Γ΄ΕΛΜΕΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ Θεσσαλονίκη 24/1/2024
Πρ. Κορομηλά 51 τηλ. 6978300483
e-mail: gelmeth3@gmail.com
http://3elmethess.blogspot.gr/
fb : Γ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης
Κανείς διευθυντής αξιολογητής! Κανείς εκπαιδευτικός αξιολογούμενος!
Όχι στον ατομικό δρόμο που θέλει να επιβάλλει η κυβέρνηση. Όλοι με τις συλλογικές αποφάσεις!
Υπογράφουμε όλοι -ες την απεργία αποχή, το ισχυρό μας όπλο!
Η κυβέρνηση της Ν.Δ., μπροστά στην επιτάχυνση της επίθεσης της σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης που είναι σε εξέλιξη με μπαράζ αντιεκπαιδευτικών μέτρων (Ιδιωτικά ΑΕΙ, αλλαγές στην τεχνική εκπαίδευση με κυρίαρχο το ρόλο των δυνάμεων της αγοράς, Εθνικό απολυτήριο, Ελεύθερη επιλογή σχολείου από τους γονείς, ΑΣΕΠ, κ.ά,) παλεύει να προχωρήσει στην υλοποίηση της ατομικής αξιολόγησης και την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας που αποτελεί κεντρικό εργαλείο για την προώθηση της αντιεκπαιδευτικής μετάλλαξης του δημόσιου σχολείου .
Η αντεπίθεση όμως του κινήματος για την ανατροπή των αντιεκπαιδευτικών μέτρων άρχισε και ,όπως επιβεβαιώνουν τα μαζικά πανεκπαιδευτικά συλλαλητήρια σε όλη τη χώρα που γίνονται κάθε Πέμπτη, θα κλιμακωθεί. Η πεποίθηση της κυβέρνησης πως η ιδιωτικοποίηση της παιδείας θα είναι περίπατος , καταρρέει!
Παράλληλα, όπως “παραδέχονται” και οι ίδιοι , η αντίσταση στην αξιολόγηση είναι ισχυρή, το εκπαιδευτικό κίνημα δίνει εδώ και τρία χρόνια με ενότητα, αποφασιστικότητα και μαζικότητα τη μάχη για το μπλοκάρισμα της, και τα σχέδιά τους δεν προχωρούν.
Γι΄ αυτό και επιδιώκουν να καλλιεργήσουν κλίμα ανασφάλειας, ομηρίας και αυταρχισμού μέσω του νέου γύρου προώθησης της αξιολόγησης, που ετοιμάζουν, με το ξεκίνημα της αξιολόγησης και στα άλλα πεδία, το Α2 και το Β πεδίο, για τους νεοδιόριστους κατ’ αρχήν, αλλά και όλους τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς.
Μετά την αξιολόγηση στο πρώτο πεδίο (Α1), ακολουθεί η απαραίτητη έκθεση αυτοαξιολόγησης με τεκμήρια, συζητήσεις και αναστοχασμό για να ακολουθήσει η αξιολόγηση στο πεδίο Α2 από τους διευθυντές για το παιδαγωγικό κλίμα και τη διαχείριση της τάξης με παρακολούθηση και δύο διδασκαλιών και το πεδίο Β από διευθυντές και συμβούλους παιδαγωγικής ευθύνης για την υπηρεσιακή συνέπεια και την επάρκεια του εκπαιδευτικού.
Καθορίζουν τα χρονικά όρια για τον ορισμό σε ζευγάρια αξιολογητή – αξιολογούμενου για το πεδίο Α2 που θα γίνει μέχρι τις 24/1, οι αξιολογητές μέχρι τις 31/1 να εκκινήσουν τις διαδικασίες συνάντησης συζήτησης που τα κύρια σημεία της καταγράφονται σε πρακτικό και αποτελούν μέρος της αξιολόγησης και μέχρι τις 9/2/2024 να έχουν εκκινήσει τη διαδικασία παρατήρησης, είτε της διδασκαλίας για τους εκπαιδευτικούς.
Ξεκινά από εδώ και πέρα μια περίοδος με τους/τις διευθυντές/ντριες να καλούνται από το ΥΠΑΙΘΑ να πάρουν τον ρόλο του αξιολογητή των συναδέλφων/ισσών τους και να βρεθούν απέναντί τους.
Η προσπάθειά τους να επιβάλλουν πάση θυσία την αξιολόγηση
και κατηγοριοποίηση σχολείων και εκπαιδευτικών δεν θα περάσει.
Επισημαίνουν ότι αξιολογούνται οι νεοδιόριστοι, αλλά δεν παραλείπουν να αναφέρουν και τη σειρά προτεραιότητας για όλους τους εκπαιδευτικούς (στην Αχαΐα ξεκίνησαν να καλούν για την αξιολόγηση και παλιότερους συναδέλφους που διορίστηκαν από το 2003 έως το 2009).Παράλληλα, φανερή είναι η αγωνία τους για αναζήτηση «προθύμων» , γι΄αυτό και αναφέρονται σε εκπαιδευτικούς που θα αξιολογηθούν κατά προτεραιότητα μετά από αίτησή τους ή μετά από εκτίμηση του Διευθυντή της σχολικής μονάδας και του Συμβούλου Παιδαγωγικής Ευθύνης!!
Την ίδια στιγμή στις οδηγίες τους υπενθυμίζουν τις διαδικασίες αξιολόγησης που προβλέπονται για την ατομική αξιολόγηση και των Διευθυντών, επιδιώκοντας να τους αποτρέψουν να υλοποιήσουν τις αποφάσεις του κλάδου κατά της αξιολόγησης και την απεργία αποχή.
Επαναλαμβάνουν τις γνωστές απειλές περί συνεπειών όσων δεν συμμετέχουν στην αξιολόγηση, για να διαμορφώνουν κλίμα εκφοβισμού, ώστε να κάμψουν τις αγωνιστικές διαθέσεις των συναδέλφων για συνέχιση του αγώνα κατά της αξιολόγησης.
Στη μάχη της αξιολόγησης χρησιμοποιούν όλο το οπλοστάσιό τους. Εκβιάζουν τους νεοδιόριστους με τη μονιμοποίησή τους. Προσέφυγαν στα δικαστήρια για την απεργία αποχή για μέντορες συντονιστές για να συμπαρασύρουν σε υποχώρηση τους εκπαιδευτικούς στη μάχη που δίνουν κατά της ατομικής αξιολόγησης. Υπουργοί, γραμματείς, όσοι θέλουν να τους διευκολύνουν, ο ίδιος ο πρωθυπουργός, απειλούν, τρομοκρατούν, εκφοβίζουν. Προσπαθούν να εμφανίσουν τη συμμετοχή στην Α/Α κατά της αξιολόγησης, που αποτελεί καθιερωμένη μορφή απεργίας, ως παράβλεψη καθήκοντος, ενώ σε κανέναν εκπαιδευτικό δεν στερήθηκε μισθός λόγω της συμμετοχής του στην Α/Α, όπως και σε κανένα στέλεχος δεν του στερήθηκε η δυνατότητα να ξαναγίνει, ούτε υπήρξε αναπληρωτής που δεν διορίστηκε επειδή συμμετείχε στην απεργία αποχή.
Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ! ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΜΑΣ ΘΑ ΤΗΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ!
