Γ΄ΕΛΜΕ- Θ Θεσσαλονίκη 2/2/2022
Πρ. Κορομηλά 51 τηλ. 6978300483
e-mail: gelmeth3@gmail.com
http://3elmethess.blogspot.gr/
fb : Γ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης
ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΕΙΛΕΣ ΥΠΑΙΘ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΩΤΟΦΑΝΕΙΣ ΑΥΘΑΙΡΕΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΥΠΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑΣ ΤΟΥ 2ΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΥΚΕΩΝ.
Από τη Δευτέρα, 10/1, οι μαθητές προχώρησαν σε πολλές δεκάδες καταλήψεις σε σχολεία πανελλαδικά ,που πυροδοτήθηκαν από το μη ασφαλές άνοιγμα των σχολείων και τη συνεχιζόμενη αντιεκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης , όπως αποτυπώθηκε και στα αιτήματα των περισσότερων μαθητικών κινητοποιήσεων ( μείωση των μαθητών στο τμήμα, προσλήψεις προσωπικού, κατάργηση των ταξικών εξεταστικών πλεγμάτων( διαγωνισμός ελληνικής pisa, ελάχιστη βάση εισαγωγής, τράπεζα θεμάτων κ.α.)
ΥΠΑΙΘ και διοίκηση με περισσή σπουδή και περισσή υποκρισία, αντί να ικανοποιήσουν τα αιτήματα του εκπαιδευτικού κινήματος, μαθητών και εκπαιδευτικών για μέτρα ασφαλούς λειτουργίας των σχολείων και διασφάλισης των μορφωτικών δικαιωμάτων, κάλεσαν εκπαιδευτικούς και μαθητές σε τηλεκπαίδευση μέσω webex, από την οποία εξαιρούνται όσοι μαθητές συμμετέχουν στις καταλήψεις και οι οποίοι ταυτόχρονα τιμωρούνται με απουσίες!!! Με τις διατάξεις για εξ αποστάσεως «εκπαίδευση» στα υπό κατάληψη σχολεία, όχι μόνο προχωρά σε ωμό εκβιασμό μαθητών και εκπαιδευτικών, αλλά επιδιώκει να χτυπήσει ,«σπάσει» τις καταλήψεις των μαθητών , χρησιμοποιώντας τους εκπαιδευτικούς σα μηχανισμό καταστολής και υπονόμευσης των μαθητικών καταλήψεων και αγώνων.
Οι εκπαιδευτικοί έχουμε δικαίωμα και παιδαγωγικά ύψιστη υποχρέωση να μη μετατραπούμε σε on – line χωροφύλακες των μαθητών τους, ιδιαίτερα σε μια περίοδο που αντιμετωπίζουμε τον απροκάλυπτο αυταρχισμό του υπουργείου. Πόσο πιο προσβλητικό να ζητά το υπουργείο από τους εκπαιδευτικούς να συμβάλουν στην καταστολή των μαθητικών αγώνων! Ποια παιδαγωγική σχέση μπορεί να οικοδομηθεί σε τέτοια βάση; Ποια σχέση αλληλοσεβασμού και αλληλεγγύης; Κατά τα άλλα μας εγκαλούν με τους δείκτες για την αξιολόγηση να απολογηθούμε για τη σχέση μαθητών-εκπαιδευτικών! Η υποκρισία τους δεν έχει όρια!.
Ο κλάδος μας, υπερασπιζόμενος τον παιδαγωγικό του ρόλο με διαδοχικές αποφάσεις της Ομοσπονδίας έχει εξαγγείλει απεργία – αποχή από την τηλεκπαίδευση στα υπό κατάληψη σχολεία (απόφαση 29/9, Συνέλευση Προέδρων 25/9, 16/10, 16/1, 17/1).
Στην ΕΛΜΕ μας είχαμε καταλήψεις σε επτά σχολεία και αρκετοί εκπαιδευτικοί συντασσόμενοι με τις συλλογικές αποφάσεις, δήλωσαν απεργία- αποχή από την τηλεκπαιδευση, αρνούμενοι να χρησιμοποιηθούν ως μηχανισμός καταστολής των αγώνων των μαθητών μας.
Από την πρώτη στιγμή ΥΠΑΙΘ και διοίκηση προκειμένου να ανακόψει το κύμα των καταλήψεων και να τις «ακυρώσει» επιδόθηκαν σε συνεχείς αυθαίρετες και παράτυπες πιέσεις, εκβιασμούς ακόμα και απειλές προς τους εκπαιδευτικούς.
