Γ΄ΕΛΜΕ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ Θεσσαλονίκη 15/1/2025
Πρ. Κορομηλά 51 τηλ. 6978300483
e-mail: gelmeth3@gmail.com
http://3elmethess.blogspot.gr/
fb : Γ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης
ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΑΥΤΑΡΧΙΣΜΟ, ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ .
ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΩΡΕΑΝ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ!
Ο ΑΥΤΑΡΧΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ!
ΟΛΟΙ ΣΤΙΣ ΓΕΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΛΜΕ! ΟΛΟΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ! 24ΩΡΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΩΡΑ!
ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ Γ ΕΛΜΕ-Θ ΠΕΜΠΤΗ 24/1 ΣΤΙΣ 2.30μμ ΣΤΟ 3ο Γ/Σ ΣΥΚΕΩΝ
Η επίθεση στο δημόσιο σχολείο είναι συνεχής, γενικευμένη και εντείνεται με την προώθηση και νέων αντιεκπαιδευτικών μέτρων. Συνεχίζεται και γενικεύεται σε όλους, παλιούς και νέους, η προσπάθεια επιβολής της αξιολόγησης με αυταρχισμό, αυθαιρεσίες και τρομοκρατία για να μας υποτάξουν και να περάσουν χωρίς αντιδράσεις τα σχέδιά τους σε βάρος του δημόσιου δωρεάν σχολείου και της εργασίας μας.
Ήδη έχει τεθεί σε διαβούλευση νομοσχέδιο με το οποίο επιδιώκουν:
- την καθιέρωση διευθυντών-μάνατζερ με υπερεξουσίες, να μπαινοβγαίνουν στις τάξεις και να ελέγχουν τους εκπαιδευτικούς, να αξιολογούν όποιους θέλουν κατά προτεραιότητα, να καταρτίζουν όπως θέλουν το πρόγραμμα του σχολείου, καταργώντας κάθε συλλογικό ρόλο των συλλόγων διδασκόντων.
-την εισαγωγή του Διεθνούς Απολυτηρίου (International Baccalaureate – IB) στα δημόσια σχολεία , μια ακόμα επίθεση στην καρδιά του δημόσιου και δωρεάν χαρακτήρα της εκπαίδευσης, με ιδιώτες να ελέγχουν το αναλυτικό, την ύλη, τις εξετάσεις και με μαθητές που πέρα από την πρόσβαση στα ιδιωτικά πανεπιστήμια του εξωτερικού, θα μπορούν να αποκτούν και προνομιακή πρόσβαση στα δημόσια πανεπιστήμια της χώρας, χωρίς να υποβληθούν στη διαδικασία των πανελλαδικών εξετάσεων! ενισχύοντας την ήδη υπάρχουσα ταξικότητα στο εκπαιδευτικό σύστημα. Το σχολείο αυτό «για λίγους» θα δίνει πελατεία στα ιδιωτικά ΑΕΙ που στήνουν κυβέρνηση και συμφέροντα, αλλά και τα δημόσια, λειτουργώντας ανταγωνιστικά με το δημόσιο σχολείο.
Ετοιμάζουν «Ωνάσεια Σχολεία» και «Ακαδημίες επαγγελματικής εκπαίδευσης» αντί των «αποτυχημένων» ΕΠΑΛ-ΙΕΚ, σύμφωνα με τον Πειρρακάκη, που παραδίνονται σε ιδιώτες με κρατική όμως επιχορήγηση (charter schools), που αύριο θα ζητήσουν έλεγχο του προσωπικού.
Εθνικό Απολυτήριο, των σκληρών εξεταστικών φραγμών. «Γονεϊκή επιλογή σχολείου» που συνδέεται με όλο αυτό το ανταγωνιστικό περιβάλλον και την πολυτυπία σχολείων, Αναβάθμιση του αυταρχισμού της διοίκησης (σύσταση πειθαρχικών συμβουλίων μόνο με νομικούς του κράτους).
