Ads 468x60px

Δευτέρα 12 Απριλίου 2021

ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ! ΕΚ ΠΕΡΙΤΡΟΠΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ -ΜΑΖΙΚΟΙ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΙ - ΤΕΣΤ ΑΠΟ ΕΙΔΙΚΑ ΚΡΑΤΙΚΑ ΚΛΙΜΑΚΙΑ. ΠΕΜΠΤΗ 15-4, 1μμ ΑΓΑΛΜΑ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ

 


Γ΄ΕΛΜΕ- ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ                                                                                    Θεσσαλονίκη 11/4/2021 

Πρ. Κορομηλά 51 τηλ. 6978300483                                  

e-mail: gelmeth3@gmail.com

http://3elmethess.blogspot.gr/ 

fb  : Γ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης


ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!

ΕΚ ΠΕΡΙΤΡΟΠΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ -ΜΑΖΙΚΟΙ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΙ - ΤΕΣΤ ΑΠΟ ΕΙΔΙΚΑ ΚΡΑΤΙΚΑ ΚΛΙΜΑΚΙΑ 


ΥΓΕΙΑ – ΠΑΙΔΕΙΑ – ΕΡΓΑΣΙΑ – ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟ ΛΑΟ!

ΠΕΜΠΤΗ 15-4, 1μμ ΑΓΑΛΜΑ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ:

ΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΑΥΤΑΡΧΙΣΜΟ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΗ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΣΧΟΛΩΝ 

(δίωρη διευκολυντική στάση εργασίας 12 μ. – 2.00 μ.μ. και 2μμ-4μμ)

ΤΕΤΑΡΤΗ 14 ΑΠΡΙΛΗ : ΔΡΑΣΕΙΣ – ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

Η απόφαση της κυβέρνησης να ανοίξει τα Λύκεια χωρίς κανένα ουσιαστικό μέτρο ασφαλείας, ενώ οι αριθμοί των διασωληνωμένων, των νεκρών και των κρουσμάτων είναι πολλαπλάσιοι παραπάνω από την περίοδο που έκλεισαν , αποδεικνύει για άλλη μια φορά  ότι η κυβερνητική διαχείριση της πανδημίας είναι εγκληματική. 

Οι δηλώσεις της κυβέρνησης ότι ακολουθεί τις υποδείξεις των “ειδικών” μόνο οργή προκαλούν και δεν πείθουν κανέναν.  Γιατί ,πέρα από την κατάντια της υποταγής γιατρών και επιστημόνων σε πολιτικές εντολές,   επιβεβαιώνεται περίτρανα ότι η διαχείριση της πανδημίας δεν έχει καμία σχέση με υγειονομικά κριτήρια, αλλά πρωτίστως με την πολιτική εξυπηρέτησης οικονομικών συμφερόντων των επιχειρηματικών ομίλων και αύξησης  των κερδών τους.

 Έτσι, μόνο μπορεί να εξηγηθεί η άρνηση της κυβέρνησης να ενισχύσει τα δημόσια νοσοκομεία με τις αναγκαίες προσλήψεις, να δημιουργήσει και να στηρίξει την σχεδόν ανύπαρκτη πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας, να οργανώσει μαζικό εμβολιασμό και επιδημιολογική επιτήρηση και την ίδια στιγμή να επιδοτεί με υπέρογκα ποσά τις ιδιωτικές κλινικές, να μπουκώνει τα ΜΜΕ με εκατομμύρια, να ενισχύει την εκκλησία και όχι την παιδεία, να απαλλάσσει τους επιχειρηματίες από φόρους στο όνομα των επενδύσεων και της ανάπτυξης.

 Το μόνο που εξαγγέλλει για την  επαναλειτουργία των λυκείων είναι να αρκεστούμε στην  αναζήτηση και  χορήγηση των όποιων εμβολίων  , όταν, αν κι εφόσον περισσεύουν,  και στην επέκταση του μοντέλου επιδημιολογικής αντιμετώπισης μέσω της ατομικής ευθύνης.

Με  τις επικοινωνιακές φιέστες για τη λεγόμενη αυτοδιάγνωση μαθητών και εκπαιδευτικών η κυβέρνηση μετατοπίζει τις ευθύνες ακόμα και της ιχνηλάτησης του ιού στους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές ακόμα και στους γονείς, οι οποίοι μάλιστα καλούνται να υπογράφουν και «υπεύθυνες δηλώσεις» για τα παιδιά τους, ώστε να απαλλαγεί η ίδια από τις δικές της και  το κράτος από κάθε ευθύνη για ολοκληρωμένο σχεδιασμό της επιδημιολογικής καταγραφής και επίβλεψης.

Γνωρίζει καλά το ΥΠΑΙΘ και οι κυβερνώντες πως με τα self test ,όχι μόνο δεν θα αποδοθεί η σωστή επιδημιολογική εικόνα της διασποράς αλλά είναι μεγάλος ο κίνδυνος των ψευδώς αρνητικών αποτελεσμάτων, καθώς δεν εξασφαλίζεται η ορθή λήψη του δείγματος. Είναι γνωστό εξάλλου πως η  αξιοπιστία τους  είναι πολύ μικρότερη ακόμα και από την ευαισθησία των rapid-test που κυμαίνεται στο 70%, και πως πρόκειται για test  “αυστηρά για χρήση μόνο από εξειδικευμένο προσωπικό σε μονάδες υγείας” όπως αναφέρουν οι οδηγίες της εταιρείας που τα προμηθεύει, αλλά η μετάφρασή τους στα ελληνικά ξέχασε να το συμπεριλάβει!

 Η κυβέρνηση θέλει να περιορίσει και αυτά τα λίγα test που κάνουν που κάνουν οι Δημόσιοι Φορείς Υγείας, ενώ  ταυτόχρονα προσφέρει εκατομμύρια ευρώ για την ενίσχυση της κερδοφορίας των αντίστοιχων εταιριών(προμηθευτριών και παρασκευαστριών), αντί να τα διαθέσει για ουσιαστικά μέτρα ασφαλούς λειτουργίας των σχολείων.

Και  ενώ γελά το πανελλήνιο με το νέο “σκόιλ ελλικικού” της καταγραφής στην ειδική φόρμα, οι μαθητές γονείς και εκπαιδευτικοί  βιώνουν το δικό τους δράμα. Παραμονή της επαναλειτουργίας των σχολείων τρέχουν στα φαρμακεία να προμηθευτούν τα test, να επιβεβαιώσουν μόνοι(!) τους, χωρίς να είναι αρμόδιοι, αν είναι φορείς του ιού ή όχι. Όσοι δε  είναι άνω των 18 που φοιτούν στα Εσπερινά Σχολεία κλήθηκαν άρον- άρον να πάνε και Σάββατο!στο σχολείο για να τα παραλάβουν , καθώς το ΥΠΑΙΘ με μπαλώματα της τελευταίας στιγμής προσπαθεί να καλύψει τη  μέριμνα που δεν είχε ληφθεί  για αυτούς τους μαθητές .

 Από τη Δευτέρα 12/4/2021 λοιπόν οι εκπαιδευτικοί της λυκειακής βαθμίδας  καλούνται να γυρίσουν στο φυσικό τους χώρο, αλλά με τα τμήματα να παραμένουν πολυπληθή, οι εμβολιασμοί να παραπέμπονται στα “αδιάθετα”, ο μέσος όρος νοσηρότητας να έχει πέσει μεταξύ 40-64 ετών και με την πρόσθετη ευθύνη σε ρόλο «παιδοφύλακα» να ελέγχουν καθημερινά τις δηλώσεις των τεστ από τους μαθητές! Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, το ΥΠΑΙΘ διαμηνύει στους εκπαιδευτικούς ότι επαναφέρει το μέτρο της ζωντανής αναμετάδοσης του μαθήματος για όσους μαθητές δεν θα παρευρίσκονται στα σχολεία. Ούτε να το σκέφτονται . Δε θα επιτρέψουμε να περάσει από την πίσω πόρτα το απαράδεκτο μέτρο των καμερών στην τάξη , που ο κλάδος με τους αγώνες του πέρυσι το καλοκαίρι το επέστρεψε πίσω ως απαράδεκτο! 

Η απόφαση για άνοιγμα των σχολείων προφανώς σχετίζεται και με τη διεξαγωγή των πανελλαδικών εξετάσεων, αλλά και τις πιέσεις των σχολαρχών των ιδιωτικών σχολείων . Με το άνοιγμα των λυκείων δύο εβδομάδες πριν τις διακοπές του Πάσχα η κυβέρνηση, πέρα από το "ξεκλείδωμα" της οικονομίας ενόψει της επανεκκίνησης του τουρισμού, επιδιώκει να μπορεί να υποστηρίξει και να δικαιολογήσει την εφαρμογή της αντιεκπαιδευτικής- αντιδραστικής πολιτικής της. Μέλημα της είναι να μην θιγούν οι «ιερές αγελάδες» των πανελλαδικών εξετάσεων, να εφαρμοστούν οι νέες δραματικές περικοπές στους φετινούς εισακτέους στα ΑΕΙ, καθώς επίσης και να ενεργοποιηθεί ο ταξικός κόφτης της «τράπεζας θεμάτων» με τους λιγότερους δυνατούς κραδασμούς. 

Αντανακλά επίσης και την πίεση που δέχεται η κυβέρνηση από την κούραση και την αγανάκτηση γονέων, μαθητών και εκπαιδευτικών για την τηλεκπαίδευση. Γιατί μπορεί να δήλωνε ψευδώς ότι  στους  πέντες μήνες “τηλεκπαίδευσης” όλα λειτούργησαν “άψογα”, γνωρίζει όμως  πολύ καλά ότι οι μορφωτικές και κοινωνικές ανισότητες εκτοξεύθηκαν, η ύλη δεν καλύφθηκε ουσιαστικά, τα παιδιά βρίσκονται σε πρωτοφανή συναισθηματική και ψυχολογική πίεση. 

 Για αυτό το μορφωτικό, κοινωνικό έγκλημα σε βάρος των μαθητών μας αποκλειστική ευθύνη έχει η ίδια, αρνούμενη πεισματικά την ικανοποίηση των αιτημάτων  του εκπαιδευτικού κόσμου (τμήματα με 15 το πολύ μαθητές, με μόνιμους διορισμούς, με αύξηση των κονδυλίων για την κάλυψη των κανόνων υγιεινής, καθαριότητας και ασφάλειας, με μαζικά και δωρεάν τεστ, με ευρύχωρες τάξεις, με μόνιμους διορισμούς ειδικού προσωπικού (σχολιάτρων, ψυχολόγων, κοινωνικών λειτουργών, προσωπικού καθαριότητας, φύλαξης, κλπ). 

Σ αυτήν την κρίσιμη στιγμή, πιο αποφασιστικά και μαζικά  απαιτούμε:

  •  τα σχολεία να ανοίξουν με εκ περιτροπής λειτουργία, όπως πέρυσι την άνοιξη, σπάζοντας τα τμήματα .

  • 15 μαθητές στην τάξη – μαζικοί διορισμοί εκπαιδευτικών, επιστημονικού, βοηθητικού προσωπικού και προσωπικού καθαριότητας! 

  • διενέργεια δωρεάν, μαζικών επαναλαμβανόμενων τεστ για έλεγχο της διάδοσης του ιού και ουσιαστικά πρωτόκολλα προστασίας! Τα τεστ να διεξάγονται με ευθύνη του κράτους, είτε ενισχύοντας τις πρωτοβάθμιες δομές υγείας με προσωπικό, είτε αποστέλλοντας νοσηλευτές και γιατρούς στα σχολεία.

