Ads 468x60px

Πέμπτη 12 Οκτωβρίου 2023

ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΣ! ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΜΕ – ΔΕΝ ΥΛΟΠΟΙΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

 Γ΄ΕΛΜΕ- ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ                                                                      Θεσσαλονίκη 10/10/2023 

Πρ. Κορομηλά 51 τηλ. 6978300483                                  

e-mail: gelmeth3@gmail.com

http://3elmethess.blogspot.gr/ 

fb  : Γ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης


ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ (3/10/2013) ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΣ!

ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΜΕ – ΔΕΝ ΥΛΟΠΟΙΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ.

ΜΕ ΑΠΕΡΓΙΑ ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΟΜΑΔΕΣ ΔΡΑΣΗΣ – ΜΕΝΤΟΡΕΣ, ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ – ΑΤΟΜΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΘΙΣΤΟΥΜΕ ΑΝΕΝΕΡΓΕΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΑΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ


Η νέα ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ επιμένει στην αξιολόγηση, παρά τη σαφή απονομιμοποίησή της. Δώσαμε όλη την προηγούμενη περίοδο, παρόλες τις απειλές και τις προσφυγές στα δικαστήρια, σημαντικές μάχες για να μην εφαρμοστούν όλες οι διαδικασίες αξιολόγησης (ομάδες δράσης, μέντορες, συντονιστές, ατομική αξιολόγηση νεοδιόριστων συναδέλφων). Τον μεγαλειώδη αγώνα ενάντια στην αξιολόγηση δεν μπορεί κανείς να τον αγνοήσει. Χρειάζεται και τώρα να πιάσουμε το νήμα από την περσινή χρονιά και ο αγώνας να συνεχιστεί και φέτος, αλλά και να διευρυνθεί η εναντίωσή μας στην αξιολόγηση! 


Συνεχίζουμε τον αγώνα για να σταματήσουμε την αξιολόγηση με ισχυρό το όπλο της απεργίας αποχής για όλες τις διαδικασίες της


  • Η αυτοαξιολόγηση, όπως και οι  θεσμοί των ενδοσχολικών συντονιστών και μεντόρων, στρώνουν το έδαφος για την ατομική αξιολόγηση, η οποία προβλέπεται να γίνει από τον Δ/ντή του σχολείου, τον σύμβουλο ειδικότητας και παιδαγωγικής ευθύνης. Όλοι αυτοί θα μπουν δυο φορές στην τάξη και θα βγάλουν συμπέρασμα για την επάρκεια ή μη των εκπαιδευτικών!! Το κομματικό όργιο στις επιλογές των διευθυντών με τα 20άρια στους “ημέτερους” κατά την αξιολόγησή τους, κάνει ξεκάθαρο το πόσο αντικειμενική και αξιοκρατική είναι αυτή η διαδικασία. 

Να καταργηθεί η ατομική αξιολόγηση

 Συνεχίζουμε τη συλλογή υπογραφών για απεργία – αποχή σε κάθε Σύλλογο Διδασκόντων! Υπογράφουμε όλοι, μόνιμοι και αναπληρωτές, την απεργία αποχή της ΟΛΜΕ από την ατομική αξιολόγηση. Σήμερα είναι οι νεοδιόριστοι, αύριο είναι ο καθένας από μας. Αν αξιολογητής επιχειρήσει να μπει στην τάξη, δηλώνουμε συμμετοχή στις στάσεις εργασίας που συνεχίζει να προκηρύσσει η ΟΛΜΕ. Η Γ ΕΛΜΕ  κηρύσσει στάσεις εργασίας (μονόωρες, δίωρες, τρίωρες) από 1/10 έως 31/10. 

