Γ΄ΕΛΜΕ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
Θεσσαλονίκη 09/06/2016
Πρ. Κορομηλά 51
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 54622
τηλ. Επικοινωνίας
6979850143
e-mail: gelmeth3@gmail.com
Να
ματαιώσουμε αντιεκπαιδευτικά σχέδια του
υπουργείου και της κυβέρνησης ! Να προβάλλουμε και να διεκδικήσουμε το δικό μας
εκπαιδευτικό όραμα !
Διαλογίσθηκαν, διαλογίσθηκαν
και στο τέλος …
μας ρίξανε και μια αντιμεταρρύθμιση!
Από
τις ρυθμίσεις, εγκυκλίους, τροπολογίες, συνεντεύξεις , προτάσεις, πορίσματα (του προσχηματικού διαλόγου για όλους πια τους φορείς της
εκπαιδευτικής κοινότητας) που παρουσιάζει και προωθεί σε …δόσεις το υπουργείο
παρά τις αντικρουόμενες, αντιφατικές
ασαφείς διατυπώσεις και πλευρές αποκαλύπτεται σιγά-σιγά και διαφαίνεται πλέον η μεγάλη
εικόνα για το σχολείο που οραματίζονται. Ας δούμε ένα-ένα τα κομμάτια του puzzle :
Χωρίς επαρκείς
υποδομές , προσωπικό και πόρους από τον κρατικό προϋπολογισμό η
εκπαίδευση θα ασφυκτιά στις μνημονιακές
περικοπές και τον Προκρούστη του περιβόητου «κόφτη» . Τα σχολεία θα αναζητούν
πόρους από τους γονείς, τους
χορηγούς, τα πάσης φύσης «προγράμματα»
, την εμπορική αξιοποίηση των κτιριακών υποδομών τους κ.λπ. και θα αξιολογούνται και θα ανταγωνίζονται γι αυτό! Θα μετατραπούν σε ένα είδος επιχείρησης που
πρέπει μάλιστα να έχει …brand name! και τον διευθυντή σε
ρόλο manager.
Το δημοτικό περιορίζεται
σε χρόνο, εκπαιδευτικούς, αντικείμενα, τμήματα ένταξης και παιδιά. Τα
νηπιαγωγεία απαιτούν τουλάχιστον 14 παιδιά άρα πάνω από 1000 κυρίως στην επαρχία θα
κλείσουν.
Το γυμνάσιο επεκτείνεται
σε τετραετές με ένα μειωμένο πρόγραμμα «χυλό» αλλά για να λειτουργήσει θα απαιτηθεί
συγχώνευση τμημάτων άρα υπερμεγέθη δυσλειτουργικά τμήματα με αναμενόμενη
παιδαγωγική πανωλεθρία . Η «προοδευτική μεταρρύθμιση» παρά του αντιθέτου
προεκλογικώς και μετεκλογικώς διαγγελλόμενα συνεχίζει
να αναπαράγει το διαχωρισμό διαφορετικών εκπαιδευτικών βαθμίδων
(δημοτικό-γυμνάσιο-λύκειο) και διακριτών εκπαιδευτικών δικτύων
(γενική-τεχνική εκπαίδευση).