  • Να εμβολιαστούν κατά προτεραιότητα οι εκπαιδευτικοί και  να πάρουν πίσω την απαίτηση για υπεύθυνη δήλωση. Το ονοματεπώνυμο και το ΑΜΚΑ αρκούν, όπως έγινε και στους γιατρούς.

  • Την στήριξη του Δημόσιου Συστήματος Υγείας! Να ικανοποιηθούν όλα τα αιτήματα των γιατρών για ΜΕΘ, προσλήψεις – διορισμούς προσωπικού, εξοπλισμό των δημόσιων νοσοκομείων!

  • Η τηλεκπαίδευση να μην νομιμοποιηθεί και να μην μετατραπεί σε μόνιμη συνθήκη για κανέναν. Να καταργηθεί η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου που την καθιστά υποχρεωτική και όλων των σχετικών  νομοθετικών διατάξεων .

  • Να καταργηθεί η τράπεζα θεμάτων. Ούτε να το σκεφτούν να την εφαρμόσουν.

  • Να μη γίνουν προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις.

  • Περαιτέρω μείωση στην ύλη των πανελλαδικών μαθημάτων, αλλά και της διδακτέας ύλης όλων των τάξεων. Αναδιάρθρωση της ύλης.

  • Όχι στην ιδιωτικοποίηση-εμπορευματοποίηση της δημόσιας εκπαίδευσης! ΕΞΩ οι ιδιωτικές εταιρείες από τα σχολεία! Καμιά ιδιωτική εταιρεία υπεύθυνη της επαφής μας με τους μαθητές. Προστασία των προσωπικών δεδομένων μαθητών και εκπαιδευτικών. Ενίσχυση των δημόσιων υποδομών  ώστε να αποτελέσουν και πραγματικά εργαλεία για τη ζωντανή εκπαιδευτική διαδικασία !

  • Κατάργηση των  νόμων Κεραμέως για το σχολείο, την Επαγγελματική Εκπαίδευση και την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και πανεπιστημιακή αστυνομία!

  • Όχι στην αξιολόγηση σχολείων και εκπαιδευτικών. Κατάργηση όλου του νομοθετικού πλαισίου για την αξιολόγηση των σχολείων(ν. 4692/2020, Υ.Α για εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση, διατάξεις για εσωτερικό κανονισμό, πρότυπα- πειραματικά )

  • Η αστυνομοκρατία και η κρατική τρομοκρατία δε θα περάσουν.


Το Δ.Σ. της Γ΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης καλεί τους εκπαιδευτικούς (με την τήρηση όλων των αναγκαίων μέτρων προστασίας) μαζικά να συμμετέχουν στο πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο ενάντια στην αντιεκπαιδευτική πολιτική και τον κρατικό αυταρχισμό, για ασφαλή επαναλειτουργία σχολείων και σχολών , την Πέμπτη 15 Απρίλη, 1μ.μ., στο άγαλμα Βενιζέλου (δίωρη διευκολυντική στάση εργασίας 12 μ. – 2.00 μ.μ. και 2μμ-4μμ ).

Παράλληλα προχωράμε την Τετάρτη 14 Απρίλη σε δράσεις- κινητοποιήσεις με  αιχμή τα αιτήματα για την ασφαλή επαναλειτουργία των σχολείων: παράσταση στη ΔΔΕ Δυτικής ΘΕΣ\ΝΚΗΣ 2.30μμ,συμμετέχουμε στη  συγκέντρωση  με μαθητές και γονείς 18.30μμ στο Λευκό Πύργο.


ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                           Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΓΙΑΝΝΑ ΛΑΘΗΡΑ                        ΝΙΚΟΣ ΠΑΛΑΝΤΖΑΣ




 

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - rss

Πρόσφατα άρθρα του ΑLFAVITA.GR