Για όσα επιφυλάσσει στον εκπαιδευτικό και τη δημόσια εκπαίδευση η αντιεκπαιδευτική πολιτική του Υπουργείου Παιδείας, στον πόλεμο που κήρυξε σε κάθε μάχιμο/η εκπαιδευτικό, το δημόσιο χαρακτήρα του σχολείου και τη δημοκρατία σε αυτό, δώσαμε όλη την προηγούμενη περίοδο σημαντικές μάχες για να μην εφαρμοστεί η ατομική αξιολόγηση των νεοδιόριστων συναδέλφων με μαζική συμμετοχή στην απεργία αποχή που κήρυξε ομόφωνα η ΓΣ προέδρων των ΕΛΜΕ. Ο αγώνας πρέπει να συνεχιστεί! Αν η αξιολόγηση προχωρήσει για τους νεοδιόριστους και για όλο τον κλάδο στο σύνολό του, μια νέα κατάσταση θα διαμορφωθεί, που θα διαχωρίζει τους εκπαιδευτικούς. Η αξιολόγηση θα συνδεθεί άμεσα με τη μισθολογική μας εξέλιξη με ένα και μοναδικό κριτήριο: το αν είμαστε πειθήνιοι φορείς ενός ημι-δημόσιου σχολείου των χορηγών, της υποτέλειας και του διαχωρισμού σε «καλά» και «κακά» με διαφοροποιημένη κρατική χρηματοδότηση, ανάλογα με τις επιδόσεις των μαθητών μας. Η αξιολόγηση δεν οδηγεί στη μονιμοποίηση, αλλά σε ένα καθεστώς μόνιμης εργασιακής αστάθειας.
Οι εκπαιδευτικοί δεν θα υποταχθούμε! Όλοι οι συνάδελφοι να στηρίξουμε τις αποφάσεις της ΕΛΜΕ και την ομόφωνη απόφαση του κλάδου (ΓΣ των προέδρων των ΕΛΜΕ 11/2/2023). Υπογράφουμε όλοι τη δήλωση της ΟΛΜΕ της απεργίας αποχής από την αξιολόγηση.
Η απεργία αποχή καλύπτει σε όλες τις φάσεις από όλα τα εξωδιδακτικά καθήκοντα που σχετίζονται με την ατομική αξιολόγηση, συνάντηση με τον αξιολογητή, ενημέρωση ψηφιακής πλατφόρμας, έκθεση αυτοαξιολόγησης κλπ, ενώ, αν αξιολογητής ορίσει ημέρα για να μπει στην τάξη μας καλυπτόμαστε με τις στάσεις εργασίας της ΟΛΜΕ (τρίωρες) και της ΕΛΜΕ(μονόωρες, δίωρες, τρίωρες). Ενημερώνουμε την ΕΛΜΕ για τις συναντήσεις που βάζουν οι αξιολογητές για να τους σταματήσουμε όλοι μαζί.
Καλούμε τους διευθυντές να υπογράψουν την δήλωση της Απεργίας Αποχής από την αξιολόγηση. Να υπερασπίσουν το δημόσιο δωρεάν σχολείο, την ισότητα και την δικαιοσύνη στους συλλόγους διδασκόντων και να ταχθούν με τον αγώνα που δίνουν όλο αυτό το χρονικό διάστημα και οι νεοδιόριστοι και όλος ο κλάδος!
Ο πανεκπαιδευτικός αγώνας που δίνει ο κλάδος να ενισχυθεί τώρα με αποφάσεις πολύμορφου αποφασιστικού αγώνα διαρκείας με ΓΣ που θα έχουν καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη του αγώνα και θα συμβάλλουν στην ενίσχυση του αναγκαίου πανεκπαιδευτικού μετώπου. Το σύνθημα ή αυτοί ή εμείς αποκτά νέα διάσταση για να ανατρέψουμε την επίθεση που δεχόμαστε.
Καλούμε τη ΔΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης να ορίσει θέμα συνεδρίασης του «ΠΥΣΔΕ» σχετικά με το εξώδικό που κατέθεσαν οι ΕΛΜΕ και να προχωρήσουν στη μονιμοποίηση των νεοδιόριστων με βάση τα νέα στοιχεία που καταθέσαμε.
ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ! ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ! ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ!
ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΓΙΑΝΝΑ ΛΑΘΗΡΑ ΕΥΔΟΞΙΑ ΘΕΟΔΩΡΙΔΟΥ
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου