Ads 468x60px

Δευτέρα 28 Οκτωβρίου 2024

ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΟ ΠΕΔΙΟ Α2 ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ! ΘΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ! ΣΤΑΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΗΣ Γ΄ ΕΛΜΕ

 

Γ΄ΕΛΜΕ-ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ                                                                                            Θεσσαλονίκη 27/10/2024 

Πρ. Κορομηλά 51 τηλ. 6978300483                                  

e-m        ail: gelmeth3@gmail.com

http://3elmethess.blogspot.gr/ 

fb  : Γ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης.



ΕΛΜΕ

    ΟΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΤΟ ΠΕΔΙΟ Α2  ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ-ΙΣΣΕΣ         ΣΤΗ ΔΔΕ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΘΕΣ\ΝΙΚΗΣ  ΝΑ ΠΕΣΟΥΝ ΣΤΟ ΚΕΝΟ!

ΑΠΑΝΤΑΜΕ ΜΕ ΤΟ  ΙΣΧΥΡΟ ΜΑΣ ΟΠΛΟ ΤΗΣ ΑΠΕΡΓΙΑΣ ΑΠΟΧΗΣ ΚΑΙ ΚΛΙΜΑΚΩΣΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ!

  Τη μέρα της πανεκπαιδευτικής απεργίας, με τις μεγαλύτερες συγκεντρώσεις και πορείες των τελευταίων χρόνων και με χιλιάδες εκπαιδευτικούς να διαδηλώνουν ενάντια στην αυταρχική αντιεκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης,

 η διεύθυνση Δ.Ε. Ανατολικής Θες\νίκης αποφάσισε να εκκινήσει τις διαδικασίες της ατομικής αξιολόγησης από τους διευθυντές\τριες ( πεδίο Α2)  ΟΛΩΝ των ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ-ΙΣΣΩΝ  που υπηρετούν στα σχολεία της ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΘΕΣ\ΝΙΚΗΣ, καταρτίζοντας μάλιστα και τα ζευγάρια των αξιολογητών- αξιολογούμενων!

 Η ΔΔΕ Ανατολικής ΘΕΣ\ΝΊΚΗς, φαίνεται πως δεν πήρε το μήνυμα χιλιάδων εκπαιδευτικών πως δε θα επιτρέψουν να κατισχύσει η τρομοκρατία, ο αυταρχισμός και  η ποινικοποίηση της απεργίας για να επιβάλλουν κυβέρνηση και ΥΠΑΙΘΑ την αξιολόγηση και τη διάλυση του δημόσιου- δωρεάν σχολείου. Ως πρωτοπόρος ακραιφνής υποστηρικτής της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής του ΥΠΑΙΘΑ η ΔΔΕ Ανατολικής ΘΕΣ\ΝΊΚΗς  αποδεικνύεται ο «λαγός» των σχεδιασμών του: μέσα στο κλίμα του  κρεσέντο αυταρχισμού του ΥΠΑΙΘΑ  επιδιώκει  να γενικεύσει τις διαδικασίες της αξιολόγησης σε ΟΛΟΥΣ , παρακάμποντας το Α1 – αξιολόγηση από σχολικό σύμβουλο- και προχωρώντας στην αξιολόγηση από τους διευθυντές\ τριες , ευελπιστώντας να δημιουργήσει καλύτερους όρους για το προχώρημα της .


Επιβεβαιώνεται περίτρανα και για άλλη μια φορά  πως ο ΥΠΑΙΘΑ δεν κατάφερε να υποτάξει τον κλάδο που αγωνίζεται και να προχωρήσει την αξιολόγηση. Ο αγώνας του εκπαιδευτικού κινήματος ενάντια στην αξιολόγηση, την κατηγοριοποίηση και τον ανταγωνισμό σχολείων κι εκπαιδευτικών εδώ και τρία χρόνια έχει κατορθώσει να μπλοκάρει σημαντικές αντιεκπαιδευτικές αναδιαρθρώσεις που προωθεί η κυβέρνηση. Χιλιάδες νεοδιόριστες/οι μόνιμες/οι, αναπληρωτές/τριες, η συντριπτική πλειοψηφία του κλάδου, έχουν πάρει θέση ενάντια στην κυβερνητική πολιτική στην εκπαίδευση, την έχουν απονομιμοποιήσει, έχουν αποδείξει τις βασικές της επιδιώξεις και τις αντιπαλεύουν. 


Το Υπουργείο Παιδείας και η κυβέρνηση βλέπει την αντίδραση του εκπαιδευτικού κινήματος ενάντια στην αξιολόγηση τρία χρόνια τώρα και θέλει να την σπάσει! Γι αυτό έχουν εξαπολύσει μια  πρωτοφανή επίθεση απέναντι στους εκπαιδευτικούς και τους αγώνες τους , πασχίζουν με κάθε τρόπο να σταματήσουν τον επίμονο και ηρωικό αγώνα μας ,  επιστρατεύουν μηχανισμούς εκφοβισμού- απειλές, τους εκβιασμούς, τις διώξεις – με στόχο να τρομοκρατήσει , να υποτάξει τον κλάδο και να σταματήσει τους αγώνες του.

ΟΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ \ΤΡΙΕΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΣΕ ΡΟΛΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΗ 

Το ΥΠΑΙΘΑ με εγκυκλίους του και παρά το νόμο του, από πέρσι, δίνει τη δυνατότητα η αξιολόγηση στο πεδίο Α2 να γίνεται   ανεξάρτητα ή και ταυτόχρονα από την αξιολόγηση στο πεδίο Α1. Με την ταυτόχρονη διαδικασία που προωθεί το ΥΠΑΙΘΑ επιδιώκει να δημιουργήσει καλύτερους όρους για το προχώρημα της .

Το στάδιο Α2 της ατομικής αξιολόγησης του ν. 4823/21 αποτελεί τομή ,όχι μόνο για την εξέλιξη της επίθεσης στα εργασιακά δικαιώματα και το δημόσιο σχολείο, αλλά κυρίως για την τεράστια αλλαγή που επιφέρει στη λειτουργία του σχολείου, στον ρόλο και τη θέση των εκπαιδευτικών και των διοικητικών στελεχών. Να σημειώσουμε ότι ούτε επί εποχής επιθεωρητισμού, δεν είχε ο διευθυντής αντίστοιχο αξιολογικό ρόλο - ήταν η χούντα που για πρώτη φορά όρισε τον διευθυντή ως αξιολογητή το 1970! 

Να υπενθυμίσουμε ότι ο/η εκπαιδευτικός κρίνεται συνολικά ως μη ικανοποιητικός αν σε ένα από τα τρία αξιολογικά στάδια (Α1, Α2, Β) κριθεί ως μη ικανοποιητικός. Ο αξιολογικός ρόλος λοιπόν, του διευθυντή/ντριας, προϊσταμένης/ου αποκτά καθοριστικό ρόλο για την υπηρεσιακή μας κατάσταση.

  • Με την ενεργοποίηση του Α2 ο/η διευθυντής/ντρια μετατρέπεται σε διοικητικό και παιδαγωγικό αξιολογητή που ελέγχει, κρίνει, παρακολουθεί, καταγράφει, παρατηρεί, και τελικά βαθμολογεί τους εκπαιδευτικούς του σχολείου! Με τον τρόπο αυτό αποκτά δικαιώματα επιτήρησης κι ελέγχου, δικαιώματα που δεν είχε ως τώρα.

  • Η εξέλιξη αυτή δεν αφορά τις δυο φορές που καλείται να παρακολουθήσει το διδασκαλία του εκπαιδευτικού αλλά το σύνολο της καθημερινής λειτουργίας της/του εκπαιδευτικού σε όλες τις αρμοδιότητες της/του. 

  • Δεν αποτελεί μόνο τον αξιολογητή της/του για τις διοικητικές υποχρεώσεις (ωράριο, εφημερίες κλπ) αλλά τον αξιολογητή για την παιδαγωγική κι εκπαιδευτική πράξη της/του. Ο 4823/21 και η ενεργοποίηση του Α2 μεταλλάσσει πλήρως το σχολείο. Καταργείται η όποια παιδαγωγική ελευθερία του εκπαιδευτικού είχε απομείνει, δημιουργείται ένα πρωτοφανές αντιδημοκρατικό πλαίσιο. Το στάδιο Α2 της αξιολόγησης ακυρώνει πλήρως την παιδαγωγική επιστημονική και κοινωνική μας υπόσταση και αναγάγει σε κριτή της τον διευθυντή/ντρια . 

Το νέο σχολείο που πασχίζουν να επιβάλλουν είναι μια εξεταστική αρένα με προϊσταμένους φόβητρο, συναδέλφους ανταγωνιστές και εκπαιδευτικούς ανασφαλείς και με σκυμμένο κεφάλι.


ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΕΣ ΑΓΩΝΑ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΜΕ, ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ.

Συνάδελφοι-ισσες,η αξιολόγηση έχει στόχο την ενοχοποίηση των εκπαιδευτικών και των μαθητών για όλα τα προβλήματα που οι αντιεκπαιδευτικές  πολιτικές έφεραν στην εκπαίδευση. Θα γίνει το μέσο  για την εξοικονόμηση προσωπικού, την υποταγή και τον πλήρη έλεγχο των εκπαιδευτικών στις εντολές της εξουσίας, την απομαζικοποίηση του δημόσιου σχολείου και σε συνδυασμό με την αυτονομία της σχολικής μονάδας θα  οδηγήσει στην περαιτέρω ιδιωτικοποίηση του δημόσιου σχολείου.

Να μη συναινέσουμε να διαλύσουν το δημόσιο και δωρεάν χαρακτήρα του σχολείου. Να μην αποδεχτούμε την απαξίωση του ρόλου του συλλόγου διδασκόντων και την εξουσία του διευθυντή-manager. Να μην αφήσουμε την  κυβέρνηση να στρώσει το δρόμο για την κατηγοριοποίηση σχολείων και εκπαιδευτικών, για το χτύπημα εργασιακών δικαιωμάτων, για το καθεστώς άνισων αμοιβών στους εκπαιδευτικούς και το ξεκίνημα της άρσης της μονιμότητας για όλους Υπερασπίζουμε τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών.

Τη

ΔΕ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΓΡΑΝΑΖΙ ΣΤΑ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΣΧΕΔΙΑ.

ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΛΟΙ-ΕΣ  ΑΠΕΡΓΙΑ-ΑΠΟΧΗ, ΤΟ ΙΣΧΥΡΟ ΜΑΣ ΟΠΛΟ. 

ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ- ΚΑΝΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΗΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ !

1)Υπογράφουμε (αν δεν το έχουμε ήδη κάνει) τη δήλωση συμμετοχής στην απεργία - αποχή που έχει κηρύξει η Γ΄ΕΛΜΕ-Θ και τη δήλωση που έχει κηρύξει η ΑΔΕΔΥ για την ΟΛΜΕ  Την πρωτοκολλούμε στο πρωτόκολλο του σχολείου.

 Η απεργία – αποχή καλύπτει σε όλες τις φάσεις τους/τις συναδέλφους από όλα τα εξωδιδακτικά καθήκοντα που σχετίζονται με την ατομική αξιολόγηση όπως από τη συνάντηση με τους σύμβουλο - διευθυντή / αξιολογητή, την ενημέρωση της Ψηφιακής Πλατφόρμας, την κατάθεση έκθεσης ατομικής αυτοαξιολόγησης κλπ. 

Επισημαίνουμε ότι η απεργία - αποχή της Γ΄ΕΛΜΕ-Θ και της ΑΔΕΔΥ  είναι σε ισχύ και δεν έχει προσβληθεί νομικά.

Υπενθυμίζουμε ότι η αποχή των εκπαιδευτικών από συγκεκριμένα καθήκοντα προβλέπεται από τις διατάξεις του ν. 1264/1982, όπως αυτές έχουν ερμηνευτεί από τα αρμόδια Δικαστήρια (όλως ενδεικτικώς Δ.Εφ. 486/1995 κ.α.) και συνιστά απολύτως νόμιμη, συνταγματικά κατοχυρωμένη μορφή συνδικαλιστικής δράσης, αναγνωριζόμενη ως μορφή απεργίας η οποία καλύπτει τους/τις συμμετέχοντες/ουσες από κάθε πειθαρχική ευθύνη.

2) Αν μας καλέσει ο διευθυντής\τρια ,υπηρεσιακά και ατομικά,  να εκκινήσουμε τη διαδικασία της ατομικής αξιολόγησης , απαντάμε υπηρεσιακά με το εξής: :  Με την παρούσα δήλωση αριθμός πρωτοκόλλου ……….. (εδώ να γραφεί  ο  αριθμός πρωτοκόλλου της ομαδικής δήλωσης συμμετοχής στην Απεργία - Αποχή) δηλώνω ότι συμμετέχω στην απεργία  αποχή που έχει προκηρύξει η Γ΄ΕΛΜΕ-Θ και η ΑΔΕΔΥ  από κάθε ενέργεια που συνδέεται με την αξιολόγηση. Δε γράφουμε τίποτα επιπλέον ως απάντηση κι εδώ σταματάει η επικοινωνία μας με τον "αξιολογητή".

3) Δεν "μπαίνουμε" στην ειδική πλατφόρμα αξιολόγησης για να μην ενεργοποιηθεί η διαδικασία της ατομικής αξιολόγησης.

4) Εάν παρ’ όλα αυτά συνάδελφοι «μπουν» στην ειδική πλατφόρμα, τους καλούμε να μη συνεχίσουν  τη διαδικασία που προτείνεται από το σύστημα. Δε γράφουμε τίποτα, μας καλύπτει η απεργία αποχή.

5) Δεν αναρτούμε τίποτα στον ηλεκτρονικό ατομικό φάκελο στην ψηφιακή πλατφόρμα

6) Όταν μας καλέσει ο διευθυντής / αξιολογητής σε συνάντηση προσυνεννόησης και αν επιμείνει, δεν συμμετέχουμε, μας καλύπτει η απεργία αποχή.

7) Αν ο διευθυντής/αξιολογητής ορίσει συνάντηση, ενώ έχουμε δηλώσει  απεργία αποχή, υλοποιούμε τις στάσεις εργασίας και καλούμε το σύλλογο διδασκόντων να σταθεί δίπλα μας. Η ΟΛΜΕ έχει προκηρύξει 3ωρες στάσεις εργασίας για την πρώτη ή τη δεύτερη βάρδια εργασίας .Η Γ΄ΕΛΜΕ -Θ έχει προκηρύξει στάσεις (μονόωρες, δίωρες, τρίωρες) που γίνονται την ημέρα που όρισαν να τους αξιολογήσουν, από το σύλλογο του σχολείου (πλειοψηφία ή μειοψηφία), από άλλα σχολεία και από το ΔΣ της ΕΛΜΕ. 

8) Αν οι επιχειρήσουν κρυφά από το σύλλογο διδασκόντων να μπαίνουν στην τάξη, για να αξιολογήσουν συνάδελφο και να τον βαθμολογήσουν(!), δεν αδιαφορούμε. Το σχολείο είναι δημόσιο και επομένως όλες οι δραστηριότητες που διαπερνούν τη λειτουργία του,  πρέπει να είναι σε γνώση όλων των μελών του συλλόγου διδασκόντων. Το σωματείο και οι σύλλογοι καθηγητών υπερασπίζουμε τις συλλογικές μας αποφάσεις. Κανείς επιθεωρητής στην τάξη.

9) Όταν οι διευθυντές / αξιολογητές επιχειρούν να μπουν στην τάξη καλούμε όλο το σύλλογο με στάση εργασίας να είναι στο πλευρό του συναδέλφου που θέλουν να αξιολογήσουν.

10) Ενημερώνουμε  άμεσα την ΕΛΜΕ, με οποιονδήποτε τρόπο, αν γίνατε  αποδέκτες μηνύματος που αφορά την ατομική αξιολόγηση, εάν ο διευθυντής / αξιολογητής  κλείσει ραντεβού για παρακολούθηση διδασκαλίας ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΛΛΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.

Να μην επιτρέψουμε να προχωρήσει η αξιολόγηση και  κατηγοριοποίηση σχολείων και εκπαιδευτικών.   Να αντισταθούμε στην υποταγή, στην καλλιέργεια του φόβου και της εργασιακής ανασφάλειας. Να στηρίξουμε τις αποφάσεις της ΕΛΜΕ και της ΟΛΜΕ  και να υπερασπιστούμε τα θεμελιώδη εργασιακά μας δικαιώματα, στέλνοντας σαφές μήνυμα στον αυταρχικό κατήφορο και την αυταρχική αντιεκπαιδευτική πολιτική τους.  


ΚΑΝΕΙΣ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ! ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙΚΑ- ΕΝΩΤΙΚΑ – ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΑ !



Γ΄ΕΛΜΕ-Θ                                                                                                Θεσσαλονίκη 27/10/2024 

Πρ. Κορομηλά 51 τηλ. 6978300483                                  

e-mail: gelmeth3@gmail.com

http://3elmethess.blogspot.gr/ 

fb  : Γ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης 


MONOΩΡΕΣ, ΔΙΩΡΕΣ, ΤΡΙΩΡΕΣ ΣΤΑΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΥΝ ΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΕΣ ΣΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ ΜΑΣ ΑΠΟ ΕΛΜΕ ΚΑΙ ΟΛΜΕ


Το ΔΣ της Γ ΕΛΜΕ-Θ κήρυξε μονόωρες, δίωρες, τρίωρες στάσεις εργασίας για το μήνα Νοέμβριο  , 1-11  έως  29-11- 2024,  οι οποίες μπορούν να αξιοποιηθούν στο πλαίσιο της αποτροπής της υλοποίησης του ν.4823/21 και της ΥΑ 9950/ΓΔ5/27-01-23(συναντήσεις προσυνεννόησης, παρακολούθηση μαθημάτων από αξιολογητές κ.α.)

 Στα πλαίσια του αγώνα κατά της αξιολόγησης έχουν κηρυχθεί  3ωρες στάσεις  από την ΟΛΜΕ  στον πρώτο (8πμ – 11πμ)  και στον δεύτερο κύκλο (11πμ – 2μμ). 


Οι συνάδελφοι μπορούν να τις χρησιμοποιούν, όταν τις χρειάζονται και όσες ώρες τις χρειάζονται.

                                                                                        ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ της Γ΄ΕΛΜΕ-Θ 

                                                        Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                          Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

                                                     ΓΙΑΝΝΑ ΛΑΘΗΡΑ                                  ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΠΕΤΗΣ








                                                                              







 

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - rss

Πρόσφατα άρθρα του ΑLFAVITA.GR