Γενίκευση της αξιολόγησης, ανταγωνισμός/κατηγοριοποίηση, σχολική αυτονομία με όρους επιχειρηματικής λειτουργίας, διείσδυση των επιχειρήσεων σε κάθε πλευρά της δημόσιας εκπαίδευσης, ένταση των ανισοτήτων στην πρόσβαση στη γνώση για όλους και στο βάθος η διάλυση των εργασιακών και συλλογικών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών είναι οι κεντρικοί πυλώνες της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής κυβέρνησης, ΕΕ, ΟΟΣΑ. Πρόκειται για μια συνολική αντιδραστική αλλαγή του DNA του δημόσιου σχολείου, του παιδαγωγικού περιεχομένου του, του ρόλου του εκπαιδευτικού και της εργασίας του, της λειτουργίας κάθε σχολικής μονάδας, διαμορφώνοντας ένα σχολείο προσαρμοσμένο στις ανάγκες της αγοράς και όχι στις ανάγκες της λαϊκής οικογένειας και της νεολαίας, υπονομεύοντας περαιτέρω το θεμελιώδες δικαίωμα στη μόρφωση.
Το όργιο αυθαιρεσιών και αυταρχισμού της Διευθύντριας Ανατολικής Θεσ/νίκης με την κάλυψη του Περιφερειακού Διευθυντή επιβεβαιώνουν πως ΠΔΕ, ΔΔΕ και ΥΠΑΙΘΑ επιδιώκουν να λειτουργήσει η επιβολή της ατομικής αξιολόγησης στην Ανατολική Θες\νίκη ως λογική τετελεσμένων για να γενικευτεί η αξιολόγηση για όλους τους εκπαιδευτικούς σε όλη τη χώρα. Στη Δυτική Θεσ/νίκη και αλλού, διεύθυνση και επόπτες οργανώνονται για γενικευμένη επιβολή της αξιολόγησης σε όλους μέσω συμβούλων και των διευθυντών με Δ κεφαλαίο που ετοιμάζουν. Ήδη οι αξιολογητές απευθύνονται σε παλιότερους συναδέλφους και επανέρχονται σε νεοδιόριστους που είναι με την απεργία αποχή.
ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΕΛΑΣΗ
Τώρα είναι η ώρα για να προχωρήσει ο κλάδος σε Γενικές Συνελεύσεις και αποφάσεις αγώνα ενάντια στις αντιεκπαιδευτικές εξαγγελίες και την αξιολόγηση, αλλά και για τη διεκδίκηση αυξήσεων και των δίκαιων αιτημάτων του κλάδου.
Το ΔΣ της Γ ΕΛΜΕ-Θ εκτιμά ότι η απάντηση του κλάδου στην επίθεση που εντείνεται ενάντια στο δημόσιο σχολείο και την εργασία μας πρέπει να είναι άμεση, μαζική και οργανωμένη, στο πλαίσιο ενός πολύμορφου, παρατεταμένου και αποφασιστικού αγώνα σύγκρουσης και ανατροπής της πολιτικής τους, που θα περιλαμβάνει ενημερώσεις, εκδηλώσεις, συγκεντρώσεις, καταλήψεις, επαναλαμβανόμενες απεργίες (48ωρες, τριήμερες, πενθήμερες) που θα φθάνει ως το τέλος της χρονιάς και τις πανελλαδικές εξετάσεις και η συνέχιση και την κλιμάκωση του θα καθορίζεται από τις Γενικές Συνελεύσεις.
Σε μια τέτοια κατεύθυνση αποφασίζουμε και προτείνουμε στις άλλες ΕΛΜΕ και στην ΟΛΜΕ:
Να πραγματοποιηθούν τώρα έκτακτες Γ.Σ. και Γ.Σ. προέδρων των ΕΛΜΕ στις 25/1 με αιχμή τα ζητήματα των νέων αντιεκπαιδευτικών μέτρων, τη γενίκευση εφαρμογής της αξιολόγησης σε όλους και τον αυταρχικό κατήφορο για την επιβολή της, τις διώξεις και τα πειθαρχικά που εντείνονται.
Για την Γ ΕΛΜΕ΄-Θ αποφασίζουμε έκτακτη ΓΣ την Πέμπτη 23/1, 2.30 στο 3ο Γ/Σ ΣΥΚΕΩΝ .