Tο λύκειο συρρικνώνεται,
μετατρέπεται σε αριστοκρατικό δύο
ταχυτήτων με …ατομικό πρόγραμμα για κάθε
μαθητή. Τα πολλά μαθήματα επιλογής γίνονται αμέσως ….λίγα, λόγω του κατώτερου
ορίου ! των 20 μαθητών και της έλλειψης
καθηγητών. Πολλά λύκεια θα συγχωνευθούν και θα είναι είδος προς εξαφάνιση σε
αγροτικές και νησιωτικές περιοχές. Εισάγεται εκεί η «τηλεκπαίδευση» και ο …εικονικός
εκπαιδευτικός παραγνωρίζοντας πρόχειρα ότι δεν νοείται εκπαιδευτική διαδικασία
χωρίς την ζωντανή παρουσία του δασκάλου και την μοναδική σχέση δασκάλου
–μαθητή. Επιχειρείται να διαμορφωθεί ένα ελιτίστικο
λύκειο για λίγους, εσωτερικά διαφοροποιημένο ανάμεσα σε αυτούς που θα παίρνουν
απλή πιστοποίηση και αυτούς που θα πηγαίνουν για το εθνικό απολυτήριο. Με
την εξέταση στα 16 που δεν ανακοινώθηκε αλλά υπονοείται για την μετάβαση από το
γυμνάσιο στο λύκειο και με το συγκεκριμένο πρόγραμμα μαθημάτων τα οποίο
συνδέεται με το συμβολικό και οικονομικό κεφάλαιο των κυρίαρχων κοινωνικών
ομάδων επιδιώκεται να αυξηθεί ο αριθμός των παιδιών που θα στραφεί στις πιο
υποβαθμισμένες μορφές τεχνικής εκπαίδευσης και τελικά στην απλήρωτη εργασία των
ποικίλων μαθητειών. Τέλος, με το συντελεστή που θα θεσμοθετηθεί στον τρόπο
επιλογής των πανεπιστημιακών σχολών πάμε με μαθηματική ακρίβεια σε κλείσιμο
σχεδόν όλων των περιφερειακών πανεπιστημιακών τμημάτων και σε συρρίκνωση της
δημόσιας πανεπιστημιακής εκπαίδευσης . Είναι χαρακτηριστικό ότι το πρόγραμμα
του νέου-νέου λυκείου δεν προέκυψε από κάποιο διάλογο αλλά είναι ακριβές
αντίγραφο του international baccalaureate
που εφαρμόζεται σε ακριβά ιδιωτικά
κολλέγια !!!
Όσον αφορά την πολύπαθη ΤΕΕ αυτή «μεταρρυθμίσθηκε» ήδη με τον ασφυκτικό περιορισμό
ειδικοτήτων και τομέων και την
δημιουργία ενός ψευδεπίγραφου 4ου
έτους, όπου δεν προβλέπεται καμιά
εξειδίκευση παρά μόνον κακοπληρωμένη εργασία –μαθητεία, προετοιμασία για την
κόλαση των σύγχρονων μορφών εκμετάλλευσης προς τέρψιν των επιχειρηματικών
συμφερόντων
«Πετσοκομμένα»,
διαφοροποιημένα και ευέλικτα αναλυτικά
και ωρολόγια προγράμματα ανάλογα με τους διαθέσιμους εκπαιδευτικούς , , τις
ανάγκες και απαιτήσεις των τοπικών επιχειρήσεων, τις κατευθύνσεις του ΟΟΣΑ ,
του διαγωνισμού PISA και της ΕΕ. τις
οποίες μετονομάζει και εξωραΐζει σε «ευρωπαϊκή παιδαγωγική»!!!
Επαναφορά
και ένταση των αξιολογικών διαδικασιών
σχολείων και εκπαιδευτικών με βάση τους
κεντρικά και αυταρχικά διατυπωμένους στόχους, την σύνδεση τους με τις επιδόσεις
των μαθητών τους. Με επιπτώσεις στον μισθό και την εξέλιξή τους. Την εισαγωγή
επιπλέον κρίσης γραπτών εξετάσεων των
νέων εκπαιδευτικών μετά από την δίχρονη δοκιμαστική θητεία που σε περίπτωση
«αποτυχίας» τελειώνει εκεί!
Εκπαίδευση με λιγότερους εκπαιδευτικούς και πιο
γερασμένους μόνιμους και αναπληρωτές .Με
λιγότερα δικαιώματα στον διορισμό, στο μισθό, την σύνταξη , την επιμόρφωση, την
οργανικότητα, την σταθερή εργασία, την
παιδαγωγική ελευθερία. Με περισσότερες όμως υποχρεώσεις στην διεκπεραίωση των διοικητικών
γραφειοκρατικών διαδικασιών, με παραμονή τους στο σχολείο για 30 ώρες , στην
οργάνωση των εργαστηρίων χωρίς πια το
μειωμένο ωράριο των υπευθύνων, την ανάληψη πολλαπλών ρόλων πέραν της
διδασκαλίας περιγραφική αξιολόγηση εκατοντάδων μαθητών πέραν της αριθμητικής
που διατηρείται, εποπτεία και αξιολόγηση της κοινωνικής εργασίας των μαθητών,
της σύνταξης δοκιμίου , ρόλος επιστάτη στα προγράμματα μαθητείας, με επιμόρφωση
στα κενά! κ.α.
Έτσι
το αίτημα της εκπαιδευτικής κοινότητας να είναι ο εκπαιδευτικός πρωταγωνιστής
της εκπαίδευσης “παρερμηνεύθηκε” τελείως: Δεν εννοούσαμε να παίζει μόνος του
όλους τους ρόλους.
Οι
εκπαιδευτικοί πέραν της εντατικοποίησης θα υποστούν την κινητικότητα από
σχολείο σε σχολείο ( «όχι πέραν των
τριών»!!! διαβεβαιώνει ο υπουργός ), από βαθμίδα σε βαθμίδα, μέχρι και από τα
ΕΠΑΛ στο δημοτικό , από σχολείο στην μη τυπική εκπαίδευση Δ.Ι.Ε.Κ. ακόμη και σε
άλλες υπηρεσίες !!! (ουδείς θα απολυθεί όμως διαβεβαιώνει ο υπουργός ), την διεύρυνση
ή την πλήρη μεταβολή των διδακτικών τους
αντικειμένων λόγω της επικείμενης
συγχώνευσης ειδικοτήτων, περιορισμού ή
κατάργησης μαθημάτων βιώνοντας και μεγεθύνοντας το εργασιακό άγχος και την
ανασφάλεια.
Ο
υπουργός προφανώς όχι λόγω της εκπαιδευτικής του εμπειρίας ή κάποιας
επιστημονικής παιδαγωγικής έρευνας θεωρεί μαθήματα και ειδικότητες άχρηστες που
«παρεισέφρησαν»;; στην εκπαίδευση , άλλα ήσσονος σημασίας , άλλα δευτερεύοντα
και άλλα βασικά ,ενώ στο Λύκειο που προτείνει, το ίδιο μάθημα διαχωρίζεται σε
επίπεδα: βασικού και υψηλού επιπέδου!
Επαναλαμβάνει
μονότονα τις αιτιάσεις των προκατόχων
του ότι τα σχολεία δεν λειτουργούν με βάση τις ανάγκες των εκπαιδευτικών αλλά
των μαθητών επαναφέροντας το «πρώτα ο μαθητής» τον μαθητή που τόσο απλόχερα του πρόσφερε
..φωτοτυπίες η κα Διαμαντοπούλου που
αναθαρρεί και επανακάμπτει δικαιωμένη.
Εξυπηρετεί
έτσι πολλαπλούς στόχους:
ü
την
εξοικονόμηση προσωπικού και την μείωση των κρατικών εκπαιδευτικών δαπανών ,
ü
την
μετάλλαξη του σχολείου σε φτηνή υπηρεσία εξάσκησης των « βασικών δεξιοτήτων» που ορίζουν οι οδηγίες
της Ε.Ε. και τις ανάγκες της αγοράς
ü
την μεταβίβαση
εκπαιδευτικών υπηρεσιών στον ιδιωτικό τομέα
ü
και τέλος την
διάσπαση του εκπαιδευτικού σώματος σε ένα διάσπαρτο πλήθος αγρίως αντιμαχόμενων μερίδων που θα
διεκδικούν μια θέση όχι στον «ήλιο» αλλά στο σκοτάδι της εκπαιδευτικής
πραγματικότητας που διαμορφώνεται.