Κανείς εκπαιδευτικός να μην αποδεχτεί τον ορισμό του ως μέντορας ή συντονιστής

Να παραιτηθούν όλοι όσοι ορίστηκαν από τους Διευθυντές σχολείων και κανείς να μην αποδεχθεί καμία συμμετοχή σε αυτό το ιεραρχικό θεσμικό πλαίσιο ατομικής αξιολόγησης. Εφόσον στην απεργία αποχή  συμμετέχει η πλειοψηφία του συλλόγου, αυτό πρέπει να γίνει σεβαστό και από τους διευθυντές  και από κάθε  επίδοξο μέντορα ή συντονιστή. Σε αυτά τα σχολεία η συγκεκριμένη αξιολογική διαδικασία δεν μπορεί να προχωρήσει, αφού ακόμα κι αν οριστεί κάποιος, δεν υπάρχει εκπαιδευτικό σώμα διαθέσιμο για να συνεργαστεί, ενώ η απεργία αποχή καλύπτει κάθε συνάδελφο που δηλώνει συμμετοχή σ’ αυτήν. Υπενθυμίζουμε ότι η συμμετοχή στους εκπαιδευτικούς ομίλους δεν είναι υποχρεωτική, ούτε ο ηλεκτρονικός φάκελος.

Η απεργία αποχή  που κήρυξε η Γ΄ ΕΛΜΕ-Θ  από την αξιολόγηση

της σχολικής μονάδας (προγραμματισμός, ομάδες δράσης) ισχύει και συνεχίζεται.


 Καμία σχολική μονάδα, κανένας σύλλογος διδασκόντων να μην προχωρήσει στον προγραμματισμό και στη συγκρότηση ομάδων δράσης: υπογράφουμε τη δήλωση για απεργία αποχή από την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας και τις ομάδες δράσης. Σε κάθε σχολείο που συγκεντρώνεται η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών που ανήκουν στη δύναμη του σχολείου, πρωτοκολλούμε τη συλλογική δήλωση και έτσι δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί η ειδική συνεδρίαση του συλλόγου και να συγκροτηθούν ομάδες δράσης λόγω έλλειψης απαρτίας. 

• Σε νέες δηλώσεις συμμετοχής στην απεργία-αποχή σχολείων, συντονιστών, μεντόρων ,ατομική αξιολόγηση και πρωτοκόλλησή τους, χρειάζεται να προχωρήσουν μόνο όσες/όσοι εκπαιδευτικοί δεν είχαν υπογράψει την περσινή σχολική χρονιά και όσες/όσοι άλλαξαν σχολείο λόγω μετάθεσης, απόσπασης ή νέας τοποθέτησης αναπληρωτών.

  Καλούμε όσες και όσους συναδέλφους δεν έχουν ακόμη υπογράψει και όσα σχολεία δεν έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία συγκέντρωσης υπογραφών να την υλοποιήσουν άμεσα.



Η μάχη κατά της αξιολόγησης είναι ενιαία και πρέπει να δοθεί σε όλες τις φάσεις και διαδικασίες της αξιολόγησης, χωρίς ταλαντεύσεις και υποχωρήσεις ,για να  σταματήσουμε την αξιολόγηση


Το σωματείο μας, η Ε ΕΛΜΕ, όπως και άλλες ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ, με διαδικασίες που προβλέπονται από το καταστατικό μας, με συλλογικές αποφάσεις και Γενικές Συνελεύσεις, έχει προκηρύξει την απεργία αποχή από την αυτοαξιολόγηση (προγραμματισμός – ομάδες δράσης), καθώς και από την αξιολόγηση (μέντορες – συντονιστές). Η Γ.Σ. των προέδρων των ΕΛΜΕ (11/2/2023) ομόφωνα αποφάσισε την απεργία αποχή από την ατομική αξιολόγηση. Η απεργία αποχή και από τις τρεις αυτές διαδικασίες εφαρμόζεται από την ΕΛΜΕ, σχολεία και εκπαιδευτικούς που ανήκουν στη δύναμη της Γ΄ ΕΛΜΕ-Θ, επίσης εφαρμόστηκε και σε άλλες ΕΛΜΕ, χωρίς καμία συνέπεια για κανέναν εκπαιδευτικό που συμμετείχε και δήλωσε  απεργία αποχή. Επιβεβαιώνουμε την συνέχιση της Απεργίας Αποχής  της Γ΄ΕΛΜΕ-Θ από την αυτοαξιολόγηση (προγραμματισμός – ομάδες δράσης) και από  τους ιεραρχικούς  θεσμούς της αξιολόγησης (μέντορες – συντονιστές), καθώς και από την ατομική αξιολόγηση (αποστέλλουμε τις σχετικές δηλώσεις απεργίας αποχής και από τις τρεις διαδικασίες).


