Ads 468x60px

Featured Posts

Κυριακή 21 Ιουνίου 2026

Ανασύνθεση του Δ.Σ. της Γ΄ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

 


Γ΄ΕΛΜΕ  ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ                              Θεσσαλονίκη 22-6- 2026

Πρ. Κορομηλά 51

τηλ. Επικοινωνίας 6975851857                                 

e-mail: gelmeth3@gmail.com

http://3elmethess.blogspot.gr/ 

                                                                               ΠΡΟΣ

  • Σχολεία Γ΄ ΕΛΜΕ-Θ

  • Δ.Σ. της ΟΛΜΕ

  • Ε.Ε. της Ε.Δ.Ο.Θ. (Ν/Τ ΑΔΕΔΥ)

  • ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π/ΘΜΙΑΣ-Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Κ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ 

  • ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ- Δ/ΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚ/ΣΗΣ ΑΝ.- ΔΥΤ. ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ

  • ΑΠ


    ΥΣΔΕ - ΠΥΣΔΕ
      


Ανασύνθεση του Δ.Σ. της Γ΄ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

Η πρόεδρος του Δ.Σ. της Γ΄ΕΛΜΕ-Θ Γιάννα Λαθήρα συνταξιοδοτείται και αποχωρεί από την υπηρεσία. Λόγω της συνταξιοδότησης της, παραιτήθηκε από το Δ.Σ. στη σημερινή συνεδρίασή του και αντικαταστάθηκε από τον Ορέστη Αλεξίου, από το ψηφοδέλτιο της Ενωτικής Αγωνιστικής Πρωτοβουλίας (Παρεμβάσεις). Μετά την αντικατάσταση της, σύμφωνα με το καταστατικό του σωματείου (άρθρο 18, παρ3.) το Δ.Σ. προχώρησε σε γενική ανασύνθεση από την οποία προέκυψε η συγκρότηση του σε σώμα ως εξής:


 ΠΡΟΕΔΡΟΣΔημήτρης Καπέτης (τηλ. 6975851857,  e-mail : dimitriskapetis@gmail.com )

ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ:  Ευδοξία Θεοδωρίδου ( τηλ.6981325650e-mail: eudoxia4343@gmail.com )

ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ: Αλίκη Πεντεδέκα ( τηλ. 6979937881, e-mail:  alikipent@gmail.com


ΤΑΜΙΑΣΜιχάλης Λεγάκης ( τηλ. 694469531,  e-mail: michael.legakis@gmail.com)

ΕΙΔΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ: Γιώργος Χρηστάκης ( τηλ.  6993000953, e-mail:  christakis.g.p@gmail.com )

 ΜΕΛΗ Σπυριδούλα Κωτούλα ( τηλ. 6938967678, e-mail : spkotoula@gmail.com )

    Ορέστης  Αλεξίου (τηλ.6943072322 , e-mail : opstant84@gmail.com 

   Για το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ


   Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΚΑΠΕΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ                          ΠΕΝΤΕΔΕΚΑ ΑΛΙΚΗ


Παρασκευή 19 Ιουνίου 2026

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΗΝΥΣΗ ΓΙΑ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΗ ΔΥΣΦΗΜΙΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΗΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΡΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΤΟΥ 144ΟΥ ΔΣ ΣΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΓΙΑ ΟΜΟΦΩΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

 

Γ΄ΕΛΜΕ- ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ                                                         Θεσσαλονίκη, 18/6/2026 

Πρ. Κορομηλά 51 τηλ. 6978300483                                  

e-mail: gelmeth3@gmail.com

http://3elmethess.blogspot.gr/ 

fb  : Γ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης


 

·       ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΡΕΠΠΑ ΝΤΙΝΑ.

·       ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΤΩΡΑ Η ΜΗΝΥΣΗ!

·       Η ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΚΑΙ Η ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ

ΔΕΝ ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ.

 

Σε μήνυση από τις 18 Μαΐου, (η οποία γνωστοποιήθηκε τώρα), κατά της προέδρου του ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. «Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ», Ρέππα Ντίνας, για συκοφαντική δυσφήμιση, προχώρησε η πρώην αναπληρώτρια διευθύντρια του 144ου ΔΣ Αθήνας, Κεφαλληνού Νίκη, για την ομόφωνη καταγγελία που έχει εκδώσει το ΔΣ του ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. «Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ», (μετά από την καταγγελία των εκπαιδευτικών του 144ου ΔΣ) με τίτλο: «Ομόφωνη καταγγελία για τις παράνομες και παράτυπες ενέργειες στο 144ο ΔΣ Αθήνας/Κάτω τα χέρια από τις/τους απεργούς εκπαιδευτικούς του 144ου ΔΣ».