Στα
πλαίσια αυτά επιμέρους θετικές ρυθμίσεις
στοιχειώδους αστικού εκσυγχρονισμού ή αιτήματα της ριζοσπαστικής παιδαγωγικής που
υιοθετούνται και προτείνονται ( κατάργηση παρελάσεων , εκκλησιασμών , προσευχών
, εξετάσεων, περιγραφική αξιολόγηση, εισαγωγή σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης,
αναθεώρηση της διδασκαλίας των αρχαίων και των θρησκευτικών κ.α. )
και γίνονται δεκτές από το εκπαιδευτικό κίνημα, τείνουν να
λειτουργήσουν απλά ως νομιμοποιητικά
στοιχεία μιας συνολικά άκρως
αντιδραστικής αντιμεταρρύθμισης. Κινδυνεύουν να συκοφαντηθούν ως οργανικό τμήμα
ενός αντιεκπαιδευτικού σχεδίου να
αυτοϋπονομευτούν από ημιτελείς προσπάθειες (πχ οι εξετάσεις θα εξακολουθούν για
τα κύρια;;;; μαθήματα με όλες τις προφανείς αρνητικές επιπτώσεις ή το πρόσφατο παράδειγμα της «εκλογής»
διευθυντών από τους συλλόγους) να ατονήσουν και εν τέλει να ακυρωθούν μέσα σε
ένα εχθρικό γι αυτές σχολικό περιβάλλον.
Η Εκπαιδευτική μας πρόταση-αφήγηση
κινείται στον αντίποδα αυτής της λογικής διαμορφώνεται μέσα στους αγώνες του
εκπαιδευτικού κινήματος στην βάση των μορφωτικών δικαιωμάτων της νέας γενιάς,
των δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών, των αναγκών της κοινωνίας και της χώρας και
τις δυνατότητες της εποχής μας
Ενιαίο
δωδεκάχρονο ποιοτικό ,δημόσιο, δημοκρατικό και δωρεάν σχολείο ευρύχωρο και ελκυστικό για
όλα τα παιδιά. Ένα σχολείο των όλων και των ίσων, που θα χωρά όλη τη γνώση όλα
τα παιδιά, όλες τις ειδικότητες και όλους τους εκπαιδευτικούς.
Ένα
σχολείο που θα συνδέει οργανικά και δημιουργικά την γενική με την τεχνολογική
γνώση , τη θεωρία με την πράξη, τις εφαρμογές , την πραγματική ζωή και την
κοινωνία –τις τέχνες και τον πολιτισμό . Ένα σχολείο που θα στοχεύει στην
διαμόρφωση ανθρώπων με ισόρροπη σωματική, γνωστική, ηθική και καλλιτεχνική
ανάπτυξη που θα κατακτούν στέρεα ακαδημαϊκή και γενική μόρφωση για τη φύση ,τον
άνθρωπο, την κοινωνία, την παραγωγή και την εργασία ένα πολυτεχνικό σχολείο.
Ένα σχολείο που θα προσεγγίζει τα ιδανικά της αλληλεγγύης, της συντροφικότητας,
την υπέρβαση του ατομικισμού ,του σεβασμού και της προστασίας της φύσης.
