Ads 468x60px

Πέμπτη 30 Μαρτίου 2023

Ο ΠΡΩΤΟΣ ΓΥΡΟΣ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΔΕΝ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕ!

 


Γ΄ΕΛΜΕ- ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ                                                                 Θεσσαλονίκη 26/3/2023

Πρ. Κορομηλά 51 τηλ. 6978300483                                 

e-mail: gelmeth3@gmail.com

http://3elmethess.blogspot.gr/ 

fb  : Γ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

 

Ο ΠΡΩΤΟΣ ΓΥΡΟΣ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΔΕΝ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕ!

 

ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΑ ! ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΑΜΕ!

ΔΕΝ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΕΣ!

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΤΟΜΙΚΗ ΥΠΟΘΕΣΗ ΚΑΝΕΝΟΣ, ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ

 

Ο πρώτος γύρος, όπως καθορίστηκε από το ΥΠΑΙΘ, δια υπογραφής Κόπτση, ότι μέχρι 20/3 στην Θεσσαλονίκη και στην Κ. Μακεδονία θα είχαν ολοκληρώσει την αξιολόγηση των νεοδιόριστων, μπαίνοντας στις τάξεις, έληξε άδοξα για τους εμπνευστές του. Η ΕΛΜΕ με βάση τις αποφάσεις του κλάδου, με ισχυρό το όπλο της απεργίας αποχής, τις στάσεις εργασίας , τις κοινές παρεμβάσεις νεοδιόριστων, συναδέλφων και των ΕΛΜΕ, σταμάτησε την επιχείρηση υλοποίησης της ατομικής αξιολόγησης.  Οι αξιολογητές δεν μπόρεσαν να ξεκινήσουν την αξιολόγηση στην ΕΛΜΕ ,όπου το επιχείρησαν: σε σχολεία του κέντρου, της Νεάπολης, της Πολίχνης . Η αγωνιστική  στάση του κλάδου στέλνει ισχυρά μηνύματα  στην κυβέρνηση, το ΥΠΑΙΘ, τους Διευθυντές Εκπαίδευσης και τους αξιολογητές, ότι η κατηγοριοποίηση εκπαιδευτικών και σχολείων δεν θα περάσει!

Γι’  αυτό το  ΥΠΑΙΘ εντείνει τώρα τις προσπάθειές του, αναμένοντας οι σύμβουλοι- αξιολογητές να αντιστρέψουν την στάσιμη κατάσταση στο προχώρημα της αξιολόγησης που τους έχουν επιβάλει οι νεοδιόριστοι, οι εκπαιδευτικοί και οι ΕΛΜΕ.

Καθώς βαδίζουμε σε μια κρίσιμη εβδομάδα πριν το κλείσιμο των σχολείων για τις γιορτές του Πάσχα, αποκτά μεγάλη σημασία να σταματήσουμε συλλογικά και αποφασιστικά κάθε απόπειρα αξιολογικής διαδικασίας.

ΥΠΑΙΘ, διοίκηση, αξιολογητές  επιδιώκουν να παρουσιάζουν την αξιολόγηση ως ατομική υπόθεση του καθένα και ο νεοδιόριστος να βρεθεί μόνος απέναντι στον αξιολογητή. Επιδιώκουν προσυνεννοήσεις, ακόμα και παρακολούθηση διδασκαλιών εν κρυπτώ, χωρίς την ενημέρωση των συλλόγων διδασκόντων και του σωματείου. Και ας ξέρουν πολύ καλά πως   η αξιολόγηση είναι υπόθεση όλων των συναδέλφων, όλου του κλάδου που με ομόφωνες αποφάσεις του , με μαζική συμμετοχή στην Απεργία- Αποχή, με τις στάσεις εργασίας και το σύνολο των κινητοποιήσεων του,  την  αντιπαλεύει στην Πράξη και στο Τώρα , καθώς στρέφεται εν τέλει,  στην άρση της μονιμότητας για όλους! και με όλο το αξιολογικό πλέγμα θα διαλύσει το δημόσιο σχολείο, τις εργασιακές μας σχέσεις και τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας.

Οι σύμβουλοι,   αντί να αντιδρούν στην κατάργηση κάθε εκπαιδευτικού και παιδαγωγικού τους ρόλου, αποδέχονται και δεν αρνούνται το ρόλο του αξιολογητή και τη μετατροπή τους σε ιμάντα του ΥΠΑΙΘ, για να προωθηθούν τα αντιεκπαιδευτικά σχέδια σε βάρος του δημόσιου σχολείου και των εκπαιδευτικών, βρίσκονται σε εντεταλμένη υπηρεσία, με κάποιες εξαιρέσεις ανάμεσά τους.

Εφαρμόζουν απαράδεκτες εν κρυπτώ διαδικασίες (τηλέφωνα ακόμη και Σαββατοκύριακα, συναντήσεις εκτός ωραρίου εργασίας και εκτός σχολείων, τηλεσυσκέψεις, καλούν τάχα για γνωριμία  τους συναδέλφους και όχι για αξιολόγηση, καθησυχάζουν , παραπλανούν λέγοντας πως πρόκειται για  μια τυπική και απλή διαδικασία,  αποκρύπτουν όλα τα στάδια της αξιολόγησης, εξαπατώντας τους συναδέλφους πως έτσι «θα τελειώνουν και θα μονιμοποιηθούν» κ.ά.) Αποδέχονται να αξιολογούν νεοδιόριστους ειδικής αγωγής, ενώ οι ίδιοι είναι σύμβουλοι γενικής παιδείας! Έβαλαν  στο κάδρο της αξιολόγησης, όπως τους επέβαλλε το ΥΠΑΙΘ, και τους νεοδιόριστους του 2021, μήπως καταφέρουν να παρουσιάσουν «έργο», ενώ ξέρουν καλά ότι δεν προλαβαίνουν ούτε της ειδικής αγωγής να αξιολογήσουν.

Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που αξιοποιείται ακόμα και η απαράδεκτη επιμόρφωση του ΥΠΑΙΘ  για να προπαγανδίσουν απόψεις υπέρ της αξιολόγησης, να καλλιεργήσουν τη λογική των τετελεσμένων και της «αναγκαστικής» αποδοχής της .

ΥΠΑΙΘ και Κυβέρνηση εμπαίζουν κυριολεκτικά τους νεοδιόριστους ,καθώς γνωρίζουμε πως η μονιμοποίηση την οποία επικαλούνται συνδέοντας την  με την αξιολόγηση απαιτεί  τρία στάδια (ν. 4823/21 το άρθρο 67): Α) το διδακτικό και παιδαγωγικό έργο του εκπαιδευτικού, το οποίο εξειδικεύεται σε Α1) γενική και ειδική διδακτική του γνωστικού αντικειμένου και Α2) παιδαγωγικό κλίμα και διαχείριση της τάξης και Β) υπηρεσιακή συνέπεια και επάρκεια του εκπαιδευτικού. Ακόμα και όποιος/α μπει στην αξιολόγηση δεν πρόκειται να μονιμοποιηθεί, γιατί αυτή θα είναι μόνο η πρώτη φάση αξιολόγησης. Η αξιολόγηση δεν ολοκληρώνεται με το Α1 πεδίο. Και πουθενά δεν προβλέπεται να μονιμοποιηθούν συμμετέχοντας μόνο στο Α1 πεδίο! Αποκαλύπτεται σε όλο της το μεγαλείο  η κοροϊδία του υπουργείου.

 Παραπλανούν τους νεοδιόριστους, όταν διαρρέουν ότι ως δόκιμοι δεν θα έχουν όλα τα δικαιώματα.   Οι δόκιμοι/ες εκπαιδευτικοί δεν έχουν καμία διαφορά με τους μόνιμους γιατί όσο καιρό παραμένουν δόκιμοι/ες έχουν όλα τα εργασιακά δικαιώματα (ωράριο, μισθολογική εξέλιξη, προσμέτρηση μορίων, δυνατότητα υπηρεσιακών μεταβολών και μπορούν να γίνονται και Διευθυντές σχολείων, κλπ). Αν επιτρέψουμε να υλοποιηθεί η ατομική αξιολόγηση, αυτόματα θα μεταφερθούμε όλοι και όλες στην κατάσταση της δόκιμης περιόδου, αφού η αξιολόγηση θα γίνεται περιοδικά ανά 2 και 4 χρόνια.

Αποκρύπτουν ότι άλλο είναι η μονιμοποίηση και άλλο η μονιμότητα, γιατί οι δόκιμοι/ες εκπαιδευτικοί δεν  κινδυνεύουν ως προς τη μονιμότητά τους. Σύμφωνα με τον ισχύοντα Υπαλληλικό Κώδικα (Ν. 3528/2007) και το άρθρο 103 του Συντάγματος, η προστασία της συνταγματικής αρχής της μονιμότητας επεκτείνεται και στους δόκιμους δημοσίους υπαλλήλους αφού έχουν ΦΕΚ διορισμού που αποτελεί εγγύηση της μονιμότητας. Με τη μονιμότητα ,την οποία κατέχουν από το ΦΕΚ διορισμού,  έχουν όλα τα δικαιώματα που απορρέουν από αυτήν, ακόμη και το δικαίωμα να γίνουν διευθυντές. Δεν έχουν, λοιπόν, να φοβούνται τίποτε! .

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ, μαζί με τους νεοδιόριστους και συναδέλφους, θα συνεχίσουμε να  σταματάμε τους αξιολογητές και στην κρίσιμη εβδομάδα που διανύουμε. Να μην προχωρήσει καμία διαδικασία αξιολόγησης, ούτε της προσυνεννόησης, ούτε της παρακολούθησης διδασκαλίας.

Καλούμε και όσους νεοδιόριστους μπήκαν στις πλατφόρμες αξιολόγησης, τώρα να τους γυρίσουν την πλάτη και να δηλώσουν απεργία αποχή. Η εποχή του φόβου υποχωρεί. Μαζικά και συλλογικά συνεχίζουμε, απαιτώντας να σταματήσει Τώρα τα ΠΥΣΔΕ να μονιμοποιήσουν τους νεοδιόριστους συναδέλφους/ισσες, ως οφείλουν.

Καλούμε τους διευθυντές των σχολείων  να μην αποτελέσουν μέρος της άθλιας επιχείρησης παραπλάνησης και εκφοβισμού, να μη συναινέσουν και συμβάλλουν σε εν κρυπτώ διαδικασίες.

Οι ΕΛΜΕ τις επόμενες ημέρες οργανώνουμε νέες παραστάσεις στους συμβούλους – και έχουμε ενυπόγραφα ζητήσει να πάρουν θέση όλα τα μέλη του ΠΥΣΔΕ και να μονιμοποιήσουν τους νεοδιόριστους. Συνεχίζουμε να υπογράφουμε μαζικά τη δήλωση απεργίας αποχής της ΟΛΜΕ και χρησιμοποιούμε τις στάσεις εργασίας,  αν επιχειρήσουν να μπουν οι αξιολογητές στις τάξεις.

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι 

ΤΩΡΑ,  που η  αξιολόγησή τους, η   εμπορευματοποίηση- ιδιωτικοποίηση του δημόσιου σχολείου με εκπαιδευτικούς πειθήνιους και υποταγμένους,  απορρίπτεται και παραπαίει στη Θεσσαλονίκη, όπως και σε όλη την Ελλάδα!, σ’  ένα κλίμα γενικευμένης οργής και κοινωνικής απαίτησης ανατροπής της  πολιτικής των ιδιωτικοποιήσεων και του κέρδους, στο φόντο του συγκλονιστικού ελπιδοφόρου  αγώνα του  λαού και της  νεολαίας της Γαλλίας , ΤΩΡΑ είναι η ώρα της αντεπίθεσης με τη  συνέχιση και κλιμάκωση των κινητοποιήσεων για τα δικαιώματα και τη ζωή που μας αξίζει, για ένα πραγματικά δημόσιο και δωρεάν σχολείο, ΤΩΡΑ συνεχίζουμε  αποφασιστικά για να τους σταματήσουμε !

 

ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                           Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΓΙΑΝΝΑ ΛΑΘΗΡΑ                        ΕΥΔΟΞΙΑ ΘΕΟΔΩΡΙΔΟΥ

 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - rss

Πρόσφατα άρθρα του ΑLFAVITA.GR