•  Καλούμε και τις υπόλοιπες ΕΛΜΕ να προκηρύξουν απεργία αποχή από όλες τις μορφές αξιολόγησης και την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας.

• Καλούμε την ΟΛΜΕ και τη ΓΣ προέδρων  να προχωρήσει άμεσα στην κήρυξη ενιαία απεργίας – αποχής από την αξιολόγηση (ν.4823/21 και ν.4692/2020 και τις εγκυκλίους εφαρμογή τους) και τις εγκυκλίους εφαρμογής της για τους μέντορες –συντονιστές (ΦΕΚ 4509/Β/25-8-2022), καθώς και για την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας (ΦΕΚ Β΄ 4189 υπ’ αριθ. 108906/ΓΔ4/10.9.2021).

• Η Γ΄ΕΛΜΕ-Θ για άλλη μια φορά αποφασίζει να προχωρήσει στην άμεση κήρυξη Απεργίας – Αποχής από την ατομική αξιολόγηση, σε περίπτωση που το υπουργείο πάει στα δικαστήρια και βγάλει παράνομη την Απεργία – Αποχή. Καλούμε την ΟΛΜΕ, την ΑΔΕΔΥ, τις ΕΛΜΕ να πάρουν αντίστοιχες αποφάσεις.

Προχωράμε σε ενεργοποίηση – διεύρυνση  της επιτροπής αγώνα της Ε΄ΕΛΜΕ-Θ. Υλοποιούμε την απόφαση της Γ.Σ. της ΕΛΜΕ για συντονισμό ΣΕΠΕ-ΕΛΜΕ όπου θα συζητήσουμε, μεταξύ και άλλων ζητημάτων του κλάδου, σχετικά με την ενδυνάμωση του αγώνα κατά της αξιολόγησης, καθώς και τα μέτρα στήριξης.

Η ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΗΣ Γ΄ΕΛΜΕ-Θ (3-10-2023)


Δήλωση Απεργίας Αποχής από την Ατομική Αξιολόγηση

Με την παρούσα δηλώνουμε ότι συμμετέχουμε στην απεργία-αποχή που έχει
προκηρύξει η ΟΛΜΕ, από κάθε ενέργεια που συνδέεται με το σύστημα αξιολόγησης, το
οποίο προωθείται εκ μέρους του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και πιο
συγκεκριμένα από τις διαδικασίες που προβλέπονται από τον νόμο 4823/21 και
καθώς και από την Υπουργική Απόφαση 9950/ΓΔ5 ΦΕΚ 388/27-1-2023 «Ρύθμιση
ειδικότερων και λεπτομερειακών θεμάτων σχετικά με την αξιολόγηση των
εκπαιδευτικών και των μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού
Βοηθητικού Προσωπικού της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης,
καθώς και τη διαδικασία διενέργειάς της» και σχετίζονται με όλα τα
εξωδιδακτικά καθήκοντα σχετικά με την ατομική αξιολόγηση (συναντήσεις με
Συμβούλους Εκπαίδευσης, ενημέρωση ατομικού φακέλου, κατάθεση έκθεσης
αυτοαξιολόγησης κ.τ.λ.).