Με
ενιαία δημοκρατικά αναδιαμορφωμένα προγράμματα σπουδών και βιβλία, απαλλαγμένα
από μονομέρειες, φορμαλισμό, σχολαστικισμό, κάθε τι μεταφυσικό, ρατσιστικό,
σεξιστικό, κλπ που θα προκύπτουν από τις αρχές της ριζοσπαστικής προοδευτικής
παιδαγωγικής επιστήμης με την συμμετοχή των ίδιων των μαχόμενων εκπαιδευτικών. Η
μαθητεία, οι δεξιότητες, η επιχειρηματικότητα,
η απομνημόνευση, η βαθμοθηρία, ο ανταγωνισμός , ο πόλεμος των προσόντων,
η κατηγοριοποίηση μαθημάτων, τα μονόωρα μαθήματα, οι χορηγοί και οι εταιρείες είναι
έννοιες ξένες με αυτό το σχολείο Ένα
σχολείο που θα συμβάλλει στην μείωση των κοινωνικών ανισοτήτων και της
αναπαραγωγής των εκμεταλλευτικών κοινωνικών σχέσεων.
Ένα σχολείο που θα προάγει την ολόπλευρη
γνώση, την κριτική σκέψη, την ομαδική εργασία τις κλίσεις τα ενδιαφέροντα
και θα παράγει ολοκληρωμένες μαχόμενες προσωπικότητες. Με 2 ξένες γλώσσες και
γνώση H/Y αποκλειστικά από το σχολείο.
Ένα
σχολείο που θα αφήνει ελεύθερο τον δάσκαλο να μεγαλουργήσει, θα τον στηρίζει, θα
τον επιμορφώνει ,θα τον σέβεται, θα τον ενθαρρύνει θα του επιτρέπει να
αφιερωθεί αποκλειστικά στον παιδαγωγικό του ρόλο.
Ένα
σχολείο της πλήρους παιδαγωγικής ελευθερίας, της δημοκρατικής λειτουργίας χωρίς
«αφεντικά» ,managers, μέντορες και αξιολογητές, της άρτιας υλικοτεχνικής υποδομής,
της αντισταθμιστικής εκπαίδευσης για «τα παιδιά ενός κατώτερου θεού» Ένα
σχολείο που θα απορρίψει τις εξετάσεις και όχι τους μαθητές του. Θα απαλλάξει
την κοινωνία και την εκπαίδευση από τους παραλογισμούς του «φροντιστηρίου» και
των «ιδιαιτέρων» και την ιδιωτική εκπαίδευση μια που η μόρφωση αποτελεί
αναφαίρετο δικαίωμα και πρώτιστο κοινωνικό αγαθό.
Όλες οι αποφάσεις να περάσουν στην αρμοδιότητα
του συλλόγου διδασκόντων. Συμμετοχή όλων των φορέων της εκπαιδευτικής
κοινότητας στην λήψη των αποφάσεων Οι
διευθυντές και υποδιευθυντές να έχουν μόνο εκτελεστικές και συντονιστικές
αρμοδιότητες και να εκλέγονται αποκλειστικά από το
σύλλογο διδασκόντων.
Ένα
τέτοιο άριστο σχολείο και όχι των «αρίστων», μπορεί να οδηγεί απρόσκοπτα τα
παιδιά είτε απ’ ευθείας στην αγορά εργασίας είτε σε μια ενιαία, δημόσια
ποιοτική και δωρεάν πανεπιστημιακή εκπαίδευση με γενναία και επαρκή
χρηματοδότηση , υποδομές και φοιτητική μέριμνα με γερά και ενιαία πτυχία που θα
προάγει και θα ερευνά την κοινωνικά ωφέλιμη γνώση.
Σε
όσους και σε όποια φάση της ζωής τους το επιθυμούν, ή σε επαγγέλματα που δεν
απαιτείται πανεπιστημιακή εκπαίδευση να υπάρχει η επιλογή φοίτησης σε
υψηλού επιπέδου δημόσιες δωρεάν ενιαίες σχολές επαγγελματικής εκπαίδευσης
ενταγμένες στο δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα Με ανοικτή πάντοτε την δυνατότητα
αμφίδρομης κινητικότητας με τα ΑΕΙ.
Εννοείται
ότι μια τέτοια προοπτική προϋποθέτει, πρέπει να συνοδεύεται, να υπηρετείται και
να αλληλοτροφοδοτείται από ριζοσπαστικές κοινωνικές τομές και ανατροπές,
κατάργηση των μνημονίων, της επιτροπείας, του χρέους, της κυριαρχίας των
οικονομικών ελίτ, οικονομική ανάπτυξη σε όφελος του λαού, κοινωνικών
κατακτήσεων (πχ αξιοπρεπείς αμοιβές,
ανθρώπινες συνθήκες εργασίας, μείωση του χρόνου εργασίας για όλα τα επαγγέλματα,
χτύπημα της ανεργίας και της μετανάστευσης των παιδιών μας ).
Με χρονοδιάγραμμα αλλαγών και
μεταβατικών αιτημάτων που θα οδηγούν σ αυτό τον στόχο.
Κανείς μαθητής έξω από το σχολείο. Επέκταση της υποχρεωτικής εκπαίδευσης στα 12 χρόνια και
της προσχολικής στα δύο.
Διπλασιασμός των δαπανών για την παιδεία στα επίπεδα του 15% του Κ.Π. Στήριξη
του σχολείου με δαπάνες, δομές, κτηριακές υποδομές, εργαστήρια, γυμναστήρια,
αίθουσες καλλιτεχνικών μαθημάτων κ.ά. Στελέχωση του σχολείου με γραμματείς,
επιστάτες, φύλακες γιατρούς, ψυχολόγους κλπ
20 μαθητές στο τμήμα, 15 στις κατευθύνσεις και
10 στα εργαστήρια. ολιγομελή τμήματα στα ΕΠΑΛ
Λειτουργία με
ουσιαστικούς όρους της Ειδικής αγωγής, Πρόσθετης
Διδακτικής Στήριξης και της Ενισχυτικής Διδασκαλίας, σχολικών βιβλιοθηκών,
τμημάτων υποδοχής γα πρόσφυγες και μετανάστες σε όλα τα σχολεία, με διορισμούς μόνιμων εκπαιδευτικών.
·
Μαζικοί
διορισμοί εκπαιδευτικών- Να γίνουν ΤΩΡΑ χιλιάδες Μαζικοί Μόνιμοι ώστε να
καλυφθούν οι πραγματικές ανάγκες του δημόσιου σχολείου! Καμία απόλυση αναπληρωτών!
Διορισμός όλων των αναπληρωτών. Μόνιμη και σταθερή εργασία, Κατάργηση
κάθε μορφής ελαστικής εργασίας. Πλήρη εργασιακά, εκπαιδευτικά και ασφαλιστικά
δικαιώματα στους αναπληρωτές .
Τεχνική
εκπαίδευση
Θέσεις εργασίας για όλους τους
συναδέλφους με ουσιαστικές αλλαγές στην τεχνική εκπαίδευση ( ολιγομελή τμήματα,
εξοπλισμένα εργαστήρια, αναβαθμισμένα σε περιεχόμενο βιβλία.
·
Να καταργηθούν οι ΣΕΚ (όλων
των υπουργείων) και όλες οι ειδικότητες να ενταχθούν μέσα στις δομές της
Δημόσιας Τεχνικής – Επαγγελματικής Εκπαίδευσης.
· Να καταργηθεί η αναχρονιστική μαθητεία από το 4ομεταλυκειακό
έτος των ΕΠΑΛ και αντ΄ αυτής να υπάρχουν μαθήματα ειδίκευσης που δεν
περιέχονται στο ωρολόγιο πρόγραμμα της Β΄ και της Γ τάξης της ειδικότητας καθώς
και πρακτική άσκηση
· Να καταργηθούν τα ΙΕΚ και η μεταλυκειακή αρχική
κατάρτιση να ενταχθεί στις δομές της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, ως 4ο
και 5οετος μεταλυκειακών σπουδών.
Ουσιαστική στήριξη με αλλαγές
της τεχνικής-επαγγελματικής εκπαίδευσης, αξιοποίηση του εκπαιδευτικού
προσωπικού και των υποδομών της για να ενταχθεί στο ενιαίο 12χρονο σχολείο.
Μισθολογικά Εργασιακά Συνταξιοδοτικά –
ασφαλιστικά δικαιώματα των εκπαιδευτικών
Όχι σε μισθολόγιο -
φτωχολόγιο. Πραγματικές αυξήσεις στους
μισθούς και τις συντάξεις ώστε να ζούμε με αξιοπρέπεια από το μισθό μας.
Ανάκληση όλων των μειώσεων των μισθών και αναπλήρωση των μισθών στα επίπεδα του
2009. Διπλασιασμό του μισθού του πρωτοδιόριστου. Επαναφορά του 13ου
και 14ου μισθού.
Καθιέρωση γνήσιων Συλλογικών και Κλαδικών Συμβάσεων Εργασίας εφ’ όλης της
ύλης στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα
Να καταργηθούν όλοι οι
σχετικοί νόμοι και όλο το αυταρχικό – αντιδραστικό θεσμικό πλαίσιο της
αξιολόγησης. Ακώλυτη μισθολογική και
βαθμολογική προαγωγή για όλους τους εργαζομένους. Παιδαγωγική ελευθερία και
δημοκρατία στο σχολείο. Ετήσια ,ουσιαστική
,δημοκρατική επιμόρφωση όλων των εκπαιδευτικών με απαλλαγή από τα διδακτικά
καθήκοντα σε σχολές επιμόρφωσης σε συνεργασία με τα ΑΕΙ .
Επαναφορά του διδακτικού
ωραρίου στα προ του 2013 επίπεδα για όλους.
Οργανικές θέσεις για όλους.
Κριτήρια, μόρια και διαφάνεια σε όλες τις υπηρεσιακές μεταβολές. Τα πάντα στη δημοσιότητα!
Όχι στην
κινητικότητα που οδηγεί σε καθεστώς διαθεσιμότητας – απολύσεων και ελαστικές
σχέσεις εργασίας.
Θεμελίωση του συνταξιοδοτικού δικαιώματος στα 25 χρόνια υπηρεσίας για
όλους και χωρίς όριο ηλικίας. Πλήρης
σύνταξη στα 30 χρόνια. Σύνταξη ίση με το 80% του ύψους του τελευταίου μισθού.
Αυξήσεις στις συντάξιμες αποδοχές με το υπολογισμό τους στο ύψος του σημερινού
βασικού. Να σταματήσει η διάλυση της επικουρικής ασφάλισης και της μείωσης του
εφάπαξ. Όχι στο νέο σφαγιαστικό ασφαληστικό νόμο που μας κρατάει στη δουλειά μέχρι τα βαθειά γεράματα
και περικόπτει θέσεις για τους νέους εκπαιδευτικούς Να σταματήσει η διάλυση της δημόσιας υγείας. Σύστημα υγείας, ασφάλισης
και σύνταξης αποκλειστικά Δημόσιο.
Καλούμε τους συναδέλφους σε ετοιμότητα και σε
μαζική συμμετοχή στην Γενική
Συνέλευση της Τετάρτης 15 Ιούνη στο 1ο Λύκειο Συκεών για για να
οργανώσουμε τις δράσεις μας και να δώσουμε ηχηρή απάντηση στις
αντιδραστικές αναδιαρθρώσεις στην
Εκπαίδευση που καταστρέφουν τις ζωές μας και διαλύουν το δημόσιο σχολείο.
Καλούμε
το ΔΣ της ΟΛΜΕ να σταθεί επιτέλους στο
ύψος των κρίσιμων περιστάσεων, να προχωρήσει σε ΓΣ προέδρων με εισήγηση
αγωνιστικής απάντησης από το σύνολο του κλάδου.
Για το ΔΣ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ
ΛΑΘΗΡΑΣ ΣΠΑΝΟΥΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