογίας και Διαχείρισης φυσικών πόρων από τα μαθήματα επιλογής στα ΓΕΛ, πλήττεται για άλλη μια φορά  κλάδος των ΠΕΟ4 Επίσης η κατάργηση των πρότζεκτ, που συχνά συνέδραμε στην συμπλήρωση ωραρίου, θα επηρεάσει πολλούς συναδέλφους διαφόρων ειδικοτήτων. 
  • Όλοι οι συνάδελφοι αυτών των ειδικοτήτων( π.χ. ΠΕ 8, ΠΕ78, ΠΕ80, 81,82, ΠΕ 4)  θα βρεθούν στο επόμενο σχολικό έτος σε δεινή θέση ως προς τη συμπλήρωση του διδακτικού ωραρίου τους -που σε πολλές περιπτώσεις με τα νέα ωρολόγια προγράμματα γίνεται μηδενικό-αλλά και ως προς τη διατήρηση της οργανικής τους θέσης, για όσους διέθεταν τέτοια.
  • Το δημόσιο σχολείο, και ειδικά  το Λύκειο , χάνει ολοσχερώς τον όποιο παιδευτικό και παιδαγωγικό χαρακτήρα είχε,  καθώς καταργούνται όλα τα μαθήματα της αισθητικής αγωγής και των κοινωνικών επιστημών που συμβάλλουν στην καλλιέργεια της προσωπικότητας, του αισθητικού κριτηρίου και της κοινωνικής συνείδησης.
Οι εκπαιδευτικοί και τα προηγούμενα χρόνια βρέθηκαν αντιμέτωποι με αρνητικές εργασιακές και μορφωτικές συνέπειες των αλλαγών στα ωρολόγια προγράμματα ,που εφάρμοσαν  προηγούμενες 
 κυβερνήσεις, προκειμένου να τα προσαρμόσουν στους στόχους των «νέων σχολείων» τους. 
Η κυβέρνηση της Ν.Δ με επιθετικό και αυταρχικό τρόπο ξεκινά την εφαρμογή του αντιεκπαιδευτικού νομοσχεδίου αλλάζοντας τα ωρολόγια προγράμματα στα πλαίσια της αντιεκπαιδευτικής-αντιδραστικής πολιτικής της. Είναι φανερό πως τα ωρολόγια προγράμματα του  Υπουργείου παιδείας : 
  • υπακούουν  στην αποτελεσματικότερη  δημοσιονομική πειθαρχία με την  ελαχιστοποίηση του κόστους της παρεχόμενης εκπαίδευσης, και τη μείωση εκπαιδευτικού προσωπικού
Στερούν  αφενός από όλους εκπαιδευτικούς  των παραπάνω ειδικοτήτων διδακτικές ώρες, αφετέρου από τους αναπληρωτές κι ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς των κλάδων τη δυνατότητα εργασίας, φέρνοντάς τους αντιμέτωπους με το φάσμα της ανεργίας. Χιλιάδες θέσεις εργασίας χάνονται, χιλιάδες οργανικές θέσεις τινάζονται στον αέρα, χιλιάδες συνάδελφοι σε καθεστώς εργασιακής αβεβαιότητας.

  • υπονομεύουν τη μονιμότητα στην εργασία. Το υπουργείο Παιδείας δημιουργεί νέα “δεξαμενή’  πλεοναζόντων  καθηγητών  χωρίς ωράριο, μόνιμα μετακινούμενων  σε 4 και 5 σχολεία, που δεν θα μπορούν πλέον να πάρουν πουθενά και ποτέ οργανική θέση.  Εξάλλου       είναι ακόμη νωπές οι μνήμες των διαθεσιμοτήτων των συναδέλφων των ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ το 2013    
            επί Αρβανιτόπουλου...που τότε έγιναν με κατάργηση ειδικοτήτων….

  • εναρμονίζονται με το  αγοραίο εξεταστικοκεντρικό σχολείο της Κεραμέως, με λιγότερους μαθητές και εκπαιδευτικούς, λιγότερη γνώση και κυριαρχία των δεξιοτήτων,  όπως καθορίζονται από τις κατευθύνσεις του ΟΟΣΑ και της Ε.Ε. Ό,τι δεν δημιουργεί και δεν κινείται στην σφαίρα των δεξιοτήτων, soft skills, ο,τι δεν εξετάζεται θεωρείται περιττό και δεν αξίζει να υπάρχει  ως αντικείμενο διδασκαλίας στο δημόσιο σχολείο.
  Αυτή είναι η επιλογή των «αρίστων» της κυβέρνησης της Ν.Δ.: ένα Λύκειο αποκομμένο από την κοινωνική πραγματικότητα, ένα λύκειο εξειδίκευσης, ένα λύκειο αποστεωμένο από τέχνες, σκέψη, γνώση ,ένα λύκειο που θα σπρώχνει τα παιδιά των φτωχότερων κοινωνικών στρωμάτων αποκλειστικά στην κατάρτιση.

Σ΄αυτές τις συνθήκες δε χωρά καμία  τεχνητή αντιπαράθεση μεταξύ των εκπαιδευτικών διαφορετικών ειδικοτήτων , που καλλιεργεί συνειδητά η κυβέρνηση προκειμένου να μείνουν στο απυρόβλητο οι αντιδραστικές- αντιεκπαιδευτικές  ρυθμίσεις και μέτρα που βρίσκονται σε εξέλιξη
Σύσσωμος ο κλάδος να αντιδράσει άμεσα διεκδικώντας:

- Ανάκληση της κυβερνητικής απόφασης για τα ωρολόγια προγράμματα ΤΩΡΑ.
- Όχι στον εξοστρακισμό μαθημάτων και ειδικοτήτων.
-Να μη χαθεί καμία οργανική θέση. Καμία ειδικότητα και κανένας συνάδελφος δεν περισσεύει.
- πλήρη διασφάλιση των εκπαιδευτικών θέσεων όλων των συναδέλφων και των εργασιακών δικαιωμάτων τους
- Μόνιμοι μαζικοί διορισμοί .Μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία.
- Μείωση των μαθητών στα τμήματα τώρα. 
-Επαναφορά το ωραρίου μας στα προ του 2013 επίπεδα
- Να καταργηθεί ο αντιεκπαιδευτικός νόμος  Κεραμέως ,4692/2020  
- Δημόσιο, δημοκρατικό  και δωρεάν σχολείο των όλων και των ίσων, που θα χωρά όλη τη γνώση, όλα τα παιδιά, όλα τα μαθήματα, όλες τις ειδικότητες και όλους τους εκπαιδευτικούς

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                  Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΓΙΑΝΝΑ ΛΑΘΗΡΑ           ΝΙΚΟΣ ΠΑΛΑΝΤΖΑΣ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - rss

Πρόσφατα άρθρα του ΑLFAVITA.GR