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ

ΔΗΛΩΣΗ-ΑΠΕΡΓΙΑΣ ΑΠΟΧΗΣ ΜΕΝΤΟΡΕΣ-ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ

Οι κάτωθι υπογεγραμμένοι εκπαιδευτικοί του δηλώνουμε δια της παρούσας, ότι συμμετέχουμε στην προκηρυχθείσα  από 21-9-2022 εκ μέρους της Γ΄ ΕΛΜΕ-Θεσσαλονίκης απεργία – αποχή, , με την υπ΄αριθμόν 3665 εκθεση επίδοσης . Συγκεκριμένα, δυνάμει της ως άνω προκηρυχθείσας απεργίας, απέχουμε:

(α) από κάθε καθήκον, που σχετίζεται με τον ορισμό (άρ.3 της υπ’ αρ. Φ12/102913/ΓΔ4 «Ενδοσχολικός Συντονιστής» Υπουργικής Απόφασης), την άσκηση καθηκόντων και αρμοδιοτήτων εκ μέρους των Ενδοσχολικών Συντονιστών (όπως αυτά περιγράφονται στο άρθρο 2 της ως άνω αποφάσεως) και εν γένει από κάθε διαδικασία, δραστηριότητα, αρμοδιότητα ή έργο, που συνδέεται ή σχετίζεται ή απορρέει από την ως άνω Υπουργική Απόφαση.

(β) από κάθε καθήκον, που σχετίζεται με τον ορισμό (άρ.3 της υπ’ αρ. Φ12/102919/ΓΔ4 «Παιδαγωγικός Σύμβουλος - Μέντορας στις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης» Υπουργικής Απόφασης), την άσκηση καθηκόντων και αρμοδιοτήτων εκ μέρους των Παιδαγωγικών Συμβούλων - Μεντόρων(όπως αυτά περιγράφονται στο άρθρο 2 της ως άνω αποφάσεως) και εν γένει από κάθε διαδικασία, δραστηριότητα, αρμοδιότητα ή έργο, που συνδέεται ή σχετίζεται ή απορρέει με την ως άνω Υπουργική Απόφαση.

Σημειώνεται, ότι η ως άνω απεργία- αποχή των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που εκπροσωπεί η Γ ΕΛΜΕ-Θεσσαλονίκης από συγκεκριμένες ενέργειες προβλέπεται από τις διατάξεις του ν.1264/1982, όπως αυτές έχουν ερμηνευτεί από τα αρμόδια Δικαστήρια (όλως ενδεικτικώς Δ.Εφ. 486/1995 κ.α.) και συνιστά απολύτως νόμιμη μορφή συνδικαλιστικής δράσης, αναγνωριζόμενη ως μορφή απεργίας. Η δε συμμετοχή μας στην εν λόγω απεργία αποτελεί νόμιμο δικαίωμα έκαστου εξ ημών, που απορρέει από την συνταγματικά κατοχυρωμένη συνδικαλιστική ελευθερία κάθε εργαζόμενου. 

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ


ΔΗΛΩΣΗ ΑΠΕΡΓΙΑΣ ΑΠΟΧΗΣ ΑΠΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΟΜΑΔΕΣ ΔΡΑΣΗΣ

Με την παρούσα δηλώνουμε ότι συμμετέχουμε στην απεργία- αποχή που έχει προκηρύξει η Γ΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης , με την υπ΄αριθμόν 2139 γ΄έκθεση επιδόσεως, από κάθε διαδικασία ή ενέργεια που συνδέεται  

με την άσκηση των καθηκόντων μας που αφορούν στις διαδικασίες συλλογικού προγραμματισμού  και υλοποίησης του εκπαιδευτικού έργου, εσωτερικής αξιολόγησης / αυτοαξιολόγησης  και εξωτερικής αξιολόγησης των σχολικών μονάδων που προβλέπονται από τις διατάξεις της υπ’ αριθ. 108906/ΓΔ4/10.9.2021 (ΦΕΚ Β΄ 4189) απόφασης της Υφυπουργού Παιδείας  και Θρησκευμάτων και κάθε άλλης κανονιστικής πράξεως που εκδόθηκε ή θα εκδοθεί κατ’ εφαρμογή και κατ’ εξουσιοδότηση των άρθρων 33, 34, 35 και 36 ν.4692/2020 και των άρθρων 56 έως 83 και 97 ν.4823/2021

Οι ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ 


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - rss

Πρόσφατα άρθρα του ΑLFAVITA.GR