Εκεί όμως που ξεπεράστηκε κάθε όριο αυθαιρεσίας και αντισυναδελφικής συμπεριφοράς ήταν η περίπτωση της διευθύντριας του 2ου Γυμνασίου Συκών, Αξαοπούλου Χ.
Οι μαθητές\τριες του 2ου Γυμνασίου Συκεών προχώρησαν σε κατάληψη του σχολείου, την Πέμπτη 13-1 και την Παρασκευή 14-1-2022.
Η διευθύντρια από το πρωί της Πέμπτης απαιτούσε τόσο από μαθητές όσο και από εκπαιδευτικούς να φύγουν από το σχολείο και να πάνε στο σπίτι τους για να κάνουν τηλεκπαίδευση .
Αρκετοί εκπαιδευτικοί δήλωσαν πως η θέση τους είναι στο σχολείο , το χώρο εργασίας τους και όχι στο σπίτι, πως δεν είναι υποχρεωμένοι να διαθέτουν ή και να χρησιμοποιούν δικό τους εξοπλισμό, σύνδεση και το χώρο κατοικίας τους, πως ήθελαν να ενημερωθούν για τα αιτήματα των μαθητών. Και παρέμειναν στο χώρο του σχολείου δηλώνοντας συμμετοχή στην απεργία- αποχή της ΟΛΜΕ .
Αυτούς τους συναδέλφους, που δήλωσαν συμμετοχή στην απεργία-αποχή της ΟΛΜΕ και βρίσκονταν στο χώρο εργασίας τους η διευθύντρια, Αξαοπούλου Χ., τους δήλωσε ως απεργούς στο myschool!, χωρίς να υπάρχει απεργία, χωρίς καμία πρόβλεψη από την κείμενη νομοθεσία, χωρίς να έχει κανένα τέτοιο δικαίωμα ,με μόνη πρόφαση προφορικές οδηγίες και άνωθεν εντολές !
Προχώρησε μάλιστα στο πρωτοφανές: υποχρέωσε με απόλυτα αυθαίρετο τρόπο τους μαθητές και καθηγητές σε τηλεκπαίδευση ακόμα και όταν έληξε η κατάληψη!, όπως διατείνονταν. Όχι μόνο αγνόησε επιδεικτικά την απαίτηση συναδέλφων να καλέσει μαθητές και εκπαιδευτικούς στο σχολείο για να γίνει δια ζώσης το μάθημα, εφόσον δεν υπήρχε κατάληψη, αλλά επέμενε να κάνουν οι καθηγητές του σχολείου τηλεκπαίδευση!
Καταγγέλλουμε τη διευθύντρια του 2ου Γυμνασίου Συκεών, Αξαοπούλου Χ. για τις πρωτοφανείς, παράτυπες και αυθαίρετες πράξεις της ,που ελέγχονται διοικητικά και νομικά, και την αντισυναδελφική συμπεριφορά της ,που δυναμιτίζει ακόμα περισσότερο το τεταμένο κλίμα στα Δημόσια Σχολεία.
Παρ’ όλες τις παρεμβάσεις του ΔΣ της Γ΄ΕΛΜΕ-Θ, το οποίο εξάντλησε κάθε περιθώριο συνεννόησης, καθώς και της ΟΛΜΕ , η διευθύντρια εμμένει στη στάση της και στέκεται απέναντι στους συναδέλφους και τον κλάδο. Θεωρούμε πως με τις ενέργειες της θέτει τον εαυτό της εκτός του κλάδου και του σωματείου.
Απαιτούμε την άμεση αναίρεση της αυθαίρετης και παράτυπης ενέργειας της διευθύντριας του σχολείου.
Δε θα επιτρέψουμε να κυριαρχήσει η αυθαιρεσία σε βάρος των δικαιωμάτων μας. Στεκόμαστε αμέριστα στο πλευρό των συναδέλφων και τους στηρίζουμε με κάθε τρόπο (συνδικαλιστικά \ νομικά).
Καλούμε τη ΔΔΕ Δυτικής Θες\νίκης να μην προβεί σε αυθαίρετες και παράτυπες- παράνομες ενέργειες και επιφυλασσόμαστε παντός νομίμου δικαιώματός μας.
ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΟΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΜΑΣ ΡΟΛΟ
ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΕΣ ΜΑΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ
ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΓΙΑΝΝΑ ΛΑΘΗΡΑ ΝΙΚΟΣ ΠΑΛΑΝΤΖΑΣ