Η καταγγελία εναντίον της αφορούσε την παραβίαση της απόφασης του συλλόγου διδασκόντων στην αξιολόγηση της σχολικής μονάδας. Η αναπληρώτρια διευθύντρια άλλαξε στην πλατφόρμα του ΙΕΠ τις συντονίστριες που ο σύλλογος διδασκόντων είχε ορίσει για να αναρτήσουν την απεργία αποχή, παραποιώντας το πρακτικό του. Αξίζει να σημειωθεί ότι στις 27 Μαΐου εκδόθηκε και η απόφαση της διενεργηθείσας προανακριτικής έρευνας της υπηρεσίας ότι οι επισημειώσεις και ο τρόπος που αναγράφονται πάνω στο συγκεκριμένο πρακτικό είναι παράτυπες(«Μεγάλη νίκη η δικαίωση του συλλόγου διδασκόντων του 144ου ΔΣ, η αποκατάσταση των συλλογικών του αποφάσεων για την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας ενάντια στην παραβίαση τους!»)

Είναι φανερή η πολιτική επιδίωξη της μήνυσης κατά του σωματείου μας και της προέδρου του. Θέλουν να φιμώσουν ένα από τα σωματεία που δε δειλιάζει να υπερασπίσει μαχητικά τα δικαιώματα εκπαιδευτικών και μαθητ(ρι)ων, το δημόσιο σχολείο, τη δημοκρατία και τις ελευθερίες απέναντι στις αυθαιρεσίες κυβέρνησης, κράτους και διοικητικού μηχανισμού επιβολής τους και τα στελέχη τους. Που αρνείται να γίνει σωματείο «οικόσιτο της διοίκησης» και αντίθετα υπερασπίζεται με αποφασιστικότητα τις συλλογικές αποφάσεις και τα δικαιώματα. Η μήνυση επιδιώκει την ποινικοποίηση της συνδικαλιστικής δράσης, της ελεύθερης διακίνησης των θέσεων και αποφάσεων του συλλόγου και του κλάδου, του δικαιώματος ενημέρωσης των συναδέλφων. Στόχος να κατισχύσει η σιωπή νεκροταφείου πρώτα και κύρια μέσα στα σχολεία, στο εκπαιδευτικό κίνημα και στα συνδικάτα, να σιωπούν απέναντι στις αυθαιρεσίες της διοίκησης και των στελεχών της ειδικά για το ζήτημα της αξιολόγησης, ώστε να υπηρετείται απρόσκοπτα η κυβερνητική πολιτική, να γίνονται αυθαιρεσίες στα σχολεία από τα στελέχη της διοίκησης και κανείς να μη μιλά, να μην καταγγέλλει, να μην αποκαλύπτει, από τον φόβο νομικών περιπετειών.

Η μήνυση της πρώην αναπληρώτριας διευθύντριας του 144ου στοχοποιεί τον «Αριστοτέλη» και τις αποφάσεις του στον αγώνα για την εργασιακή αξιοπρέπεια των εκπαιδευτικών και τα μορφωτικά δικαιώματα στο δημόσιο σχολείο, μαζί με άλλα πρωτοβάθμια σωματεία, καθώς και την πρόεδρό του Ρέππα Ντίνα, που εκπροσωπεί μαζί με όλα τα μέλη του σωματείου τις συλλογικές αποφάσεις του.

Η συγκεκριμένη δίωξη αφορά όλο το εκπαιδευτικό κίνημα, τις/τους χιλιάδες νεοδιόριστες/στους που απεργούν και δέχονται πειθαρχικά, που αντιστέκονται στην κατηγοριοποίηση και την αξιολόγηση της


σχολικής μονάδας, τις/τους χιλιάδες συναδέλφισσες/ους που διώκονται γιατί υπερασπίζονται το μορφωτικό δικαίωμα της πληττόμενης κοινωνικής πλειοψηφίας, κάτω από το καθεστώς του αυταρχισμού, των απειλών, των εκβιασμών και των διώξεων.

Δεν είναι άλλωστε, τυχαίο ότι η μήνυση αυτή γίνεται σε μια περίοδο κατά την οποία σε όλη τη χώρα πολλαπλασιάζονται οι συνδικαλιστικές διώξεις σε βάρος εκπαιδευτικών: πειθαρχικά, καθαιρέσεις, δικαστικές διώξεις. Και ολοένα και περισσότερες μηνύσεις - αγωγές. Αυτή την περίοδο έχουν γίνει μηνύσεις – πειθαρχικές διώξεις – αναφορές απέναντι στους ΣΕΠΕ Ζακύνθου και στην πρόεδρό του, Έφης Λάζου, Αθηνά και στο προεδρείο του, Αμαρουσίου και στο ΔΣ του, Νέας Σμύρνης, στην ΕΛΜΕ Φθιώτιδας, Β΄ Έβρου, ΕΛΜΕ Πειραιά, Ε’ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης, ενώ η ΕΛΜΕ Κέρκυρας δικαιώθηκε στο εφετείο ύστερα από δικαστική μάχη απέναντι σε μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση που είχε δεχθεί από στέλεχος εκπαίδευσης. Η μήνυση της πρώην αναπληρώτριας διευθύντριας του 144ου ΔΣ Αθήνας, έρχεται να προστεθεί σε αυτόν τον πρωτοφανή κατάλογο συνδικαλιστικών και πολιτικών διώξεων.

Είναι γελασμένοι! Δεν θα επιτρέψουμε την εξόντωση και τη φίμωση του συλλόγου ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. «Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ»,, της Ρέππα Ντίνας και των κάθε φορά εκπροσώπων του, ιδιαίτερα σήμερα που το εκπαιδευτικό κίνημα δέχεται τέτοια σφοδρή επίθεση και τα μαχόμενα σωματεία είναι η ατμομηχανή της αντίστασής του!

Καμία και κανένας μόνος/η!

Δηλώνουμε ξεκάθαρα ότι δε θα υποχωρήσουμε και δε θα σιωπήσουμε.

Ο αποφασιστικός, ανυποχώρητος, μαζικός, συλλογικός αγώνας είναι η ασπίδα προστασίας των σωματείων, των μαζικών συλλογικών διαδικασιών τους, των συνδικαλιστικών ελευθεριών και των δημοκρατικών δικαιωμάτων στον χώρο της εκπαίδευσης και σε κάθε χώρο δουλειάς.

Η συνδικαλιστική δράση, οι ανακοινώσεις των σωματείων και η δημόσια έκφραση τους δεν ποινικοποιούνται.

Καλούμε:

-  τους Συλλόγους Εκπ/κών ΠΕ και τις ΕΛΜΕ, τη ΔΟΕ, την ΟΛΜΕ την ΑΔΕΔΥ, τα συνδικάτα σε δημόσιο κι ιδιωτικό τομέα, να εκδώσουν ψηφίσματα στήριξης στο σωματείο του Αριστοτέλη και την πρόεδρό του.

-  σε συγκέντρωση αλληλεγγύης την ημέρα της εκδίκασης της υπόθεσης.

-τους συναδέλφους-ισσες να στηρίξουν με υπογραφές αλληλεγγύης. Επισυνάπτουμε το κείμενο υπογραφών του ΣΕΠΕ «Αριστοτέλης» . Μπορούμε να υπογράψουμε και στην ηλεκτρονική φόρμα που έχει φτιάξει ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ , με Ονοματεπώνυμο και ιδιότητα (κατ επιλογή, ειδκότητα, σχολείο, συνδικαλ. ιδιότητα κλπ.) ΕΔΩ:https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScq_dlN2sU2AtAxVZuqQI2tLtwaZkYZCHsgi0jXW73Trvp YuQ/viewform?fbzx=2186437322365712144

Όλοι μαζί θα νικήσουμε τον καθεστωτικό αυταρχισμό του Υπουργείου Παιδείας, τον αντιπαιδαγωγικό κατήφορο όσων τρομοκρατούν και εκφοβίζουν τους εκπαιδευτικούς, τους συκοφάντες κι όσους αυτήν την περίοδο κάνουν το λαγό για να συνεχιστεί ο δρόμος των πειθαρχικών διώξεων για συνδικαλιστική δράση, να φιμωθούν και να παροπλιστούν τα σωματεία μας.

ΔΕΝ ΥΠΟΤΑΣΣΟΜΑΣΤΕ - ΔΕΝ ΕΚΒΙΑΖΟΜΑΣΤΕ - ΔΕΝ ΥΠΟΧΩΡΟΥΜΕ ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΑ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΝΙΚΗ!

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ ΤΗΣ Γ΄ΕΛΜΕ-Θ

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                 Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΓΙΑΝΝΑ ΛΑΘΗΡΑ                                                               ΑΛΙΚΗ ΠΕΝΤΕΔΕΚΑ




Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026

3 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΗΣ ΠΥΛΟΥ: ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 19 ΙΟΥΝΗ, 19.00μμ Άγαλμα Βενιζέλου

 Γ΄ΕΛΜΕ- ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ                                                                                 Θεσσαλονίκη, 17/6/2026 

Πρ. Κορομηλά 51 τηλ. 6978300483                                  

e-mail: gelmeth3@gmail.com

http://3elmethess.blogspot.gr/ 

fb  : Γ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

3 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΗΣ ΠΥΛΟΥ

ΝΑ ΜΗ ΣΥΓΚΑΛΥΦΘΕΙ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΗΣ ΠΥΛΟΥ

ΟΧΙ ΣΤΟ ΝΕΟ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟ ΣΥΜΦΩΝΟ


                           ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 19  ΙΟΥΝΗ, 19.00μμ Άγαλμα Βενιζέλου

Στις 14 Ιουνίου 2023, 600 και πλέον πρόσφυγες δολοφονήθηκαν από την ελληνική κυβέρνηση, τους κρατικούς μηχανισμούς, έχοντας ως ηθικό αυτουργό την ίδια την Ευρωπαϊκή Ένωση. Είναι ένα από τα μεγαλύτερα εγκλήματα τα τελευταία 15 χρόνια στα οποία 25.500 άνθρωποι έχουν χάσει τη ζωή τους στη Μεσόγειο. Έγκλημα ουσιαστικά προμελετημένο αφού το Λιμενικό και η Frontex, για 15 ώρες δεν έκαναν καμία κίνηση διάσωσης των προσφύγων, προκάλεσαν οι ίδιοι τη βύθισή του.


Η κυβέρνηση υπό τις οδηγίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης τις μέρες της επετείου αυτού του εγκλήματος φέρνει στη Βουλή το εφαρμοστικό νομοσχέδιο του Συμφώνου Μετανάστευσης και Ασύλου της Ε.Ε. Το νομοσχέδιο αυτό είναι ένα ακόμη σκληρό αντιμεταναστευτικό, αντιπροσφυγικό νομοσχέδιο της κυβέρνησης Οι διεμβολισμοί των βαρκών των προσφύγων θα συνοδεύονται πια με τις μαζικές απορρίψεις ακόμα και της εξέτασης αιτήματος ασύλου, καθώς και με τα περίφημα Κέντρα Επιστροφής, χώρους εκτός Ελλάδας, όπου θα στοιβάζονται για απροσδιόριστο χρονικό διάστημα πρόσφυγες χωρίς κανένα στοιχειώδες ανθρώπινο δικαίωμα.

Η Γ΄ΕΛΜΕ-Θες\νίκης  συμμετέχει στη συγκέντρωση στο Άγαλμα Βενιζέλου  την Παρασκευή 19 Ιουνίου στις 7.00μμ, όπου καλούν συλλογικότητες υπεράσπισης των μεταναστών και των προσφύγων και απαιτεί:

  • Να μη συγκαλυφθεί από την κυβέρνηση, το Λιμενικό, τη Frontex αυτό το έγκλημα. Να οδηγηθούν στη φυλακή οι φυσικοί και ηθικοί αυτουργοί της δολοφονίας 600 και πλέον προσφύγων. 

  • Να καταργηθεί το ρατσιστικό Σύμφωνο Μετανάστευσης και Ασύλου της ΕΕ. Να μπει τέλος στις δολοφονικές πολιτικές της ρατσιστικής ΕΕ φρούριο που πνίγει τους πρόσφυγες. Για να μην υπάρξουν άλλα θύματα της αντιμεταναστευτικής και αντιπροσφυγικής πολιτικής της κυβέρνησης και της Ε.Ε. 

  • Να μην περάσει το νέο αντιπροσφυγικό νομοσχέδιο και να καταργηθούν όλα τα προηγούμενα. 

  • Καμιά εμπλοκή καμιά συμμετοχή της χώρας στους ιμπεριαλιστικούς πολέμους ΗΠΑ/ΝΑΤΟ /Ε.Ε . 

  • Καμιά συνεργασία με το κράτος τρομοκράτη Ισραήλ .Λευτεριά στην Παλαιστίνη 

 ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ ΤΗΣ Γ΄ΕΛΜΕ-Θ

             Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                               Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

                              ΓΙΑΝΝΑ ΛΑΘΗΡΑ                                            ΑΛΙΚΗ ΠΕΝΤΕΔΕΚΑ


 




Δευτέρα 15 Ιουνίου 2026

ΒΡΑΔΙΑ ΜΟΥΣΙΚΩΝ..ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΩΝ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ, 25 ΙΟΥΝΙΟΥ, 8μμ στην αυλή του 2ου Γυμνασίου ΣΥΚΕΏΝ

 Γ΄ΕΛΜΕ- ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ                                                                   Θεσσαλονίκη, 16/6/2026 

Πρ. Κορομηλά 51 τηλ. 6978300483                                  

e-mail: gelmeth3@gmail.com

http://3elmethess.blogspot.gr/ 

fb  : Γ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης


                          ΒΡΑΔΙΑ ΜΟΥΣΙΚΩΝ..ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΩΝ

                      ΠΕΜΠΤΗ, 25 ΙΟΥΝΙΟΥ, 8μμ

                          στην αυλή του 2ου Γυμνασίου ΣΥΚΕΏΝ 



Αγαπητοί συνάδελφοι, αγαπητές συναδέλφισσες

Η Γ΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης, κλείνοντας μια ιδιαίτερα δύσκολη σχολική χρονιά για όλους και όλες μας, αποχαιρετά τις σχολικές αίθουσες και υποδέχεται το καλοκαίρι με μια μουσική βραδιά συνάντησης, μνήμης και χαράς.

Ταυτόχρονα, αποχαιρετούμε δεκάδες συναδέλφους και συναδέλφισσες που ολοκληρώνουν τη διαδρομή τους στη δημόσια εκπαίδευση και ανοίγουν έναν νέο κύκλο ζωής. Ανάμεσά τους και την πρόεδρο της Γ΄ ΕΛΜΕ, που μετά από πολλά χρόνια προσφοράς στο σχολείο και στο σωματείο μας περνά πλέον στη συνταξιοδότηση.

Χρόνια γεμάτα μαθητές και μαθήτριες, αγωνίες και χαρές, δημιουργία, συναδελφικότητα και συλλογικούς αγώνες για το δημόσιο σχολείο αφήνουν το αποτύπωμά τους και μας ενώνουν σε μια κοινή διαδρομή που δεν τελειώνει με την αποχώρηση από την τάξη.

Σας καλούμε όλες και όλους την Πέμπτη 25 Ιουνίου, στις 8:00 μ.μ., στην αυλή του 2ου Γυμνασίου Συκεών, (Επταπυργίου 152) στη μουσική βραδιά της Γ΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης, για να ανταμώσουμε, να τραγουδήσουμε, να μοιραστούμε στιγμές και αναμνήσεις, να τιμήσουμε τους συναδέλφους και τις συναδέλφισσες που αποχωρούν από την ενεργό υπηρεσία, αλλά και να γιορτάσουμε τη συλλογική μας πορεία ως εκπαιδευτικοί και μέλη του σωματείου μας.

Τη βραδιά θα πλαισιώσουν τα μουσικά σχήματα συναδέλφων/ισσών «Τα Πάντα Ρει» και «Complet d’ Aman», καθώς και ο Στέφανος Μπουντουλούλης, τους οποίους ευχαριστούμε θερμά για τη συμμετοχή και τη στήριξή τους.

Συνεχίζουμε να πορευόμαστε ως ένα πρωτοπόρο, δυναμικό και διεκδικητικό σωματείο, με ήθος, αξιοπρέπεια, αλληλεγγύη και αγωνιστικότητα, αντλώντας δύναμη τόσο από όσους παραδίδουν τη σκυτάλη όσο και από όσους συνεχίζουν καθημερινά τον αγώνα για το δημόσιο σχολείο και τα δικαιώματα εκπαιδευτικών και μαθητών.

 Σας περιμένουμε!


Το Δ.Σ. της Γ΄ΕΛΜΕ-Θ


 

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - rss

Πρόσφατα άρθρα του ΑLFAVITA.GR