Άμεση πρώτη απάντηση του κλάδου με 24ωρη απεργία στις 31/1, που θα πραγματοποιηθεί από τις ΕΛΜΕ οπωσδήποτε στη Θεσ/νίκη με κάθε πρόσφορο τρόπο και με αιτήματα αιχμής: Τα νέα αντιεκπαιδευτικά μέτρα (Νέος ρόλος Διευθυντών σχολείων, σχολεία χορηγών, Εθνικό Απολυτήριο, μπακαλορεά, κ.ά.) δεν θα περάσουν, δεν θα εφαρμοστούν, δεν θα προωθηθούν. – Να σταματήσουν τώρα οι διώξεις και τα πειθαρχικά και να αποσυρθούν όλες οι διοικητικές προσφυγές κατά των εκπαιδευτικών στην Α/θμια και Β/θμια εκπαίδευση. – Να σταματήσει τώρα η ατομική και κάθε διαδικασία της αξιολόγησης. – Να γίνουν δεκτά τα αιτήματα του κλάδου για αυξήσεις στους μισθούς, μαζικούς μόνιμους διορισμούς, για το δημόσιο σχολείο και την εργασία μας.
Αν η ΟΛΜΕ συνεχίζει να αγνοεί τις αγωνίες των εκπαιδευτικών, η υλοποίηση του προγράμματος δράσης θα γίνει από τα πρωτοβάθμια σωματεία που θα προχωρήσουν με συλλογικές αποφάσεις Συντονισμός πανελλαδικός και τοπικός ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ, Γενικές Συνελεύσεις που θα αποφασίσουν την 24ωρη απεργία .
Συνάντηση συντονισμού των ΕΛΜΕ ΣΕΠΕ Θεσσαλονίκη .Συμφωνούμε ως Γ΄ΕΛΜΕ-Θ με την πρόταση της Ε΄ΕΛΜΕ-Θ για Σάββατο 18/1 στις 11πμ στην ΕΔΟΘ.
Πρόταση για συγκέντρωση στο ΥΜΑΘ 22/1. Συγκέντρωση στη Θεσσαλονίκη Παρασκευή 31/1 στις 12μ. στο Άγαλμα Βενιζέλου.
Νέες Γ.Σ. των ΕΛΜΕ και ΓΣ προέδρων για κλιμάκωση του αγώνα αμέσως μετά.
Συνεχίζουμε και εντείνουμε τον αγώνα κατά της αξιολόγησης με το ισχυρό μας όπλο την απεργία αποχή από την ατομική αξιολόγηση που είναι σε ισχύ με αποφάσεις της ΑΔΕΔΥ (15/7/2024) και ΕΛΜΕ.
Κανείς μόνος του απέναντι σε κάθε αξιολογητή – επιθεωρητή. Συλλογικά με αποφάσεις των ΕΛΜΕ και των συλλόγων διδασκόντων σταματάμε την αξιολόγηση σε κάθε σχολείο.
Με αποφάσεις των σωματείων μας οργανώνουμε πανελλαδική ημέρα κατά των διώξεων και πειθαρχικών στις 28/1 με συγκεντρώσεις παντού. Στις 19/1 συμμετέχουμε σε διαδικτυακή σύσκεψη για τις διώξεις.
Οι ΓΣ των ΕΛΜΕ και η ΓΣ προέδρων αποφασίζουν το ΔΣ της ΟΛΜΕ να καλύψει οικονομικά όλες τις νομικές προσφυγές για τη μονιμοποίηση των νεοδιόριστων.
Κηρύσσουμε στάσεις εργασίας (μονόωρες, δίωρες, τρίωρες) που θα χρησιμοποιούνται από τις ΕΛΜΕ, τους συλλόγους διδασκόντων και τους συναδέλφους.
Υπογράφουμε όλοι και όλες μαζικά την απεργία αποχή της ΑΔΕΔΥ και των ΕΛΜΕ, το ισχυρό μας όπλο στον αγώνα που δίνουμε.
Συνεχίζουμε 5 χρόνια τώρα τον αγώνα για το δημόσιο σχολείο, για να μην κατισχύσει η αξιολόγηση, ο φόβος και η υποταγή. Κανένας μόνος του, όλοι μαζί μέχρι τη νίκη!
ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΓΙΑΝΝΑ ΛΑΘΗΡΑ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΠΕΤΗΣ